Miten thai-hieronta toimii? Eihän se voi mitään bordellitoimintaa olla, mutta tosiaalta, eihän missään voi millään olla niin hermostuneita että ihan oikeita hieromalaitoksia olisi syytä perustaa pari-kolme joka kortteliin.
Sekin herättää epäilystä että minkä takia thai-hierojat peittää kaupan ikkunat seksikauppojen tyyliin.
Thai-hieronta
66
22492
Vastaukset
- ilotyttö
Itsekin olen ihmetellyt hieromalaitosten toimia. Tai sitä, miksi esimerkiksi suomalaisten yksityisyrittäjien toimintaa on rajoitettu markkinointikielloilla, mutta julkiseen bordellitoimintaan ei millään tapaa olla puututtu. Sillä bordelleistahan on kyse.
- Utelias
Siis onko kyseessä todella bordellitoiminta? Miten se käytännössä toimii?
Ja ennen kaikkea, millä tavalla suomalaisten toimintaa on rajoitettu? Nimenomaan ihan oikea hierontaa vai? - Neitonen
Totta, aivan käsittämätöntä! Kyllä minusta täydenpalvelun talo pitäisi sallia. Ettei kaikkea salassa... ;) Se vähän rajoittaa toimintaa..
- bruno
Kyllä thai-mestoissa saa sitä itseään ja rahapussin paksuudesta riippuu mitä ja miten paljon, yhden vaiko useamman tytön kanssa...
- Ottopoika
, ja hyvin aktiivisesti tarjotaan jopa
- vain Thai-hieromalaitoksia
Eu:n syrjintäpykälät kieltävät. Jos poliisi ratsaa vain yhteen kansanryhmään kuuluvia hieromapaikkoja, on se rasismia ja jyrkästi kielletty Eu:n säännöksissä.
- moi
missäköhän ois hyvä thai mesta miss ois jotain vähän nuorempia ja mitä ne laskuttaa
- juu82
moi kirjoitti:
missäköhän ois hyvä thai mesta miss ois jotain vähän nuorempia ja mitä ne laskuttaa
Oulussa on ainakin yksi mesta eikä ole pahemman näköisiä! :) Hyvä palvelu 100€ koko hoito. :)
- koira
juu82 kirjoitti:
Oulussa on ainakin yksi mesta eikä ole pahemman näköisiä! :) Hyvä palvelu 100€ koko hoito. :)
entäs hesassa?
- höpön löpön taas
Poliisi ratsaa yhtä hyvin afrikkalaisia kuin suomalaisia tai thaikkuhuoraamojakin. Miksei muuten esim. afrikkalaiset pyöritä omia hieromalaitoksiaan ? Vai onko tämäkin törkeä saasta vain tietyiltä kansanryhmiltä odotettua ? Siltä nimittäin näyttää.
- ei riitä myyntiin
höpön löpön taas kirjoitti:
Poliisi ratsaa yhtä hyvin afrikkalaisia kuin suomalaisia tai thaikkuhuoraamojakin. Miksei muuten esim. afrikkalaiset pyöritä omia hieromalaitoksiaan ? Vai onko tämäkin törkeä saasta vain tietyiltä kansanryhmiltä odotettua ? Siltä nimittäin näyttää.
Jotkut kansanryhmät ovat mitään liiketoimintaa oma-alotteisesti aikaan saamattomia haittakansanryhmiä niin kauan kun vain sosiaalituet juoksevat tilille.
- janne
Okei kertokaas ekspertit nyt:
1.Voinka olettaa että jos menen mihin tahansa jouluvaloilla koristeltuun thai hieromoon kalliossa, on minulla mahdollisuus saada jotain muutakin kuin hierontaa? Miten sitä kysytään/ tarjotaan?
2. Miten normaalihieronta tapahtuu? Ollaanko alastomana? Miten suhtautuvat jos alkaa jököttämään? Onko normaalia?
3.
Kauanko käsihoito kestää? Meinaan onko nopeaa rynkytystä vai rauhallista?
4.
Paljonko rahaa on paljon entä mikä on edullista?
Kiitän paljon.- Jotain kokemuksia
EN ole mikään ex-pertti mutta pari kertaa on tullut käväistyä.
1. Kaikissa kallion thaikkuloissa on tarjolla ainakin käsitöitä. Eikä sitä tarvitse edes itse kysellä, kyllä tyttö yleensä tarjoaa ihan itse.
2. Normaalihieronta on usein hätäistä lääppimistä, joissain paikoissa ei käytännössä hierota ollenkaan vaan siirrytään suoraan lisäpalveluihin. Itse olen aina ollut alastomana. Tytön vaatetus riippuu tapauksesta. Normaalihieronta tapahtuu vaatteet päällä jos ei maksa ylimääräistä. Monet taitaa paljastaa ainakin tissit kun siirrytään lisäpalveluihin. Se että alkaa jököttämään on ihan normaalia, usein se taitaa olla tytön tavoitteenakin että saisi paremmin myytyä käsihoitoa.
3. Taas riippuu tytöistä, mutta monet pyrkii hoitelemaan homman mahdollisimman nopeasti. Yleensä taitaa olla aika rynkytystä.
4. Viime kerrasta on sen verran aikaa etten osaa oikein sanoa. Tunti perushierontaa taitaa olla 30e, puolituntia 20. Käsityöt tohon päälle muutama kymppi niin kyllä se helposti on yhteensä vähintään 50e.
Hieronnalta ei kannata hirveästi odottaa kallion thaikkuloissa ja muutenkin touhu on usein aika rahat-pois meininkiä. Poikkeuksiakin varmaan on. - Silli-Make
"1.Voinka olettaa että jos menen mihin tahansa jouluvaloilla koristeltuun thai hieromoon kalliossa, on minulla mahdollisuus saada jotain muutakin kuin hierontaa? Miten sitä kysytään/ tarjotaan?"
Heh, joskus sitä tarjotaan kysymättäkin, kuulema. Tuttu, usein kuultu kysymys on myös: "lunkataanko?"
"2. Miten normaalihieronta tapahtuu? Ollaanko alastomana? Miten suhtautuvat jos alkaa jököttämään? Onko normaalia?"
"Lunkataanko?"
"3.Kauanko käsihoito kestää? Meinaan onko nopeaa rynkytystä vai rauhallista?"
kai maar sen luulisi riippuvan hierojasta. - hei haloo
Silli-Make kirjoitti:
"1.Voinka olettaa että jos menen mihin tahansa jouluvaloilla koristeltuun thai hieromoon kalliossa, on minulla mahdollisuus saada jotain muutakin kuin hierontaa? Miten sitä kysytään/ tarjotaan?"
Heh, joskus sitä tarjotaan kysymättäkin, kuulema. Tuttu, usein kuultu kysymys on myös: "lunkataanko?"
"2. Miten normaalihieronta tapahtuu? Ollaanko alastomana? Miten suhtautuvat jos alkaa jököttämään? Onko normaalia?"
"Lunkataanko?"
"3.Kauanko käsihoito kestää? Meinaan onko nopeaa rynkytystä vai rauhallista?"
kai maar sen luulisi riippuvan hierojasta.Viranomaiset hei haloo, nyt toimiin ja kaikki toi paska ulos Suomesta !
- Se on laillista
hei haloo kirjoitti:
Viranomaiset hei haloo, nyt toimiin ja kaikki toi paska ulos Suomesta !
Kun kauppa tehdään ilman välikättä, se on laillista.
Johan ne poliisit ovat tutkineet thaikkuloita ihan kyllästymiseen asti, eikä mitään laitonta ole löytynyt. - Mitra kunniaan
hei haloo kirjoitti:
eikössollu nii että myyminen on laillista, mutta ostaminen nounou?
Joten.. - Pillujenihailija
Se on laillista kirjoitti:
Johan ne poliisit ovat tutkineet thaikkuloita ihan kyllästymiseen asti, eikä mitään laitonta ole löytynyt.palveluiden tarjoaja, useimmiten nainen, on itsenäinen yrittäjä, silloin ei ole kyse parituksesta eikä muustakaan rikollisesta toiminnasta. Hieroa voi, runkata, harjoitaa suuseksiä sekä antaa pillua maksua vastaan, ja kaikki on laillista, kunhan hoitaa verotuksen ja muut luvat oikein. Mikähän siinä muuten on, että aasialaisnaisilla on keskimääräisesti ystävällisempi ja parempi käytös kuin eurooppalaisilla naisilla vituista nyt puhumattakaan. Olen kokeillut satoja naisia, ja melkein aina voittaa aasialaisvittu muut. Yleensä osaavat sitä tarjota hyvin, tulevat päälle ilman eri pyyntöä, ja tekevät homman loppuun. Tässä hiljan olin hiljan hieronnassa tutun tytön luona, laittoi kondomin, otti suihin, tuli päälle ja ratsasti, mutta jostain syystä minulta ei tullut, meni sovittu tunti loppuun. Tyttö nousi, kiskoi kondomin pois ja alkoi runkata. Hän sanoi haluvansa että olisin iloinen ja tyytyväinen. Ja niinpä vartissa tytön käden hyvästä kiertohieronnasta mehut irtosivat ja tuntui hyvältä. Ei mitään lisämaksua. Olin tyytyväinen. Meni 120€ koko sessioon kakkukahveja myöten ja aikaa kului 1,5 tuntia.
- hhhhhhhhhhhh
Mitra kunniaan kirjoitti:
eikössollu nii että myyminen on laillista, mutta ostaminen nounou?
Joten..... tiedon puutetta! MOntakohan sataa kertaa tälläkin foorumilla on todettu, että sekä myyminen ja ostaminen on laillista!!! Poikkeuksen tekee ostaminen alaikäiseltä tai ihmiskaupan uhrilta.
- jddyjdtrdthr
hhhhhhhhhhhh kirjoitti:
... tiedon puutetta! MOntakohan sataa kertaa tälläkin foorumilla on todettu, että sekä myyminen ja ostaminen on laillista!!! Poikkeuksen tekee ostaminen alaikäiseltä tai ihmiskaupan uhrilta.
no eiku sitten vaan bordellit pystyyn, vai onko joku laki mikä estää?
- Että ei käy
jddyjdtrdthr kirjoitti:
no eiku sitten vaan bordellit pystyyn, vai onko joku laki mikä estää?
Huoneen vuokraaminen seksipalvelun myyntiä varten on kielleetty. Prostituoitua itseään lukuun ottamatta ei kukaan saa hyötyä prostituoidun seksin myynnistä. Nämä estävät bordellin perustamisen.
- Ei reilua
Että ei käy kirjoitti:
Huoneen vuokraaminen seksipalvelun myyntiä varten on kielleetty. Prostituoitua itseään lukuun ottamatta ei kukaan saa hyötyä prostituoidun seksin myynnistä. Nämä estävät bordellin perustamisen.
Melkoista kateushommaa ja nuorten naisten kyykyttämistä, että juuri sellaiseen bisnekseen, jossa nuoret kouluja käymättömät naiset voivat päästä ministeritason ansioihin, on pantu ihan erilaiset pelisäännöt kun muille liiketoiminnan aloille...
- =laitonta
Se on laillista kirjoitti:
Johan ne poliisit ovat tutkineet thaikkuloita ihan kyllästymiseen asti, eikä mitään laitonta ole löytynyt.Kyllä vaan on laitonta ja edelleen joutuu ihmettelemään, miksi huoraamot saa jatkaa.
- Kerropa se
=laitonta kirjoitti:
Kyllä vaan on laitonta ja edelleen joutuu ihmettelemään, miksi huoraamot saa jatkaa.
Kuinka monessa paikassa olet käynyt ja käyttänyt ko palvelua?
- mutta hys hys hys
Kerropa se kirjoitti:
Kuinka monessa paikassa olet käynyt ja käyttänyt ko palvelua?
Mulkulliset haluaa pitää etuoikeutensa huoriin.
- Namia saanut
hei haloo kirjoitti:
älä sylje ruokakuppiisi.
Jos eurosi eivät riitä, voin antaa sulle satasen, niin saat namia.
- almasty
Se on järjestäytynyttä bordellitoimintaa eikä mitään muuta.Meneppäs kerran käymään sellaisessa paikassa mikäli edustat miessukupuolta niin huomaat kyllä äkkiä mikä on homman nimi viimeistään siinä vaiheessa kun hieroja kysyy sinulta halutako sinä jotain muuta.
- hyi hyi rumaa
Poliisi on tutkinut thaikkulat moneen kertaan ja todennut ettei laittomuutta ole. Silti joku jaksaa jankuttaa höpöjä.
Bordellissa asiakas tietää etukäteen mitä saa ja mihin hintaan. Thaikkulassa ei ennakkoon tiedä mitä saa ja mihin hintaan (vai saako mitään?), ja kahdenkeskisestä toiminnasta pääsee neuvottelemaan vasta kun ensin maksanut hieronnasta. - Happi on kaasu
hyi hyi rumaa kirjoitti:
Poliisi on tutkinut thaikkulat moneen kertaan ja todennut ettei laittomuutta ole. Silti joku jaksaa jankuttaa höpöjä.
Bordellissa asiakas tietää etukäteen mitä saa ja mihin hintaan. Thaikkulassa ei ennakkoon tiedä mitä saa ja mihin hintaan (vai saako mitään?), ja kahdenkeskisestä toiminnasta pääsee neuvottelemaan vasta kun ensin maksanut hieronnasta.Poliisi on tutkinut...plaa plaa plaa. Silti niissä myydään jotain muuta kuin normaalia- tai thai-hierontaa.
Aika hauska juttu. - pojat sen tietää
hyi hyi rumaa kirjoitti:
Bordellissa asiakas tietää etukäteen mitä saa ja mihin hintaan. Thaikkulassa ei ennakkoon tiedä mitä saa ja mihin hintaan (vai saako mitään?), ja kahdenkeskisestä toiminnasta pääsee neuvottelemaan vasta kun ensin maksanut hieronnasta.Mutta miksei poliisi ja viranomaiset halua tietää ?
- valitettavasti
pojat sen tietää kirjoitti:
Mutta miksei poliisi ja viranomaiset halua tietää ?
Thaikkula on thaikkula. Jos siellä pääsee panemaan, on käynyt hyvä tuuri ja on mennyt enemmän rahaa kun etukäteen osaisi arvata. Tämä ongelma jatkuu niin kaun, kun seksistä pitää sopia kahden kesken palveluntarjoajan kanssa, eikä paikan pitäjän.
Oikeassa huoraamossa tietää jo ennen sisään menoa, että mitä saa ja mihin hintaan. Tämä siksi, että kauppa tehdään paikan pitäjän kanssa eikä thaikkulatyyliin palvelun tarjoajan kanssa. Sitten kun thaikkulat alkavat toimia näin, silloin minäkin alan käydä niissä. - otan osaa
valitettavasti kirjoitti:
Thaikkula on thaikkula. Jos siellä pääsee panemaan, on käynyt hyvä tuuri ja on mennyt enemmän rahaa kun etukäteen osaisi arvata. Tämä ongelma jatkuu niin kaun, kun seksistä pitää sopia kahden kesken palveluntarjoajan kanssa, eikä paikan pitäjän.
Oikeassa huoraamossa tietää jo ennen sisään menoa, että mitä saa ja mihin hintaan. Tämä siksi, että kauppa tehdään paikan pitäjän kanssa eikä thaikkulatyyliin palvelun tarjoajan kanssa. Sitten kun thaikkulat alkavat toimia näin, silloin minäkin alan käydä niissä.Tämän tosiasian tietää paitsi Hesari, joka asian laajasti paljasti jokunen vuosi sitten, myös joka jätkä joka menee thaihuoraamon ovesta sisään. Jos jollekin hierojalle ei käy naiminen, palveluun ohjataan oitis halukas hieroja. Tämä kupla puhkaistiin jo ajat sitten, siinä ei ole enää mitään salattavaa.
Päinvastoin tulee ryhtyä toimenpiteisiin, että laittomat julkiset bordellit saadaan kiinni, koska ne
rikkovat paitsi hyvää käytöstä ja moraalia, myös itse lakia. - niin hyvä olis
otan osaa kirjoitti:
Tämän tosiasian tietää paitsi Hesari, joka asian laajasti paljasti jokunen vuosi sitten, myös joka jätkä joka menee thaihuoraamon ovesta sisään. Jos jollekin hierojalle ei käy naiminen, palveluun ohjataan oitis halukas hieroja. Tämä kupla puhkaistiin jo ajat sitten, siinä ei ole enää mitään salattavaa.
Päinvastoin tulee ryhtyä toimenpiteisiin, että laittomat julkiset bordellit saadaan kiinni, koska ne
rikkovat paitsi hyvää käytöstä ja moraalia, myös itse lakia.Mikä mahtaa olla ongelmasi, kun et tajua että
- bordellissa tietää etukäteen mitä palvelua saa ja mihin hintaan
- thai-hieronnassa ei etukäteen tiedä saako mitään ja jos saa niin mitä se maksaa
Ero on asiakkaan kannalta aivan äärettömän iso! - käytännössä siis
niin hyvä olis kirjoitti:
Mikä mahtaa olla ongelmasi, kun et tajua että
- bordellissa tietää etukäteen mitä palvelua saa ja mihin hintaan
- thai-hieronnassa ei etukäteen tiedä saako mitään ja jos saa niin mitä se maksaa
Ero on asiakkaan kannalta aivan äärettömän iso!Tulkitse ihan miten haluat. Huoran asiakas on tässäkin suhteessa meihin muihin nähden vähemmistö.Toimintanne loukkaa ja häiritsee sivullisia ihmisiä, suurta enemmistöä.
Näissäkin thaihuoraamoissa asiakas tietää etukäteen, mitä voi pyytää ja mitä saa. Jos jollekin hieroskelijalle ei joku asia sovi, tulee tilalle sellainen hieroskelija, jolle sopii. - Kaikesta häiriintyvä
käytännössä siis kirjoitti:
Tulkitse ihan miten haluat. Huoran asiakas on tässäkin suhteessa meihin muihin nähden vähemmistö.Toimintanne loukkaa ja häiritsee sivullisia ihmisiä, suurta enemmistöä.
Näissäkin thaihuoraamoissa asiakas tietää etukäteen, mitä voi pyytää ja mitä saa. Jos jollekin hieroskelijalle ei joku asia sovi, tulee tilalle sellainen hieroskelija, jolle sopii.Tosi helppoa taitaa olla elämä semmoisella ihmisellä, joka ei piittaa todellisuudesta, vaan keksii kaikki asiat omassa päässään.
Muiden ei silti tarvitse lähteä siihen samaan leikkiin mukaan, vaan he saavat vapaasti pidättäytyä tylsässä todellisuudessa, jos niin haluavat - vaan vamma
Kaikesta häiriintyvä kirjoitti:
Tosi helppoa taitaa olla elämä semmoisella ihmisellä, joka ei piittaa todellisuudesta, vaan keksii kaikki asiat omassa päässään.
Muiden ei silti tarvitse lähteä siihen samaan leikkiin mukaan, vaan he saavat vapaasti pidättäytyä tylsässä todellisuudessa, jos niin haluavatJa jos haluat niin satuilla, olet asennevammainen.
- 16+3
Happi on kaasu kirjoitti:
Poliisi on tutkinut...plaa plaa plaa. Silti niissä myydään jotain muuta kuin normaalia- tai thai-hierontaa.
Aika hauska juttu."Poliisi on tutkinut"
Mitenhän tämä käytännössä on tapahtunut? Poliisi käynyt testaamassa palvelun?
- niinpä niin
mm. Helsingin paras thaihieronta paikka on todellakin hierontapaikka ensin,
missä ei edes ehdoteta intiimiä- almasty
On täynnä hierontapaikkoja joissa ehdotellaan kyllä lisäpalveluja.
- esim.Kallio
almasty kirjoitti:
On täynnä hierontapaikkoja joissa ehdotellaan kyllä lisäpalveluja.
Pienistä kyläpahasista puhumattakaan.
- Pillu-Illu
esim.Kallio kirjoitti:
Pienistä kyläpahasista puhumattakaan.
Olen pitänyt tilastoa thaihieromoissa käynneistäni eri puolilla maata ja lisäksi Ruotsissa ja Saksassa 7 v. On kertynyt 215 käyntiä, tänä vuonna 26. Etupäässä kaikki on ollut positiivista, hyviä naisia ja tyttöjä. Etupäässä olen hierottanut ja runkkauttanut, joskus olen saanut suuseksiä kunnolla ja harvemmin pillua. Rahaa on kulunut 7 v aikana about 13 000€, v 2009 yhteensä kirjanpitoni mukaan n. 2100€. Ovat hyviä palveluja näin vanhenevalle yksinäiselle miehelle, joka joutuu paljon liikkumaan ja matkustamaan eikä halua sitoa itseään naisiin. Joskus olen käyttänyt suomalaisia huoria lisänä ja mukavana mausteena.
- Kovakyrpä
Pillu-Illu kirjoitti:
Olen pitänyt tilastoa thaihieromoissa käynneistäni eri puolilla maata ja lisäksi Ruotsissa ja Saksassa 7 v. On kertynyt 215 käyntiä, tänä vuonna 26. Etupäässä kaikki on ollut positiivista, hyviä naisia ja tyttöjä. Etupäässä olen hierottanut ja runkkauttanut, joskus olen saanut suuseksiä kunnolla ja harvemmin pillua. Rahaa on kulunut 7 v aikana about 13 000€, v 2009 yhteensä kirjanpitoni mukaan n. 2100€. Ovat hyviä palveluja näin vanhenevalle yksinäiselle miehelle, joka joutuu paljon liikkumaan ja matkustamaan eikä halua sitoa itseään naisiin. Joskus olen käyttänyt suomalaisia huoria lisänä ja mukavana mausteena.
Olen nuori kaveri, aviossa, mutta olen käynyt jo vuosia samassa paikassa, missä on kaksi tosi kokenutta naista hieromassa. Toinen on erityisen hyvä suuseksissä ja toisella on oikea imupillu. Käyn vuoroin heidän luonaan. Molemmat ovat naimisissa suomalaisten miesten kanssa sukunimistä päätellen. Hyvää palvelua kohtuuhinnoin. Minulla on loistovaimo, mutta vaihtelun vuoksi käyn ja aina huorat laittavat kondomin kyrpääni, oli sitten kyse suusta tai pillusta. Molemmat ovat hyviä ratsastajia, harvoin olen päällä, ridaaminen on asia, johon vaimoa saa melkein pakottaa ja 69:n kanssa on niin ja näin, poskeen kyllä ottaa, mutta ei osaa lähellekään sitä tekniikkaa jolla huorat toimivat. He saavat miähnät kyllä irtoamaan vaikka muumioilta.
- almasty
Se pieni porsaan reikä laissa.Joka kieltää parituksen mutta sallii itsensä myymisen,näyttöä parituksestahan ei noissa tapauksissa saa koska aina voidaan sanoa että hieroja itse myy itseään työnantajan tietämättä.
- ne täytyy sulkea
almasty kirjoitti:
Se pieni porsaan reikä laissa.Joka kieltää parituksen mutta sallii itsensä myymisen,näyttöä parituksestahan ei noissa tapauksissa saa koska aina voidaan sanoa että hieroja itse myy itseään työnantajan tietämättä.
Okei, hyvä, pannaan seksin myyntikin sitten kieltoon Suomessa.
- rfhjfgjgjgj
almasty kirjoitti:
- almasty
rfhjfgjgjgj kirjoitti:
On edelleen voimassa kun sen tilan omistajan ei tarvitse tietää mitä siinä tilassa tehdään.
Ja näytön antovelvollisuus on edelleen syyttäjällä ei syytetyllä.Nykyisillä esiinostetuilla keinoilla vain ei saada tuota toimintaa loppumaan.
Vaikka itse liikeyritys saataisiin nurin niin bordellitoiminta vain siirtyy muualle. - kerrasta poikki
almasty kirjoitti:
On edelleen voimassa kun sen tilan omistajan ei tarvitse tietää mitä siinä tilassa tehdään.
Ja näytön antovelvollisuus on edelleen syyttäjällä ei syytetyllä.Nykyisillä esiinostetuilla keinoilla vain ei saada tuota toimintaa loppumaan.
Vaikka itse liikeyritys saataisiin nurin niin bordellitoiminta vain siirtyy muualle.Ei ne minnekään maan alle mene. Totaalilaki lopettaa kaiken toiminnan. Vain netissä pihisee nettihuorat vastedes.
- almasty
kerrasta poikki kirjoitti:
Ei ne minnekään maan alle mene. Totaalilaki lopettaa kaiken toiminnan. Vain netissä pihisee nettihuorat vastedes.
Vie sen parituksenkin sinne nettiin eli vielä pahemmin maan alle.
- vuokralaisen seksi
almasty kirjoitti:
Ihan älytöntä haitata vuokraustoimintaa.
Suomen parituslain lakitekstin perusteluissa sanotaan erikseen, ettei lain ole tarkoitus haitata prostituoitujen asunnon saantia... - pro totaali
almasty kirjoitti:
Se tulee sille niin kalliiksi, että mielummin se vie horovittunsa maahan, jota ei rasita
mikään mafian toimintaa häiritsevä laki. Muistaakseni viranomaiset on itsekin muistuttaneet tästä seikasta. - Mä lehden luin
pro totaali kirjoitti:
Se tulee sille niin kalliiksi, että mielummin se vie horovittunsa maahan, jota ei rasita
mikään mafian toimintaa häiritsevä laki. Muistaakseni viranomaiset on itsekin muistuttaneet tästä seikasta.Lahdessa tarkastettiin 27.03.2010 klo 20 maissa yhtäaikaisesti 18 thaihieromoa yhtä monen poliisin toimesta, eikä laittomuutta löytynyt yhdestäkään niistä. Paperit olivat kunnossa tekijöillä ja yrittäjillä lukuun ottamatta kahta hierojaa, joilla ei ollut voimassa olevaa työlupaa. He saivat maastakarkoituksen. Niin että turhaa vouhkataan paikkojen laittomuuksista. Antaa tyttöjen ja naisten hieroa. Tekevät töitä eivätkä roiku sossun ja veronmaksajien varassa.
- Pano mielessä
pro totaali kirjoitti:
mikään mafian toimintaa häiritsevä laki. Muistaakseni viranomaiset on itsekin muistuttaneet tästä seikasta.Olen jo 70v mies, mutta en silti tiedä, millainen on HOROVITTU. Voisitko selittää tarkasti?
Olen saanut elämäni aikana sekä maksullista että maksutonta naista, mutta tuo HOROVITTU on tuntematon käsite. - Makean ystävä
ne täytyy sulkea kirjoitti:
Okei, hyvä, pannaan seksin myyntikin sitten kieltoon Suomessa.
maistuu makealle!!!!!!!!!!!!
- Erik Matinjuntti
almasty kirjoitti:
Netissähän se seksin myynti nykyään paljossa jo onkin. Ostokielto toisi vain lisää ongelmia. Myyntikiellosta ei viime vuosina ole pahemmin puhuttukaan. Totaalikiellon kannattajat eivät usko valistuksen voimaan. Kyllä heidän pitäisi paremmin paneutua niihin syihin, jotka aiheuttavat seksin ostoa ja myyntiä.
- Erik Matinjuntti
Erik Matinjuntti kirjoitti:
Netissähän se seksin myynti nykyään paljossa jo onkin. Ostokielto toisi vain lisää ongelmia. Myyntikiellosta ei viime vuosina ole pahemmin puhuttukaan. Totaalikiellon kannattajat eivät usko valistuksen voimaan. Kyllä heidän pitäisi paremmin paneutua niihin syihin, jotka aiheuttavat seksin ostoa ja myyntiä.
Sikäli kun saatan muistaa niin koulun seksiopetuksessa ei puhuttu mitään seksin ostamisesta tai myymisestä. Vähän minusta tuntuu siltä, ettei Suomessa ole seksin osto- ja myyntikieltoa. Koulussa kyllä puhuttiin tupakanpolton ja viinanjuonnin haitoista. Se todettiin yksiselitteisesti, että huumeiden käyttö ja hallussapito on rikos. Yleensä koulun seksiopetus oli seksiin kannustavaa. Ujoissa tämä voi aiheuttaa ahdistusta ja epätietoisuutta. Mistä minä löydän seksikumppanin ja onko minun ostettava sellainen?
- tulosta syntyy
Mä lehden luin kirjoitti:
Lahdessa tarkastettiin 27.03.2010 klo 20 maissa yhtäaikaisesti 18 thaihieromoa yhtä monen poliisin toimesta, eikä laittomuutta löytynyt yhdestäkään niistä. Paperit olivat kunnossa tekijöillä ja yrittäjillä lukuun ottamatta kahta hierojaa, joilla ei ollut voimassa olevaa työlupaa. He saivat maastakarkoituksen. Niin että turhaa vouhkataan paikkojen laittomuuksista. Antaa tyttöjen ja naisten hieroa. Tekevät töitä eivätkä roiku sossun ja veronmaksajien varassa.
Poliisit ei ikinä saa niitä kiikkiin, vaikka tosiasiassa ne myy pillua siellä.
- Ahkerana asialla
Vittuhan vain paranee, kun sitä käytetään ahkerasti.
- Ostajana
tulosta syntyy kirjoitti:
Poliisit ei ikinä saa niitä kiikkiin, vaikka tosiasiassa ne myy pillua siellä.
on 100% laillista, pojusevi.
- EI LAILLISTA
Ostajana kirjoitti:
on 100% laillista, pojusevi.
Pappa on hyvä vaan.
- 12 12
EI LAILLISTA kirjoitti:
Pappa on hyvä vaan.
Laitetaan yksi linkki näkyviin kun tää keskustelu näyttää jostakin syystä johtuen roikkuvan oikena reunan Suosituimmat laatikossa.
Vantaalla poliisi ratsasi thaihieromon. Oikeudessa sitten todettiin, että thaihieromossa myytiin seksiä ihan laillisesti. Rangaistuksia ei saanut kukaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9547216
Tuosta syystä johtuen poliisi ei juurikaan ratsaa thaihieromoita. - eli epäpäteviä
12 12 kirjoitti:
Laitetaan yksi linkki näkyviin kun tää keskustelu näyttää jostakin syystä johtuen roikkuvan oikena reunan Suosituimmat laatikossa.
Vantaalla poliisi ratsasi thaihieromon. Oikeudessa sitten todettiin, että thaihieromossa myytiin seksiä ihan laillisesti. Rangaistuksia ei saanut kukaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9547216
Tuosta syystä johtuen poliisi ei juurikaan ratsaa thaihieromoita.LIIKEHUONEISTO KATSOTAAN BORDELLIKSI, KUN SIELLÄ JATKUVASTI JA SÄÄNNÖLLISESTI MYYDÄÄN ÄIJILLE PERSETTÄ. SILLOIN SE ON BORDELLI. ELI LAITONTA TOIMINTAA.
- 12 12
eli epäpäteviä kirjoitti:
LIIKEHUONEISTO KATSOTAAN BORDELLIKSI, KUN SIELLÄ JATKUVASTI JA SÄÄNNÖLLISESTI MYYDÄÄN ÄIJILLE PERSETTÄ. SILLOIN SE ON BORDELLI. ELI LAITONTA TOIMINTAA.
"ELI LAITONTA TOIMINTAA. "
Lue linkin takana oleva keskustelu ja uutiset. Vantaan käräjäoikeuden ratkaisun mukaan seksin myynti thaihieromossa on aivan laillista niin kauan, kun tytöt saavat palkkansa hieronnasta eikä seksin myynnistä saatuja tuloja miltään osin makseta thaihieromon omistajalle.
Oikeuden päätös kelpasi syyttäjälle eli se on siinä ja sillai. Thaihieromoiden toiminta on siis laillista. Sinä saat olla ihan vapaasti mitä mieltä tahansa asiasta. Voit vaikka hakata päätäsi lattiaan ja parkua ISOILLA KIRJAIMILLA, mutta näin sanoi asiasta Suomen laki ja oikeuslaitos. Jos syyttäjällä olisi ollut yhtään toivoa saada päätös muuttumaan hovioikeudessa niin tietenkin hän olisi vienyt asian hoviin.
- pp....
kokemuksia Seinäjoen thaikkupaikasta?
Varataanko noihin aika puhelimella ja kuinka nopeesti olette yleensä päässeet soitosta.?
Saako noita nussia ihan vaikka seisaaltaan takaa vai onko se aina ratsastusta jonkun maton päällä?
Surkeaa jos ei ole edes sänkyä.- 13+20
Menepä sexwork.net sivustolle katsomaan.
- repe'*
onko kellään kokemusta hyvinkään thai hieronta paikoista.saako jostain seksi palveluita ja minkä hintaisia ne on ? mainitkaa joitain paikkoja.
- sdfsdsdfsdfsdfsdfsdf
parantolankadun paikka on paras.. siinä osaset kaupankulmalta alaspäin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100