Elämä on hienoa

Kiitos kaverille

No, menihän siinä jonkin aikaa, että ryhmässä oli riittävästä kokoa ja että porukka löysi vahvan sitoumuksen hommaa kohtaan. Työtä oli tehtävä mutta mikäs oli tehdessä, kun motivaatio ja halu saavuttaa asioita oli kohdallaan.

Ensin tuntui, että kovin hitaasti alkoi palkkiotilille kertyä varoja, mutta taisi olla neljännen kuukauden paikkeilla, kun "pankki räjähti"! Homman alkoi tulla sellaista voimaa, että en ollut uskoa silmiäni!!

Hyvin rakennettu pohjatyö kannatti ja järjestelmän parhaat puolet alkoivat tulla esiin. Vaikea nyt sanoa, kumpi oli hienompaa, voimakkaasti lisääntyvät tulot vai tämä mahtava yhteishenki, mikä porukassamme on. Yhdessä rakennetaan ja touhutaan ja autetaan kaveria.

Tällä hetkellä asiat ovat paremmin kuin koskaan aikaisemmin, palkkiot kehittyvät suotuisasti ja tulotaso on hmmm...aivan mahtava!

Kiitos kaverille, joka esittelit homman ja pidit alusta saakka saman, hyvän linjan. Mitään ei luvattu, paitsi loistavan mahdollisuuden. Koko ajan olet ollut mukana auttamassa ja rakentamassa, yhteisyössä on rutkasti voimaa.

20

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NomoreWishMarketing

"No, menihän siinä jonkin aikaa, että ryhmässä oli riittävästä kokoa ja että porukka löysi vahvan sitoumuksen hommaa kohtaan."

Organisaation rakentaminen ei todellakaan pyramidipelissä oli helppoa, varsinkin jos tuote on hintalaatusuhteeltaan huono. Toki 400%:n tuottoa on sitten helpompi myydä.

"Työtä oli tehtävä mutta mikäs oli tehdessä, kun motivaatio ja halu saavuttaa asioita oli kohdallaan."

Hyvä että löysit motivaatiota tavoitteiden saavuttamiseen. Onneksi en itse tarvitse niihin pyramidipelejä vaan onnistun yrittäjähengellä toteuttamaan unelmiani ja elämään elämääni kuten haluan. Nuorempana jolppina (lue: alle parikymppisenä) tuli kokeiltua äkki riskastumista verkostomarkkinoinnilla, mutta eipä tuo tuntunut ottavan tuulta alleen kun organisaatio karkasi hämärälle puolelle. Ei jäänyt käteen kuin muutama tuhannen euron viikkotili.

"Ensin tuntui, että kovin hitaasti alkoi palkkiotilille kertyä varoja, mutta taisi olla neljännen kuukauden paikkeilla, kun "pankki räjähti"! Homman alkoi tulla sellaista voimaa, että en ollut uskoa silmiäni!!"

Kuulostaa siltä, että kohta räjähtää taas. Mielestäni verkostomarkkinoinnin ja pyramidijärjestelmien huonoin puoli on taustalla vaikuttavat "tiimit", jotka omilla koulutusorganisaatoilla pyrkivät perustamaan kaiken maksimaaliseen kasvuun. Neljäs kuukausi: Jos värväät ensimmäisellä viikolla organisaatioosi yhden kynnysrahan maksajan ja seuraavina he tekevät samoin ja heifän värvättävät tekevät samoin niin varmasti 4kk päästä räjähtää!
      1vko 2
      2vko 4
      3vko 8
      4vko 16
      5vko 32
      6vko 64
      7vko 128
      8vko 256
      9vko 512
      10vko 1024
      11vko 2048
      12vko 4096

12 viikon jälkeen organisaatiossasi on sinun allasi 8190 jakelijaa. Halleluja!

"Hyvin rakennettu pohjatyö kannatti ja järjestelmän parhaat puolet alkoivat tulla esiin."

Kyllä sitä rahaa tulee vaikka etenemistahti ei ihan noin nopea olisi. Jos vaikka tuon 8190 jakelijan saavuttamiseen menisikin vaikka jopa 24viikkoa niin joskus se työ itsensä palkitsee.

"Vaikea nyt sanoa, kumpi oli hienompaa, voimakkaasti lisääntyvät tulot vai tämä mahtava yhteishenki, mikä porukassamme on. Yhdessä rakennetaan ja touhutaan ja autetaan kaveria."

Kanoon!

"Tällä hetkellä asiat ovat paremmin kuin koskaan aikaisemmin, palkkiot kehittyvät suotuisasti ja tulotaso on hmmm...aivan mahtava!"

Ensi viikolla organisaatiosi laajenee laskennallisesti 8192 jakelijalla, eli tuplaantuu aiemmasta. Seuraavalla viikolla se tuplaantuu jälleen, jne. No, muutama luovuttaa kun eivät raukat ymmärrä kuinka hyvä liik€id€a on kyseessä.

"Kiitos kaverille, joka esittelit homman ja pidit alusta saakka saman, hyvän linjan."

Toivottavasti voit kiittää kaveriasi vielä 20 vuoden päästä kun postiluukusta tulee pyramidimarkkinointi shekkejä? Hankala vastata sinulle kun et kerro missä verkostossa toimit. Jos sen tietäisi niin osaisi suhteuttaa toimiasi reaalimaailmaan.

"Mitään ei luvattu, paitsi loistavan mahdollisuuden. Koko ajan olet ollut mukana auttamassa ja rakentamassa, yhteisyössä on rutkasti voimaa."

Taidatte molemmat lukea tätä keskustelupalstaa ja kiemurrella sohvalla miettien miksi nuo luuserit jauhavat tuolla palstoilla tuota apulantaa. Loistavia mahdollisuuksia on maailma pullollaan. Verkostomarkkinointi ei kuitenkaan mielestäni sellainen ole. Aikoinaan kun alalla toimin niin yritystulona n. 2000e/vko (sis. alv) oli kova raha, mutta tämän päivän tilanteeseen nähdän en viitsisi sellaisen summan vuoksi esitellä purkkeja, purkukoita, kahvia tai muutakaan kavereilleni ja kavereiden kavereille.

• Elämä on hienoa

"Onneksi en itse tarvitse niihin pyramidipelejä vaan onnistun yrittäjähengellä toteuttamaan unelmiani ja elämään elämääni kuten haluan"

Tässä minunkaan hommassa ei kyllä ole kyse mistään pyramidipelistä.

• Jännää on

On se hienoa olla vapaa, ansaita hyvin, ajaa todella upealla autolla, juuri sellaisella kun on aina haaveillut ja talonkin paikka on jo katsottuna. Kiitos VM, en olisi hyvissäkään palkkatöissä koskaan saavuttanut näitä asioita.

Ja mitä kaikkea jännittävää onkaan edessä! Upeita matkoja ympäri maailmaa, mielenkiintoisia ystäviä, siis kaikkea sitä, mistä kaikki aina vain haaveilevat.

Pitää olla rohkeutta elämässä ja ottaa tilaisuuksista vaarin.

• On jännää
        Jännää on kirjoitti:

On se hienoa olla vapaa, ansaita hyvin, ajaa todella upealla autolla, juuri sellaisella kun on aina haaveillut ja talonkin paikka on jo katsottuna. Kiitos VM, en olisi hyvissäkään palkkatöissä koskaan saavuttanut näitä asioita.

Ja mitä kaikkea jännittävää onkaan edessä! Upeita matkoja ympäri maailmaa, mielenkiintoisia ystäviä, siis kaikkea sitä, mistä kaikki aina vain haaveilevat.

Pitää olla rohkeutta elämässä ja ottaa tilaisuuksista vaarin.

"On se hienoa olla vapaa,"

Siis vailla vakinaista työtä eli työtön.

"ansaita hyvin"

Esimerkiksi Amwayn keskiLIIKEVAIHTO per aktiivinen jantteri on USA:ssa parisen sataa USD. HURRAA!

"ajaa todella upealla autolla, juuri sellaisella kun on aina haaveillut"

jonka omistaa rahoitusyhtiö

"ja talonkin paikka on jo katsottuna"

Siitä on vielä PITKÄ matka siihen, ennenkuin on jalat OMAN talon pyydän alla...

"Kiitos VM, en olisi hyvissäkään palkkatöissä koskaan saavuttanut näitä asioita"

Aivan, olisit saanut paljon enemmän. Minä nelikymppinen "palkkaorja" ajan omalla kelpo autolla ja asun perheeni kanssa omassa velattomassa omakotitalossa mukavan rauhallisella omakotialueella.

"Ja mitä kaikkea jännittävää onkaan edessä! Upeita matkoja ympäri maailmaa"

Jotka joudut itse maksamaan. Tähän pystyvät kaikki "palkkaorjatkin", mutta me tavalliset pulliaiset matkustamme vapaa-ajallamme minne haluamme, emme minne joku toinen haluaa meidän matkustavan. Työmatkoilla matkustamme minne työnantaja haluaa, mutta silloin työnantaja maksa matkat, asumisen, palkan ja ulkomaanpäivärahat.

"mielenkiintoisia ystäviä"

Kyllä katsoisin omat siviili- ja työkaverini/ystäväni mielenkiintoisiksi heidätkin - sillä erotuksella, että he eivät yritä joka hetki hyötyä minusta rahallisesti.

"siis kaikkea sitä, mistä kaikki aina vain haaveilevat."

Minä en haaveile, minä teen ja olen siten saanut elämältä tähän asti kaiken haluamani. Ja palkkatyöllä.

"Pitää olla rohkeutta elämässä ja ottaa tilaisuuksista vaarin."

Niinpä! Lopettakaa siis haaveilu ja menkää kunnon töihin!

• Jännää on
        On jännää kirjoitti:

"ansaita hyvin"

Esimerkiksi Amwayn keskiLIIKEVAIHTO per aktiivinen jantteri on USA:ssa parisen sataa USD. HURRAA!

"Kiitos VM, en olisi hyvissäkään palkkatöissä koskaan saavuttanut näitä asioita"

Aivan, olisit saanut paljon enemmän. Minä nelikymppinen "palkkaorja" ajan omalla kelpo autolla ja asun perheeni kanssa omassa velattomassa omakotitalossa mukavan rauhallisella omakotialueella.

Jotka joudut itse maksamaan. Tähän pystyvät kaikki "palkkaorjatkin", mutta me tavalliset pulliaiset matkustamme vapaa-ajallamme minne haluamme, emme minne joku toinen haluaa meidän matkustavan. Työmatkoilla matkustamme minne työnantaja haluaa, mutta silloin työnantaja maksa matkat, asumisen, palkan ja ulkomaanpäivärahat.

Kyllä katsoisin omat siviili- ja työkaverini/ystäväni mielenkiintoisiksi heidätkin - sillä erotuksella, että he eivät yritä joka hetki hyötyä minusta rahallisesti.

Minä en haaveile, minä teen ja olen siten saanut elämältä tähän asti kaiken haluamani. Ja palkkatyöllä.

Hauska lukea näitä viestejä. Teet täällä huikeita johtopäätöksiä asioista, joista et tiedä mitään. Jotenkin katkeran sarkastinen sävy näissä kirjoituksissasi, olet siis aikoinaan siipiäsi kokeillut ex-jantteri, jolla ei paukut riittäneet miesten töihin.

Sinulle varmasti sopii nuo turvalliset ja mukavat (pienipalkkaiset) hommat, eipä tarvitse kummoisia aikoja käyttää isommista asioista haaveiluun.

Eipä silti, kyllä yhteiskunta tarvitsee myös sinunlaisia hiljaisia puurtajia, jotka tekevät hommansa kitisemättä, eivät purnaa huonosta palkasta jne.

Ja pitäähän tänne suomeenkin jonkun kuitenkin veroja maksaa, itse en ole enää vuosiin harrastanut moista, kuten eivät monet muutkaan isopalkkaiset, liiketoimissaan menestyneet, urheilijat jne.jne.

Että kukin tyylillään.

• No Marionetti
        On jännää kirjoitti:

"ansaita hyvin"

"Minä en haaveile, minä teen ja olen siten saanut elämältä tähän asti kaiken haluamani. Ja palkkatyöllä."

HUH, HUH !!!

No etpä jukoliste sitten paljon ole halunnut !!!

Ai niin, ihminen on sittenkin mestari manipuloimaan itseään..

"kaiken haluamani" !!!!! ?????

Nyt mars peilin ääreen ja pohtimaan, minkälainen itsensäpetkuttaja siellä oikein pällistelee. Jos edes HIEMAN antaisit tilaa niille todellisille toiveille, jotka syvältä sisimmästä kumpuavat, saattaisit huomata asian todellisen laidan.

Ai niin, mutta sinähän oletkin näitä yhteiskunnan marionetteja. Onko juomaveteen aikanaan laitettu jotain vai äidinmaidossako olet saanut tuon säyseän, mutta itsestäsi piittaamattoman marionettiasenteen...?

• No jantteri
        No Marionetti kirjoitti:

"Minä en haaveile, minä teen ja olen siten saanut elämältä tähän asti kaiken haluamani. Ja palkkatyöllä."

HUH, HUH !!!

Ai niin, ihminen on sittenkin mestari manipuloimaan itseään..

"kaiken haluamani" !!!!! ?????

Nyt mars peilin ääreen ja pohtimaan, minkälainen itsensäpetkuttaja siellä oikein pällistelee. Jos edes HIEMAN antaisit tilaa niille todellisille toiveille, jotka syvältä sisimmästä kumpuavat, saattaisit huomata asian todellisen laidan.

Ai niin, mutta sinähän oletkin näitä yhteiskunnan marionetteja. Onko juomaveteen aikanaan laitettu jotain vai äidinmaidossako olet saanut tuon säyseän, mutta itsestäsi piittaamattoman marionettiasenteen...?

HUH, HUH !!!

- Oman omakotitalon omalla tontilla noin 2 km kaupungin keskustasta arvostetrulta alueelta
        - tasokkaat huonekalut em. taloon
        - Antoisan työn, jossa saan toimia haluamallani alalla
        - Riittävästi vapaa-aikaa harrastuksille ja kaukomatkailulle haluamiin paikkoihin
        - Kelpo auto liikkumista varten
        - Luotettava ja tilava moottorivene vesiliikkumisen
        - Jne.

Kuten todettu, mitään keskeistä ei elämästäni mielestäni puutu. Mikä tässä on sitten niin kamalaa?
        .

"Ai niin, ihminen on sittenkin mestari manipuloimaan itseään."

Juuri tämän varaanhan miltei kaikki VM-jantterointi perustuukin. VM = itsepetoksen ammattilaiset.

"Nyt mars peilin ääreen ja pohtimaan, minkälainen itsensäpetkuttaja siellä oikein pällistelee. Jos edes HIEMAN antaisit tilaa niille todellisille toiveille, jotka syvältä sisimmästä kumpuavat, saattaisit huomata asian todellisen laidan."

Mille ihmeen "todellisille toiveille"?

Turvallinen elämä mukavassa ammatissa sekä kaikki se aineellinen, mitä katson tarvitsevani. Tässä minun todellinen toiveeni, joka ilmeisen suureksi harmiksesi on minulla toteutunut hieman päälle 40-vuotiaana.

"Ai niin, mutta sinähän oletkin näitä yhteiskunnan marionetteja. Onko juomaveteen aikanaan laitettu jotain vai äidinmaidossako olet saanut tuon säyseän, mutta itsestäsi piittaamattoman marionettiasenteen...? "

Mistä tuo viha palkkatyötä tekevää keskiluokkaa kohtaan kumpuaa? Oletko luuseri, jolle ei koulunkäynti maistunut ja nyt harjoitat henkistä masturbaatiota mollaamalla niitä, jotka ovat elämässään kyenneet asioihin, joihin sinulla ei riittänyt uskallusta, älliä tai pitkäjänteisyyttä? Ettet vain olisi siinä peilisi edessä "todellisten toiveittesi" kanssa seisoessasi kateellinen meille, jotka olemme saaneet elämässämme jotain konkreettista aikaan?

Onhan tuo ilmeisesti mielestäsi aivan hirveää, että joku on asettanut elämänsä tavoitteet realistisesti, työskennelyt pitkäjänteisesti niiden eteen ja siten saavuttanut ne eikä tavoittele epätoivoisesti jotain ikuisesti tavoittamatonta?

Elämästä on niin paljon mukavampi nauttia, kun kykenee jo keski-ikäisenä tuntemaan onnistuneensa elämässään eikä raivokkaasti tavoittele jotain mahdotonta, jota ei edes todella tarvitse.

Järkevä ihminen ei tuhlaa elämäänsä olemattomaan haaveiluun, vaan itsensä toteuttamiseen ja pikku hedonismiin. Järkevä ihminen ei tarvitse nauttiakseen elämästä mitään motivaatiokuvia seinille - järkevä ihminen ei tuhlaa aikaansa abstraktiin haaveiluun, vaan asioiden tekemiseen ja toteuttamiseen.

Älä nyt kuitenkaan unohda käydä seuraavassa eventissä ostamassa lisää motivaatiomateriaalia, ylälinjasi tarvitsee sinunkin pennosesi! Dream on...

• fbefiufhfhewifgeug
        No jantteri kirjoitti:

HUH, HUH !!!

- Oman omakotitalon omalla tontilla noin 2 km kaupungin keskustasta arvostetrulta alueelta
        - tasokkaat huonekalut em. taloon
        - Antoisan työn, jossa saan toimia haluamallani alalla
        - Riittävästi vapaa-aikaa harrastuksille ja kaukomatkailulle haluamiin paikkoihin
        - Kelpo auto liikkumista varten
        - Luotettava ja tilava moottorivene vesiliikkumisen
        - Jne.

Kuten todettu, mitään keskeistä ei elämästäni mielestäni puutu. Mikä tässä on sitten niin kamalaa?
        .

"Ai niin, ihminen on sittenkin mestari manipuloimaan itseään."

Juuri tämän varaanhan miltei kaikki VM-jantterointi perustuukin. VM = itsepetoksen ammattilaiset.

"Nyt mars peilin ääreen ja pohtimaan, minkälainen itsensäpetkuttaja siellä oikein pällistelee. Jos edes HIEMAN antaisit tilaa niille todellisille toiveille, jotka syvältä sisimmästä kumpuavat, saattaisit huomata asian todellisen laidan."

Mille ihmeen "todellisille toiveille"?

Turvallinen elämä mukavassa ammatissa sekä kaikki se aineellinen, mitä katson tarvitsevani. Tässä minun todellinen toiveeni, joka ilmeisen suureksi harmiksesi on minulla toteutunut hieman päälle 40-vuotiaana.

"Ai niin, mutta sinähän oletkin näitä yhteiskunnan marionetteja. Onko juomaveteen aikanaan laitettu jotain vai äidinmaidossako olet saanut tuon säyseän, mutta itsestäsi piittaamattoman marionettiasenteen...? "

Mistä tuo viha palkkatyötä tekevää keskiluokkaa kohtaan kumpuaa? Oletko luuseri, jolle ei koulunkäynti maistunut ja nyt harjoitat henkistä masturbaatiota mollaamalla niitä, jotka ovat elämässään kyenneet asioihin, joihin sinulla ei riittänyt uskallusta, älliä tai pitkäjänteisyyttä? Ettet vain olisi siinä peilisi edessä "todellisten toiveittesi" kanssa seisoessasi kateellinen meille, jotka olemme saaneet elämässämme jotain konkreettista aikaan?

Onhan tuo ilmeisesti mielestäsi aivan hirveää, että joku on asettanut elämänsä tavoitteet realistisesti, työskennelyt pitkäjänteisesti niiden eteen ja siten saavuttanut ne eikä tavoittele epätoivoisesti jotain ikuisesti tavoittamatonta?

Elämästä on niin paljon mukavampi nauttia, kun kykenee jo keski-ikäisenä tuntemaan onnistuneensa elämässään eikä raivokkaasti tavoittele jotain mahdotonta, jota ei edes todella tarvitse.

Järkevä ihminen ei tuhlaa elämäänsä olemattomaan haaveiluun, vaan itsensä toteuttamiseen ja pikku hedonismiin. Järkevä ihminen ei tarvitse nauttiakseen elämästä mitään motivaatiokuvia seinille - järkevä ihminen ei tuhlaa aikaansa abstraktiin haaveiluun, vaan asioiden tekemiseen ja toteuttamiseen.

Älä nyt kuitenkaan unohda käydä seuraavassa eventissä ostamassa lisää motivaatiomateriaalia, ylälinjasi tarvitsee sinunkin pennosesi! Dream on...

"Mille ihmeen "todellisille toiveille"?"

Niin, sitä olisi hyvä itse kunkin joskus pysähtyä pohtimaan.

• guegfiwehfhfuifebf
        fbefiufhfhewifgeug kirjoitti:

"Mille ihmeen "todellisille toiveille"?"

Niin, sitä olisi hyvä itse kunkin joskus pysähtyä pohtimaan.

No, seiso sinä siellä vuokrakorsusi peilin edessä haaveilemassa jostain älyttömästä, minä ja kaltaiseni emme haaveile, vaan teemme ja toteutamme omat suunnitelmamme.

Seuraava suunnitelma, jonka toteutan, on pieni kevätloma vaimon kanssa kaukomaille. Tämä tapahtuu ensi viikolla. Tähän ei tarvittu haaveilupeiliä eikä motivaatiokuvia, ainoastaan hieman järjestelykykyä ja tietysti asialliset ja säännölliset tulot.

Nyt äkkiä motivaatiomateriaalin pariin valamaan intoa entistäkin syvempään itsepetokseen. Elämä on liian lyhyt pelkkään haaveiluun (sen aika oli varhaisnuoruudessa, ja tulihan sitä toki silloin tehtyä, mutta ei koskaan peilin edessä), näin keski-iässä on aika elää ja kokea elämä tässä ja nyt. Miksi todellakaan haaveilla tänään, koska huomenna voi jo purra multaa. Elä tässä hetkessä!

Aika hyvä diili: lukio, kuutisen vuotta korkeakoulutusta ja nyt sitten voi elää ja nauttia kaikesta saavuttamastaan, mistä jotkut vain haaveilevat... vaikka sitten siellä peiliensä edessä.

• VAPAUS 2013
        guegfiwehfhfuifebf kirjoitti:

No, seiso sinä siellä vuokrakorsusi peilin edessä haaveilemassa jostain älyttömästä, minä ja kaltaiseni emme haaveile, vaan teemme ja toteutamme omat suunnitelmamme.

Seuraava suunnitelma, jonka toteutan, on pieni kevätloma vaimon kanssa kaukomaille. Tämä tapahtuu ensi viikolla. Tähän ei tarvittu haaveilupeiliä eikä motivaatiokuvia, ainoastaan hieman järjestelykykyä ja tietysti asialliset ja säännölliset tulot.

Nyt äkkiä motivaatiomateriaalin pariin valamaan intoa entistäkin syvempään itsepetokseen. Elämä on liian lyhyt pelkkään haaveiluun (sen aika oli varhaisnuoruudessa, ja tulihan sitä toki silloin tehtyä, mutta ei koskaan peilin edessä), näin keski-iässä on aika elää ja kokea elämä tässä ja nyt. Miksi todellakaan haaveilla tänään, koska huomenna voi jo purra multaa. Elä tässä hetkessä!

Aika hyvä diili: lukio, kuutisen vuotta korkeakoulutusta ja nyt sitten voi elää ja nauttia kaikesta saavuttamastaan, mistä jotkut vain haaveilevat... vaikka sitten siellä peiliensä edessä.

Hmm..edelleen nyt paistaa pieni katkeruudenpoikanen rivien välistä. Ei taida sittenkään asiat olla ihan noin auvoisesti - tai sitten vain todella olet niin kova manipuloimaan itseäsi.

Kannattaa joskus hieman pysähtyä ja miettiä. "mitä jos" - kysymystä.

Mitä jos sinulla (syystä tai toisesta, sillä ei ole väliä) olisi oikein paljon rahaa. Siis oikein todella paljon - mitä silloin tekisit? Voisiko olla, että jostain sisimmästä saattaisi kummuta jotain sellaista, mitä et tällä hetkellä tiedosta ensinkään (tai olet nämä salaiset toiveet ja haaveet sinne unohtanut tarkoituksella)

Tässä yhteydessä raha tarkoittaa siis vapautta, todellista taloudellista riippumattomuutta.

Mitä silloin tekisit? Ja mitä jätät tällä hetkellä tekemättä, koska kaikenlaiset "hullut" ideat ja hienot spontaanit asiat on pakko ""järjen äänen" voimistuessa jättää syrjään.

Eikö siinä ole ristiriita, että ihminen, joka väittää olevansa täysin tyytyväinen elämäänsä - käytännössä kuitenkin vaihtaisi nykyisen taloudellisen tilanteensa vauraammaksi, jos se olisi mahdollista. Kysy tuhannelta ihmiseltä, olisiko mukavaa jos tulot olisivat esim. kolminkertaiset nykyisiin verrattuna? 999 näistä vastaa empimättä, että kyllä, mielellään kiitos!! (tämä yksi ei ymmärtänyt kysymystä)

Mutta hetkeä aikaisemmin kun heiltä on kysytty, että "oletteko tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen" he ovat "ihan tyytyväisiä"

Ruoka riittää, kelpo auto alla, eteläänkin silloin tällöin lomalle...

Vasta todellinen taloudellinen riippumattomuus vapauttaa ihmisestä ne toiveet ja halut, jotka joutuu normaalin palkkatyön ja arjen rutiinien puristuksessa hautaamaan mielen sopukoihin. Siitähän voisi vaikka masentua jos liikaa niitä miettisi - ja samaan aikaan tiedostaisi, että ei ole mahdollista.

Aika iso osa ihmisistä kuitenkin tyytyy osaansa, osa nielee turhautumistaan salaa, osa tilittää ja todistelee näillä palstoilla, kuinka ihanaa on kun tuli koulut käytyä.

Mutta onneksi jotkut uskaltautuvat heittäytymään elämän suuriin haasteisiin ja vastaanottavat kutsun elää itseään suurempi tarina todeksi. Noo, kaikkia meitä tarvitaan, ja jokaisen ratkaisut ovat hyväksyttäviä. Itse uskon ja tiedän, että kunnollinen VM-yhtiö voi tarjota todella hienon mahdollisuuden saavuttaa todellinen vapaus.

Koska siitä kuitenkin on kysymys - vapaudesta. Ja sen saavuttamiseen tarvitaan lihava pankkitili.

• Vapaa Herra Vapaa
        VAPAUS 2013 kirjoitti:

Hmm..edelleen nyt paistaa pieni katkeruudenpoikanen rivien välistä. Ei taida sittenkään asiat olla ihan noin auvoisesti - tai sitten vain todella olet niin kova manipuloimaan itseäsi.

Kannattaa joskus hieman pysähtyä ja miettiä. "mitä jos" - kysymystä.

Mitä jos sinulla (syystä tai toisesta, sillä ei ole väliä) olisi oikein paljon rahaa. Siis oikein todella paljon - mitä silloin tekisit? Voisiko olla, että jostain sisimmästä saattaisi kummuta jotain sellaista, mitä et tällä hetkellä tiedosta ensinkään (tai olet nämä salaiset toiveet ja haaveet sinne unohtanut tarkoituksella)

Tässä yhteydessä raha tarkoittaa siis vapautta, todellista taloudellista riippumattomuutta.

Mitä silloin tekisit? Ja mitä jätät tällä hetkellä tekemättä, koska kaikenlaiset "hullut" ideat ja hienot spontaanit asiat on pakko ""järjen äänen" voimistuessa jättää syrjään.

Eikö siinä ole ristiriita, että ihminen, joka väittää olevansa täysin tyytyväinen elämäänsä - käytännössä kuitenkin vaihtaisi nykyisen taloudellisen tilanteensa vauraammaksi, jos se olisi mahdollista. Kysy tuhannelta ihmiseltä, olisiko mukavaa jos tulot olisivat esim. kolminkertaiset nykyisiin verrattuna? 999 näistä vastaa empimättä, että kyllä, mielellään kiitos!! (tämä yksi ei ymmärtänyt kysymystä)

Mutta hetkeä aikaisemmin kun heiltä on kysytty, että "oletteko tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen" he ovat "ihan tyytyväisiä"

Ruoka riittää, kelpo auto alla, eteläänkin silloin tällöin lomalle...

Vasta todellinen taloudellinen riippumattomuus vapauttaa ihmisestä ne toiveet ja halut, jotka joutuu normaalin palkkatyön ja arjen rutiinien puristuksessa hautaamaan mielen sopukoihin. Siitähän voisi vaikka masentua jos liikaa niitä miettisi - ja samaan aikaan tiedostaisi, että ei ole mahdollista.

Aika iso osa ihmisistä kuitenkin tyytyy osaansa, osa nielee turhautumistaan salaa, osa tilittää ja todistelee näillä palstoilla, kuinka ihanaa on kun tuli koulut käytyä.

Mutta onneksi jotkut uskaltautuvat heittäytymään elämän suuriin haasteisiin ja vastaanottavat kutsun elää itseään suurempi tarina todeksi. Noo, kaikkia meitä tarvitaan, ja jokaisen ratkaisut ovat hyväksyttäviä. Itse uskon ja tiedän, että kunnollinen VM-yhtiö voi tarjota todella hienon mahdollisuuden saavuttaa todellinen vapaus.

Koska siitä kuitenkin on kysymys - vapaudesta. Ja sen saavuttamiseen tarvitaan lihava pankkitili.

Näkyy se joillekin olevan mahdotonta tajuta, että valtava määrä rahaa ei ole se, mitä kaikki ihmist pakonomaisesti haluavat.

Raha on sillä tavalla tavanomainen hyödyke, että sen raja hyöty on laskeva. Hän, jolla ei sitä ole kokee sen saamisen elämän tärkeimmäksi asiaksi. Tulojen kasvaessa lisätulon tuoma hyöty vähenee ja sitä kautta myös rahan haluttavuus heikkenee. Tietyn pisteen jälkeen, eli silloin kun elämänm perusarvot on saavutettu ja ansiotuloista rupeaa jäämään rahaa yli, alkaa rahasta tulla toisarvoinen tekijä, esimerkiksi halu uhrata vapaa-aikaansa lisärahan saamiseksi hiipuu.

Itse olen siinä tilanteessa, että olen tietoisesti vähentänyt ponnistelujani rahan ansaitsemisen eteen, koska sitä tulee normaalilla työsuorituksellani aivan riittävästi. Nautin vapaa-ajasta niin paljon enemmän kuin lisärahasta, että mieluummin lisään vapaa-aikaani kuin palkkaani. Lopputulos on siis se, että teen tätä loidenkin kavahtamaa palkkatyötä enemmän itseni toteuttamisen ja hyvän työn tuoman henkisen tyydytyksen takia kuin suurten rahasummien.

Mitä minä tekisin miljoonilla?

Töissä on kiva käydä, kunhan se ei ahneuden takia muutu stressiksi. Siispä en miljonäärinäkään lopettaisi työntekoa.

Ökyautoa en halua, koska ne eivät ole mielestäni käytännöllisiä. Joko ne ovat epäkäytännöllisen pieniä ja vidumaisia käsitellä (muutama testiajonpätkä puolitutun ökyporschella riitti vakuuttamaan minut tästä) tai tarpeettoman suuria minun autoilutarpeisiini (jo kyyti yhden tsekkiläisen tutun isossa audissa kaupunkiolosuhteissa toi tämän ilmi). Asiallinen "perheauto" riittää minulle - ja sellainenhan minulla onkin.

Ökyvenettä en halua, koska ne eivät ole mielestäni käytännöllisiä. Pienistä pikakiitureista en viitsi edes puhua, ja suurissa jahdeissa on se vika, että eihän niillä voi itsekseen ajaa kuin isosta laiturista toiseen isoon laituriin. Suomen kauniita saariston saaria ei yleensä ole varustettu marina-tason laitureilla. Ja jos olisikin, en sinne menisi, koska haluan veneillessä ja saareillessa nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta. Minulle riittää tavallinen "keskiluokkainen" matkavene - ja sellainenhan minulla jo onkin.

En halua asua linnassa, vaan mukavassa perinteisessä omakotitalossa pikku puutarhoineen - ja sellainen minulla jo onkin.

Kesämökin haluan olla luontoa lähellä olevan piilopirtin vailla kaikkia hienoja mukavuuksia - puulämmitteinen sauna, aurinkopanelisähköt valaistukseen ja tilaa omalle perheelle ja parille vieraalle riittävät - ja sellainen mökkikin on jo tullut hankittua.

Ja kaikki edellisistä on maksettua ja velatonta.

Minä olen saavuttanut omilla valinnoillani ja palkkatyöllä tilanteen, jossa koen olevan vapaa. Ja siihen vapauteen ei tarvita isoa pankkitiliä.

Toki ymmärrän sen, että on olemassa ihmisiä, jotka mittaavat toisten ja oman ihmisarvonsa pelkälla rahan määrällä. Ongelma tässä ajatustavassa on se, että tällaiset ihmiset eivät voi koskaan olla onnellisia, koska heidän onnensa määritelmän logiikka sisältää sen vaatimuksen, että maailmassa voi olla vain yksi onnellinen ihminen kerrallaan, koska kaikki muut ovat rikkauksineen tämän kaikkein rikkaimman ihmisen alapuolella ja siten tätä huonompia.

Milloin ajattelit olevasi vaikkapa Suomen rikkain, ettei sinun tarvitsisi kokea alemmuudentunnetta suhteessa muihin suomalaisiin?

Surullisinta tässä on se, että suurin osa kaltaisistasi miljoonahaaveilijoista ovat vielä kaukana edes alemman keskiluokan elämisen tasosta, ja he tuhlaavat elämänsä tavoittamattoman haaveiluun tuijotellen motivaatiokuviaan ja hokien vuokrakämppänsä haaveilupeilin edessä olevansa kovia jätkiä ja kimmoja. Sinusta en toki tiedä, mutta tuollaista rahallisen omaisuuden ja tulojen palvontaa kuin mistä sinä kirjoittelet en ole tavannut kuin vinkuköyhillä taivaanrannanmaalareilla.

Tuntemani hyvin varakkaat ihmiset eivät juurikaan tuloillaan tai varallisuudellaan elämöi - ei heidän tarvitse. Ettei vain olisi tämä kirjallisen vuodattelusi perimmäisin syy vanhassa sanonnassa: siitä puhe, mistä puute.

Mutta älä vain lannistu! Nyt äkkiä harjoittamaan henkistä masturbaatiota motivaatiomateriaalin pariin, ettei vain haaveesi pääse katoamaan liian kauas taivaanrannan taa.

• VAPAUS 2013
        Vapaa Herra Vapaa kirjoitti:

Näkyy se joillekin olevan mahdotonta tajuta, että valtava määrä rahaa ei ole se, mitä kaikki ihmist pakonomaisesti haluavat.

Raha on sillä tavalla tavanomainen hyödyke, että sen raja hyöty on laskeva. Hän, jolla ei sitä ole kokee sen saamisen elämän tärkeimmäksi asiaksi. Tulojen kasvaessa lisätulon tuoma hyöty vähenee ja sitä kautta myös rahan haluttavuus heikkenee. Tietyn pisteen jälkeen, eli silloin kun elämänm perusarvot on saavutettu ja ansiotuloista rupeaa jäämään rahaa yli, alkaa rahasta tulla toisarvoinen tekijä, esimerkiksi halu uhrata vapaa-aikaansa lisärahan saamiseksi hiipuu.

Itse olen siinä tilanteessa, että olen tietoisesti vähentänyt ponnistelujani rahan ansaitsemisen eteen, koska sitä tulee normaalilla työsuorituksellani aivan riittävästi. Nautin vapaa-ajasta niin paljon enemmän kuin lisärahasta, että mieluummin lisään vapaa-aikaani kuin palkkaani. Lopputulos on siis se, että teen tätä loidenkin kavahtamaa palkkatyötä enemmän itseni toteuttamisen ja hyvän työn tuoman henkisen tyydytyksen takia kuin suurten rahasummien.

Mitä minä tekisin miljoonilla?

Töissä on kiva käydä, kunhan se ei ahneuden takia muutu stressiksi. Siispä en miljonäärinäkään lopettaisi työntekoa.

Ökyautoa en halua, koska ne eivät ole mielestäni käytännöllisiä. Joko ne ovat epäkäytännöllisen pieniä ja vidumaisia käsitellä (muutama testiajonpätkä puolitutun ökyporschella riitti vakuuttamaan minut tästä) tai tarpeettoman suuria minun autoilutarpeisiini (jo kyyti yhden tsekkiläisen tutun isossa audissa kaupunkiolosuhteissa toi tämän ilmi). Asiallinen "perheauto" riittää minulle - ja sellainenhan minulla onkin.

Ökyvenettä en halua, koska ne eivät ole mielestäni käytännöllisiä. Pienistä pikakiitureista en viitsi edes puhua, ja suurissa jahdeissa on se vika, että eihän niillä voi itsekseen ajaa kuin isosta laiturista toiseen isoon laituriin. Suomen kauniita saariston saaria ei yleensä ole varustettu marina-tason laitureilla. Ja jos olisikin, en sinne menisi, koska haluan veneillessä ja saareillessa nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta. Minulle riittää tavallinen "keskiluokkainen" matkavene - ja sellainenhan minulla jo onkin.

En halua asua linnassa, vaan mukavassa perinteisessä omakotitalossa pikku puutarhoineen - ja sellainen minulla jo onkin.

Kesämökin haluan olla luontoa lähellä olevan piilopirtin vailla kaikkia hienoja mukavuuksia - puulämmitteinen sauna, aurinkopanelisähköt valaistukseen ja tilaa omalle perheelle ja parille vieraalle riittävät - ja sellainen mökkikin on jo tullut hankittua.

Ja kaikki edellisistä on maksettua ja velatonta.

Minä olen saavuttanut omilla valinnoillani ja palkkatyöllä tilanteen, jossa koen olevan vapaa. Ja siihen vapauteen ei tarvita isoa pankkitiliä.

Toki ymmärrän sen, että on olemassa ihmisiä, jotka mittaavat toisten ja oman ihmisarvonsa pelkälla rahan määrällä. Ongelma tässä ajatustavassa on se, että tällaiset ihmiset eivät voi koskaan olla onnellisia, koska heidän onnensa määritelmän logiikka sisältää sen vaatimuksen, että maailmassa voi olla vain yksi onnellinen ihminen kerrallaan, koska kaikki muut ovat rikkauksineen tämän kaikkein rikkaimman ihmisen alapuolella ja siten tätä huonompia.

Milloin ajattelit olevasi vaikkapa Suomen rikkain, ettei sinun tarvitsisi kokea alemmuudentunnetta suhteessa muihin suomalaisiin?

Surullisinta tässä on se, että suurin osa kaltaisistasi miljoonahaaveilijoista ovat vielä kaukana edes alemman keskiluokan elämisen tasosta, ja he tuhlaavat elämänsä tavoittamattoman haaveiluun tuijotellen motivaatiokuviaan ja hokien vuokrakämppänsä haaveilupeilin edessä olevansa kovia jätkiä ja kimmoja. Sinusta en toki tiedä, mutta tuollaista rahallisen omaisuuden ja tulojen palvontaa kuin mistä sinä kirjoittelet en ole tavannut kuin vinkuköyhillä taivaanrannanmaalareilla.

Tuntemani hyvin varakkaat ihmiset eivät juurikaan tuloillaan tai varallisuudellaan elämöi - ei heidän tarvitse. Ettei vain olisi tämä kirjallisen vuodattelusi perimmäisin syy vanhassa sanonnassa: siitä puhe, mistä puute.

Mutta älä vain lannistu! Nyt äkkiä harjoittamaan henkistä masturbaatiota motivaatiomateriaalin pariin, ettei vain haaveesi pääse katoamaan liian kauas taivaanrannan taa.

No, kun noin paljon näet vaivaa ja yrität ainakin perustella asiasi - niin olkoon menneeksi. Alan uskoa, että ihminen pystyy olemaan onnellinen, vaikka rahaa ja omaisuutta ei kovin paljoa olisikaan siunaantunut.

Ainakin, jos pystyy uskottelemaan niin itselleen ja se kai viime kädessä on pääasia. Onhan ne tylsiä ne isot Porschet ja muut vastaavat. Ja isot veneet kuluttaa polttoainetta aivan valtavia määriä.

Itse en rahaa tai omaisuutta itsessään palvo eivätkä ne edusta minulle muuta, kuin välinettä hankkia todellista vapautta ja itsemääräämisoikeutta.

• munaaaa wääääk

Mun muna alko jumputtamaan huuhuhhuvääääkiiiiiiik

• ruhahaa mies

buhahaa huhahaa mennään katsomaan tunkin verkosta jos löytys kuhahaa ruhahaaaaaaaaaa

• En usko!!!

Hei aloittaja. Otatko vastaan pienen vedonlyönnin. Näytät minulle 4kk tiliotteesi ja jos todellakin siellä verkostomarkkinointi toiminut maksajana, niin lupaan liittyä mukaan toimintaan ja saat minusta alajakelijan. Mutta jos et niin maksat minulle 100e. Otatko haasteen vastaan?

P.S. Minulla on tuttuja talousrikosten puolella, joten rahojen alkuperä saadaan kyllä selvitettyä vaikka yrittäisit jotain lavastusta tuloistasi pankin oikeilla tiliotteilla.

• Aloittaja vastaa

Muuten voisi onnistuakin, mutta tuolla asenteella olevaa tyyppiä tuskin haluan riesaksi jaloissa pyörimään. Myöskään nuo "tuttusi talousrikosten" puolella eivät juuri tuo lisäarvoa tähän yhtälöön. Mikä tässä olikaan siis ajatuksena, sekö, että kiikuttaisimme nämä tiliotteet talousrikoksiin erikoistuneille henkilöille tarkastettavaksi, että ovat varmasti ehtaa tavaraa...???!!! Mahtavatko osata englantia riittävästi, nämä tiliotteet kun eivät ole kotimaisen pankin tuotteita.

Mutta muuten ihan hauska ajatus, koska näitä tiliotteita kelpaa katsella. Kun säännöllisesti tulee toistakymmentä tuhatta kuukaudessa tilille, tuo se myös varmuutta tekemiseen.

Joulukuusta lähtien yli kymppi (alv0%) ja nyt maaliskuu jo lähemmän viisitoista tuhatta.(alv0%) tuloksena järjestelmällisestä työstä ja vahvan tiimihengen sävyttämänä. Mutta en tässä enempää lähde mainostamaan yhtiötä tai tuotteita, se ei liene palstan luonteen mukaista.

Realistinen tavoite on tämän vuoden aikana ylittää 50 tuhannen euron kk-tulo. Se ei yritystulona olisi vielä maata mullistava, ellei tässä bisnesmallissa omat kiinteät kulut olisi niin pienet, kuin ne ovat.

Elämä on hienoa!

• gyrbä33

Hiljaa kun mää kilkutan sua hyi mut ai reikään

• Mafia-move

Onneksi olkoon olet voittanut -1000 euroa lähetämme laskun pistä meille osoitteesi ja henkilötunnuksesi ja pankkitunnukset niin emme ryhdy toimenpiteisiin

• En usko yhtäään!

Eli et siis ota vastaan vetoa koska jäisit valheiden levittämisestä kiinni? ;)

On se kumma tiimi kun uusia jäseniä ei haluta vaikka uskotellaan että hommalla tienaa ja vielä laillista? Et edes vaivautunut haastattelemaan minua mitä lisäarvoa voisin tuoda tiimiinne. Ja olet muka ammattilainen.... korkeintaan jaskanpuhumisen ammattilainen kuten monet muutkin hämärä verkostomarkkinoijat.

• Aloittaja 2013

Sovitaan näin! Sinä pysyt omissa hommissasi ja minä pysyn omissani - ja kaikilla on hyvä mieli. Ainakin minulla, eikä vähiten siksi, että rahaa tulee niin ihanasti ja paljon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe