tervens. pystyyköhän pitkän grand voyaggerin vm 97 SE päivittään LE malliksi. le olis se lyhkäinen mikä olis ns elinten luovuttaja, molemmat 3.3 koneella. onkohan se kopassa johdot valmiina, vaihtoon menis abs, taka akseli levyineen , ajotietokone, kääntyvät peilit, sähköpenkit, ajotietokone, luukut, infinityn 10 kajarit. rattipylväs ratinsäädöllä.
Voyagger päivitys
2
125
Vastaukset
- Mitä h...ä !
????!!!!
- DGC
Vuosimallin 97 ja 98 välillä tapahtui paljon sähköpuolella joten sen rajan yli ei kannata yrittää. Tosin, minun mielestäni ei kannata yrittää missään tapauksessa. Luovuttaja-autosta pitää ottaa ainakin Body- Powertrain- ja Transmssion Control Modulet ja luultavasti vähän kaikki mikä kojelaudassa toimii sähköllä.
Ajonestolla varustettuihin Euro-Chryslereihin saattaa tulla vielä omia ongelmiaan, USA:ssa ajonesto on harvinainen varuste. Eli BCM:n ja TCM:n lisäksi tarvitset myös avaimen joka sopii lopputuloksen sähköisiin ja mekaanisiin lukkoihin.
Koska puhutaan muutaman tonnin autosta, projekti ei liene taloudellisesti kovin kannattava ja sisältää ison kasan ongelmia joihin voi törmätä.
Ja itse kysymykseen: En osaa sanoa onko SE:ssä tarvittavat piuhat. Sen verran asiasta on kokemusta että olen irroittanut lattiamaton omasta SE:stä ja jonkinlainen muistikuva on, että lattialla on jotain etupenkeille meneviä piuhoja jotka eivät ole käytössä. Mutta voin muistaa väärinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446