tervens. pystyyköhän pitkän grand voyaggerin vm 97 SE päivittään LE malliksi. le olis se lyhkäinen mikä olis ns elinten luovuttaja, molemmat 3.3 koneella. onkohan se kopassa johdot valmiina, vaihtoon menis abs, taka akseli levyineen , ajotietokone, kääntyvät peilit, sähköpenkit, ajotietokone, luukut, infinityn 10 kajarit. rattipylväs ratinsäädöllä.
Voyagger päivitys
2
229
Vastaukset
- Mitä h...ä !
????!!!!
- DGC
Vuosimallin 97 ja 98 välillä tapahtui paljon sähköpuolella joten sen rajan yli ei kannata yrittää. Tosin, minun mielestäni ei kannata yrittää missään tapauksessa. Luovuttaja-autosta pitää ottaa ainakin Body- Powertrain- ja Transmssion Control Modulet ja luultavasti vähän kaikki mikä kojelaudassa toimii sähköllä.
Ajonestolla varustettuihin Euro-Chryslereihin saattaa tulla vielä omia ongelmiaan, USA:ssa ajonesto on harvinainen varuste. Eli BCM:n ja TCM:n lisäksi tarvitset myös avaimen joka sopii lopputuloksen sähköisiin ja mekaanisiin lukkoihin.
Koska puhutaan muutaman tonnin autosta, projekti ei liene taloudellisesti kovin kannattava ja sisältää ison kasan ongelmia joihin voi törmätä.
Ja itse kysymykseen: En osaa sanoa onko SE:ssä tarvittavat piuhat. Sen verran asiasta on kokemusta että olen irroittanut lattiamaton omasta SE:stä ja jonkinlainen muistikuva on, että lattialla on jotain etupenkeille meneviä piuhoja jotka eivät ole käytössä. Mutta voin muistaa väärinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898134Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1864356Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302577Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872531Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17962118- 511676
- 541607
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273