Nyt työttömille töitä

ei rahaa jos ei työt

metsässä voi alkaa kerää käpyjä ja risuja, kaupungilla lakasta liikkeiden edustalta kuraa ja vettä pois, avustaa vanhuksia tienylityksessä, kolata sohjoa pois jalkakäytäviltä, nyt työkkäriin vaan kinuamaan ulkopöitä.
Auirnko lämmittää, joten mikäs siellä raittiissa ilmassa on lakasta ja putsata yleiiä kulkuväyliä.

Menkää nyt tökkäriin, kyllä he ohjaavat teitä minne kannattaa lakasemaanmennä.

30

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm5

      Ei taida semmoisia töitä olla tarjolla, vaikka kuinka kyselisi. Palkkahan tietenkin pitäisi olla myös tessin mukainen.

      Ja mitä tulee esim. vanhusten auttamiseen, on mielestäni se jokaisen oikeus. Lähimmäisten auttaminen kuuluu kaikille.

      • inflaation aiheuttaj

        Minä en ole koskaan minkään TES-hinnalla joutunnu töitä tekeen. Sopimuspalkka ja aina väh. 30% yli.


      • Etkä millään
        inflaation aiheuttaj kirjoitti:

        Minä en ole koskaan minkään TES-hinnalla joutunnu töitä tekeen. Sopimuspalkka ja aina väh. 30% yli.

        muullakaan hinnalla ole näköjään joutunut uhrautumaan, pelkillä sossurahoilla siellä mennään kirjoituksesta ja sen tyylistä päätellen.


    • oldmetall

      ene sie joutessas metsään keräilemään käpyjä ja risuja! Suosittelen suksilla lykkimistä metsään, koska talvi on ollut runsasluminen. Ulkoilmassa kun puuhastelet niin tulee heti sulle parempi mieli.
      Tökkäriin ei niin vaan mennä kinuamaan töitä. En tiedä kun olen eläkeläinen.
      Noh ei pitäisi provosoitua moisen typerän kirjoituksen vuoksi.

      • shitdog

        Mä haluaisin alkaa koiranpaskankerääjäksi. Voisko joku perustaa sellasen yrityksen, mä tulisin heti sinne töihin!


    • JK JK

      NIINKÖ ?

    • Hintatietoinen

      Lähden heti töihin. Mutta minimi on 30 €/h.
      Tai 5000 €/kk.
      Kerää pöljä itte risus.
      20 €/kdunylityssaattohoito.

      • Et sinä

        mihinkään töihin lähde. Et ole tähänkään saakka päässyt. Onneksi yhteiskunta pitää huolta perusluuserin välttämättömimmistä tarpeista niin et sinäkään ihan kuole nälkään


      • kirjoutushäirriö
        Et sinä kirjoitti:

        mihinkään töihin lähde. Et ole tähänkään saakka päässyt. Onneksi yhteiskunta pitää huolta perusluuserin välttämättömimmistä tarpeista niin et sinäkään ihan kuole nälkään

        Tessun mukäinen palka käpypoimintassa, nin lähen mettää.


      • Mene sitten jo

        metsään poimimaan marjoja ja käpyjä.

        Ahkerimmat tienaavat 10.000 euro kuukaudessa, verovapaasti...


    • älä viihti

      Kirjoitus virheistä päätellen, ainoa mihin luulet kykeneväsi on kirjoittelu,
      KUULE ÄLÄ viitsi...
      Työtä on aina, joka paikassa, mutta työstä on saatava korvaus, noista töistä joita "luettelit" ei saa.

      • Sinähän saat

        jo noista töistä korvauksen, nimittäin työttömyyskorvauksen. Sen eteen pitäisi lortoosinkin tehdä jotakin hyödyllistä. Saisit raitista ilmaa ja joskus vähän liikuntaakin. Lisäksi sinusta saattaisi tuntua joskus että olet edes vähäisessä määrin hyödyllinen tälle maalle. Sillä on positiivinen vaikutus olemattomalle itsetunnolle.


      • Ihanan helppoo eloo
        Sinähän saat kirjoitti:

        jo noista töistä korvauksen, nimittäin työttömyyskorvauksen. Sen eteen pitäisi lortoosinkin tehdä jotakin hyödyllistä. Saisit raitista ilmaa ja joskus vähän liikuntaakin. Lisäksi sinusta saattaisi tuntua joskus että olet edes vähäisessä määrin hyödyllinen tälle maalle. Sillä on positiivinen vaikutus olemattomalle itsetunnolle.

        No mutta eikös sen korvaksen nimi jo kerro mistä on kysymys - Työttömyyskorvaus.
        Jos joutuu kerää käpyjä tai lakaisemaan pihoja ym., sen korvauksen eteen, niin eihän se sitten enää ole työttömyyttä.
        Työttömyyskorvaus = money for nothing.
        Ja sopii mulle. Itsetunto täydet 100%.
        Toisin kun sinunlaisilla ruiputtajilla, jotka ei sen huonon itsetunnon takia kehtaa olla työttömänä.


    • Aapinen käyttöön

      Sinua en kehota ainakaan näin vaativiin töihin. Kirjoituksessasi oli niin runsaasti virheitä, että olisi parasta, jos kävisit suorittamassa jossakin kirjoituksen alkeet.
      Tässä muutama esimerkki:

      -alkaa kerää käpyjä
      -lakasta
      -ulkopöitä
      -auirnko
      -yleiiä
      -tökkäri
      -lakasemaanmennä, ym. alkukirjain- ja yhdyssanavirheet.

      Kuinka pöljä täytyy ihmisen olla, että kirjoittaa muutaman rivin ja saa mahdutettua siihen tällaisen määrän virheitä?

      • kirjuotushäirriö

        Hyvinn pölljja


    • SYÖKÄÄ KÄPYÄ'!!!

      VAI EI TYÖT KELPAA????

      • Mitähän alkais

        Kelpaa kyllä mut ei viitti, kesä ja kuuma tulloo ja talvella on liian kylmä ja pimeetä. Ja pimeisiin hommiin mä en kyl ala.
        Ja miks ihmeessä mä käpyä söisin. Kyl työttömyyskorvauksella saa ruokaa ostettua.


    • Ensin sinne metsään on päästävä.Kävellen ehkä 30-50kilometrin päähän.Missä lehdissä ilmoitetaan missä niitä on.Sitten kävellään sinne missä niitä vastaan otetaan.Olen kerännyt käpyjä ei se ihan niin mee kun lehdet kirjoittaa,hakkuut täytyy tietää minkä mittaset kävyt kelpaa te jotka käskette käpyjä kerään kertokaa missä ne on ymm.tiedot.

      • Korven tapetoija

        Voi olla viisasta ottaa suksetkin mukaan, jos nyt pääsiäisenä metsään lähdet. Näin kuivilla keleillä tuskin on kunnon hankiaisia.


      • PummitTöihin

        Miksi työttömän pummin pitää elää metsässä ja sillä perusteella ei tarvitse tehdä töitä?

        Aiemmin on aina lähdetty töihin muualle jos omalta seudulta ei ole leipä irronnut.

        Tuet vain pois mokomilta laiskureilta niin alkaa löytyä työhaluja.

        Parempi olisi kun mokomat surkimukset määrättäisiin pakkotyöhön tai vankilaan rikoksesta Suomen kansaa vastaan.


      • Rokka22
        PummitTöihin kirjoitti:

        Miksi työttömän pummin pitää elää metsässä ja sillä perusteella ei tarvitse tehdä töitä?

        Aiemmin on aina lähdetty töihin muualle jos omalta seudulta ei ole leipä irronnut.

        Tuet vain pois mokomilta laiskureilta niin alkaa löytyä työhaluja.

        Parempi olisi kun mokomat surkimukset määrättäisiin pakkotyöhön tai vankilaan rikoksesta Suomen kansaa vastaan.

        Muuta sie Ruotsiin, niin päästään susta erroon.


      • työtön, mut ei varas
        PummitTöihin kirjoitti:

        Miksi työttömän pummin pitää elää metsässä ja sillä perusteella ei tarvitse tehdä töitä?

        Aiemmin on aina lähdetty töihin muualle jos omalta seudulta ei ole leipä irronnut.

        Tuet vain pois mokomilta laiskureilta niin alkaa löytyä työhaluja.

        Parempi olisi kun mokomat surkimukset määrättäisiin pakkotyöhön tai vankilaan rikoksesta Suomen kansaa vastaan.

        Jep, tuet pois. Sit täytyy alkaa tyhjentää teikäläisten kämppiä kun ootte töissä tai lomamatkoilla. Kyllä se sopii. Paatko heti osoittees, niin tuun sit ens viikolla hakee kaiken rahanarvoisen pois, kun oot töissä.


    • tunarituunari

      eläppä ainstain ite köyhyysrajalla vuosia ja tule vast sitten heittelemään vakavasta asiasta pilaa!montako päivää ite tekisit kelan rahojen eteen?tuskimpa vaivautusit kuukauttakaan..menisin kyll oikeisiin töihin mutta kun niit ei noin vaan saa eikä niist meinaa saada riittävää toimeentuloa että omilla pärjäis.tiedätkö mitä ruoka maksaa?pieni dieetti sun pitäs kokea.muualle en muuta työn peräs,sitä pakkoa ei työkkärikään vaadi.ja sitäpaitti,ootko tietonen että jopa työssä käynti maksaa?kyllä siel nyt rinta kaarel patsastellaan ja pädetään ilman kokemusta.häpeä!varmaan saat kiksit kun fantasioit työttömist voitelemassa sun eväsleipiäs...muista et jopa sä mukamas parempi kansalainen saatat ykskaks tipahtaa tosi kovaa ja korkeelta,sillon vasta aletaan puhua mututuntumasta kunhan ensin peset housusi ihan ite.se ihmisarvo on jokaisella..okei jopa sullakin..käytöksestäs huolimatta.yritähhän pärjäillä kun jonotetaan samas kassajonos,mua on turha ohitella vaik mul tätä itsekäst aikaa paljon onkin(:ja nasta homma kun on lupa nukkua pitkälle iltapäivään arkisin,pitäähän sitä levätä ettei vahingos väsy kun tää tyättömyys on niin kokonaisvaltanen juttu(: (:päästäistä tasapuolisesti jakaen!

    • rahaa saajos haluaa

      Minusta työtön ei tarvi rahaa. Ilmaisruokailua on köyhille ja kirpparivaatteita sa muutamalla sentillä. Jos ei käy töissä ei tarvi syödä. Knen leipää syöt sen lauluja laulat.

      Työtön pakkotöhin vaan lunta luomaan ja sen semmoista.

      Itselläni on palkka alle 5000 e kk ja sillä on elettävä. ei ole halpaa mutta itse tienaan itse käytän.

      • jaffafa grandi

        Niinkö? Maksat tuosta palkasta (jos tuo nyt on totta) paljon veroja. Kiitos siitä sulle. Täten minäkin saan ruokaa pöytään. Progressiivinen verotus on hyvä juttu :-P


      • jaffafa
        jaffafa grandi kirjoitti:

        Niinkö? Maksat tuosta palkasta (jos tuo nyt on totta) paljon veroja. Kiitos siitä sulle. Täten minäkin saan ruokaa pöytään. Progressiivinen verotus on hyvä juttu :-P

        Nythä mä hokasin et palkka on alle 5 tonnia. Eihä sit välttämättä hyvä ookkan. Buahhahaa.


    • yli tonnin lyyli

      en tod.mene paskatöihin!mun ei tarvi lähteä nälkäpalkalla kun pärjään nippanappa näinkin.onkos ansiosidonnaisetkin sitten loisten juttuja?eiköhän tehdä niin että pidetään huolta vain omista asioista..en koe kateutta toisen paksusta lompakosta.

    • KKHS

      Voisiko joku tietäväisempi kertoa miten risujen keruulla tehdään rahaa, tai yleensä mitään hyödyllistä? Vajavaisella metsänhoidon tuntemuksellani se vaikuttaa lähinnä vandalismilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe