Eli T nimiselle miehelle: vältteletkö nyt mua? Mikset tuu mun luo ja yritä kovemmin. Ota yhteyttä...tai jotain..tee se aloite, usko itseesi
Voi T...(m)
24
1266
Vastaukset
- txxx_m
Hmmm. Jos tämä olisi mulle tarkoitettu, se ei olisi täällä. Koska kukaan ei uskoisi minun edes lukevan palstaa. En siis ole olemassa... eikun tää ei siis ole mulle :D
- T...
Tuskin tämä minullekaan ... Mut olishan se hyvä jos olis. Anna jotain vihjeitä. Miten pitkään T on vältellyt ?
- odottelen...
Ihan kuin T olisi vältellyt jo perjantaina, ja en usko kyllä kuollaksenikaan että luet tätä naurettavaa palstaa, jonne itsekin epätoivoissani eksyin :) Mutta luulen että vietät aika paljon aikaasi koneella...no T...hmm, laitoit minulle mailia marraskuussa :D en kyllä usko että muistat sitä itsekään ja ihmettelet että WTF et varmana oo laittanut mulle koskaan mitään mailia, mutta ehkä jos tarpeeksi mietit ja tutkit, voit huomata että toden totta, niin laitoitkin ;)
- T_____
Tärppäisköhän mun kanssa? oonko se itäsuomalainen kalju T?
- Sormuspeukalossa
Mää ainakin ootan yhen Lappeenrantalaisen T...n yhteyden ottoo.
- T...
Onko tamperelaisesta kysymys?
- rähjis akka
älä jää odottelemaan sitä t:eetä on niitä muitakin
- T........ myös
En muista lähettäneeni mailia sinulle, mutta hmm.. harrastukseni vuoksi saan/lähettelen/vastailen lukuisiin meileihin joita ei kaikkia voi mitenkään muistaa.
Mutta olenko se T.... jota etsit? Jos olet H.... niin ehkä.. No, jokatapauksessa olitpa se tai et, niin tämä T... ottaa ja menee H.... luokse, sillä tilanne on täysin sama kuin sinulla. Kiitti vinkistä :) onnea etsintään.. - T...
Mistä päin? Paikkakunnan ensimmäinen kirjain? Tuo postinlähetys kuukausi täsmäisi tänne. =)
- T..tt
Olisi mukava tietää, missä päin on, täälläkin yksi T :)
- odottelen..
Nyt on niin paljon T-miehiä liikkeellä, että seuraava pätevä vihje on tällainen, takuuvarma: ihana kun et vältellyt aamulla, mutta oisit voinu olla enemmänkin juttusilla :)
- T..tt
no tuota, livenä jutustelua vai facebookissa tai vastaavassa? :)
- odottelua vaan...
Ap-viesti ei mene Lappeenrantaan, ei tre:lle, eikä itä-suomeen. Livenä jutustelua, muukin kelpaisi :) Sinä, jolla postinlähetyskuukausi täsmäsi, anna vinkki mikä oli meilin sisältö silloin.
- teetöntä
Heips! odottelija, täällä sitä sit ollaan mutta koitappas löytää siinä herne missä keitto!
- S_ _ _ _(n)
No T paljasta ny ittes. On se ny kumma ettei täällä olevat T-tyypit voi antaa itseään ilmi. T on siis laittanu viestii ap:lle marraskuussa, eikö, ja ei välttämättä itse muista tätä, mut jos pystyy tarkistaan nii vois muistaa et on tosiaan laittanu. T ei asu lappeenrannas, ei tampereel eikä itäsuomes eikä oo kalju. T ja ap jutustelee livenä ja haluais jutella muillaki keinoin. T on vältelly ap:ta muttei vältelly eilen..
ainii T on mies. Tässä ny infoo kaikille, on se kumma tääl netissäki ku pitää puhua arvauksin eikä voi tunnustaa mitää suoraan ihan niinku ei oikees elämässäkään. Kaikki on nii arkoi ja pelkää saavasa siipeesä. Surullista. Ehkä tääkin T on kusipää, kuulostaa siltä jos tätä apta välttelee ja antaa eka jotain väärinymmärrettävä ja sit vetää sen takas jne- kuulostaa sitlä että t vaan vittuilee ja kiusaa ap:ta. Unohda T oikeesti! Sä tapaat jonku paremman.
Kaikki T:t on kusipäitä.
ainii ja t on varmaan varattu ja siks on vältelly koska ei itekää tiiä onks valmis pelleileen
t. kolmen t:n kaa ollu ja menny ja todellaki yli päässy muttei unohda - T-mies.
Onko tämä T keski-suomen miehiä?
- p*r*e*e
Tsekkaa nyt saatana T ne meilis, löytyykö?
- T_L___
Laitoin sinulle mailin joulukuun ensimmäisenä päivänä. Lähetin liitteitä? Täsmääkö ollenkaan? T: T from Middle Finland
- T -82
Mullakin ois maili lähetettynä marraskuussa, mutta olen laittanut vissiin 4 meiliä..puhuit kai kuitenkin vain yhdestä? Kerro sen meilin sisältö niin suurin osa karsiutuu pois. Niin ja onko T Keski.Suomesta? Minä olen vapaa T ja tiedät sen, enkä vältellyt kun oli vaan kiire ja sattui just huonoina hetkinä.
- a-p-
Tais olla 8. päivä jona laitoit sen meilin..hyvin asiallisen sellaisen, ei mitään kaverimeiliä. Ei ollut liitteitä. Ei ollut joulukuun eka.
- T..tt
entäs jos on vaikka sattunut poistamaan meilin, jokku postilaatikot kun ovat rajallisen kokoisia ja sen takia pitää vähemmän tärkeitä jossain vaiheessa poistaa, tai sitten epähuomiossa poistanut...
- ruppu...
T on keskisuomesta
- höhliiii öööö
Tomi keskisuomesta :D onko se nyt unohtanut kokonaan yhden niistä panoistaa :D
P.S ei ässää ainakaan :D :D - no hö
onko oulusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014