Vinkki uskovaisille

10

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O'ou

      Ehkäpä lähetyssaarnaajien motiivina onkin kateus;-)

      Ottaahan se nyt aika rankasti nuppiin, jos itse joutuu kristittynä "kilvoittelemaan" ja "kulkemaan kaitaa tietä" päästäkseen taivaaseen ja jotkut alkuasukasheimot livahtavat sinne ihan vaan omia esi-isien henkiään palvoen ja ehkäpä vielä estottomasti seksistä nauttien...

    • Tuo on mitä yksikertaisin ja selkein osoitus siitä että kristillinen usko ei perustu pelastamiseen vaan ihmisten tuomitsemiseen ja syyllistämiseen.

      Valitettavasti näyttää vain siltä että mitä yksinkertaisempi ja selkeämpi jokin esitys on, sitä vaikeampi on saada ihmisiä tajuamaan kyseinen selitys.

      Sen sijaan kun kertoo taikakalsareista, kultaisista katoavista taikatauluista joita voi lukea taika kivillä taikka sitten siitä että 2000 vuotta sitten kuolleista heränneen zombi juutalaisen ruumiin ja veren syöminen johtaa ikuiseen elämään.....niin ihmisiä kerääntyy jonoksi asti odottamaan omaa lobotomiaansa voidakseen hyväksyä kyseisen esityksen todeksi.

      Ja mikä huvittavampaa, taikka surullisempaa.... miten asian sitten henkilökohtaisesti kokee, nämä samaiset henkilöt eivät kykene käsittämään sitä miksi joku ei voi hyväksyä todeksi taikakalsareita ja katoavien kultaisten taulujen olemassaoloa taikka sitä että ihmis syönnin uhriksi valittu zombi juutalainen olisi uhrauksensa kautta pelastanut maailman........ itseltään.

      Se että näiden asioiden katsotaan olevan jotenkin ilmiselviä totuuksia, on niin mielettömällä tavalla absurdia että on vaikea sanoa pitäisikö tämän asteisen idioottimaisuuden kohdatessa nauraa vai itkeä.

    • joten vikkis jää käy

      Minä tottelen Jumalan omaa neuvoa saarnata evankeliumia kaikille kansoille. Siitä olen vastuussa Luojani edessä. Jumala kyllä haluaa että evankeliumi on kuultava maan päällä ja jos sen täällä kuulee ja kieltää niin pelastusta ei ole enää rajan tuolla puolen.

      • "Minä tottelen Jumalan omaa neuvoa saarnata evankeliumia kaikille kansoille. Siitä olen vastuussa Luojani edessä. Jumala kyllä haluaa että evankeliumi on kuultava maan päällä ja jos sen täällä kuulee ja kieltää niin pelastusta ei ole enää rajan tuolla puolen."


        Mutta eikös juuri nille pakanoille, jotka eivät pelastuopista ja Jeesuksesta ole koskaan kuulleet. Anneta uusi mahdollisuus kuolemansa jälkeen?

        Käytännössä siis teette turhaa ja epävarmalla pohjalla olevaa työtä.


      • Karhunpalvelus
        atac kirjoitti:

        "Minä tottelen Jumalan omaa neuvoa saarnata evankeliumia kaikille kansoille. Siitä olen vastuussa Luojani edessä. Jumala kyllä haluaa että evankeliumi on kuultava maan päällä ja jos sen täällä kuulee ja kieltää niin pelastusta ei ole enää rajan tuolla puolen."


        Mutta eikös juuri nille pakanoille, jotka eivät pelastuopista ja Jeesuksesta ole koskaan kuulleet. Anneta uusi mahdollisuus kuolemansa jälkeen?

        Käytännössä siis teette turhaa ja epävarmalla pohjalla olevaa työtä.

        "Käytännössä siis teette turhaa ja epävarmalla pohjalla olevaa työtä."

        Ei pelkästään turhaa työtä. Hirmuista vahinkoahan he tekevät toimittamalla valtaosan noista autuaan tietämättömistä ikuiseen käristykseen.

        Evankeliumin saarnaaminen on suorastaan kaikkien karhunpalvelusten äiti.


      • Itsekästä touhua

        Uskonto on siis pohjimmiltaan täysin itsekästä hommaa. Jos olisi tottelematon eikä saarnaisi evankeliumia, ihmiset saisivat sankoin joukon uuden mahdollisuuden kuolemansa jälkeen mutta sen te pilaatte kun haluatte evankeliumia saarnaamalla varmistaa oman pelastumisenne.


      • Eli teidän käskynne on tuomita ihmisiä helvettiin. Se nimittäin on tuon käskyn suora seuraus. Sitä paitsi, eikö usko ole tärkein? Kunhan uskot Jesseen, niin saarnaamatta jättäminen tuskin tuomitsee sinua helvettiin.


      • ei syntiä enää
        jason_dax kirjoitti:

        Eli teidän käskynne on tuomita ihmisiä helvettiin. Se nimittäin on tuon käskyn suora seuraus. Sitä paitsi, eikö usko ole tärkein? Kunhan uskot Jesseen, niin saarnaamatta jättäminen tuskin tuomitsee sinua helvettiin.

        Eli teidän käskynne on tuomita ihmisiä helvettiin. Se nimittäin on tuon käskyn suora seuraus. Sitä paitsi, eikö usko ole tärkein? Kunhan uskot Jesseen, niin saarnaamatta jättäminen tuskin tuomitsee sinua helvettiin.---------------


        Ihmisellä kenelläkään ei ole tuomiovaltaa helvetin suhteen. Tuomita voi ainoastaan synnin omassa, sekä kehottaa synnintekijää parannukseen.

        Synti = eläminen erossa Jumalasta.


      • ei syntiä enää kirjoitti:

        Eli teidän käskynne on tuomita ihmisiä helvettiin. Se nimittäin on tuon käskyn suora seuraus. Sitä paitsi, eikö usko ole tärkein? Kunhan uskot Jesseen, niin saarnaamatta jättäminen tuskin tuomitsee sinua helvettiin.---------------


        Ihmisellä kenelläkään ei ole tuomiovaltaa helvetin suhteen. Tuomita voi ainoastaan synnin omassa, sekä kehottaa synnintekijää parannukseen.

        Synti = eläminen erossa Jumalasta.

        "Synti = eläminen erossa Jumalasta."

        -- Jos Jumala on kaikkialla, niin synti on mahdotonta.


    • joten .....

      Massapostitus on sääntöjen vastaista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3321
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1808
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe