Helsingin Sanomien tuoreen puoluekannatusmittauksen mukaan Kokoomus on pysynyt suurimpana puolueena.
Ainoastaan perussuomalaisten kannatus on hieman noussut ja puolue on edelleen toiseksi suurin.
Ilahduttava tieto on, että KEPUn kannatus on edelliseen mittaukseen verrattuna hieman pudonnut. Sipilä ei ole onnistunut luomaan uskottavuutta puolueelle. KEPUn sisällä keskustellaankin yhä avoimemmin ylimääräisestä puoluekokouksesta ja puheenjohtajan vaihtamisesta.
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/960/1364277407230?ts=7
KEPUn kannatus pudonnut jälleen hieman
7
63
Vastaukset
- oikeasti 14%
Putosi hieman kohisten. Hyvä uutinen taas.
- Oletko muistanut..
..Kiittää Jyrkiä ja Juttaa siitä, että ne eivät laske kepulaisten elintasoa vaan niillä on käsi duunarin taskussa?
- kova kepuli
Sipilä vaihtoon Väyrynen tilalle ja sassiin.
- 4+2
Tämä tieto ilahdutta koko pääsiäisen ajan - vaan ei ilahduta kepuketkuja.
- Sapiens dux
Kun Pekkarinen, Sipilä ja Tiilikainen tuulettavat nykymalliin kitarisojaan, Kepun kannatuksen lasku kiihtyy.
- putoo putoo
Hyvä näin ja se putoaa edelleen seuraavia eduskuntavaaleja lähestyttäessä.
- olli pilaa keskustan
Sipilä on oikea mies johtamaan keskustaa.
Kivenä kengässä hiertää Brysselin Bobrikov Olli Rehn. Tämän tyypin takia en kannata keskustaa. Hän on Saksan etujen kanattaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683