Suomi on tutkitusti kallis maa elää ja asua
Adressit.com/alin maksettava palkka
2000€
3
269
Vastaukset
- Mä lopetan...
Kuka maksaa ?
Itse pyöritän pikkufirmaa, joka kiikun-kaakun pysyy hengissä.
Yhtä netto-euroa pitää vastata 5 veloitettavaa.
Tää ei oikeesti ole helppoa ja juuri tämän vuoksi Suomi on nii iin kallis maa, koska ties mitkä sivukulut rasittaa työnantajaa ja sen tekijää.
Vaatia aina voi, mutta joku sen maksaa, eli käytännössä jokainen jollaintapaa.- prrpt
Voi sinua, olisikos kuitenkin pitänyt ennen yrityksen perustamista ottaa asioista selvää? Vaikkapa ihan aluksi yritystoiminnasta, verotuksesta jne jne jne..
Ihan pelkästään perusasiat yhteiskunnalista asioista olisivat sinuakin auttaneet..
Onnea ja menestystä elämääsi.. - En lopettanut....
prrpt kirjoitti:
Voi sinua, olisikos kuitenkin pitänyt ennen yrityksen perustamista ottaa asioista selvää? Vaikkapa ihan aluksi yritystoiminnasta, verotuksesta jne jne jne..
Ihan pelkästään perusasiat yhteiskunnalista asioista olisivat sinuakin auttaneet..
Onnea ja menestystä elämääsi..Voi kiitos toivotuksista. Kiitos.
Otimme neuvostasi asioista selvää.
Yritystoiminnasta, verotuksesta ja yhteiskunnallisista asioista yleensä.
Apuahan niistä oli ja olo on nyt hieman helpompaa.
Jouduimme joskin sanomaan työntekijöitä irti, mutta säästyneillä rahoilla maksamme taas haluttuja palkkoja jäljellejääneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574