MySafety ärsyttää!

MySafety DOWN

En ny oo varma onks tää oikee paikka laittaa mut kyllä nyt ärsyttää ! Mulla on käytössä nyt MySafetyn se 3v turvapalvelu, joka makso jonku 69e. Äsken tuli soitto jostain toisesta samantyyppisestä palvelusta (ihan MySafetyn tarjoama siis), mut et korvaa jos joku esim vie rahat jotka oot just nostanu automaatilta tai vastaavaa. Aivan käsittämättönäm ärsyttävä puhelinmyyjä! Sanoin etten taida nyt ottaa tätä palvelua, hän on hetken hiljaa, ja jatkaa "joo siis oishan tää hyvä olla että laitetaanko vuodeks ?" Oon muutenki tosi huono sanomaan ei ja kaduttaa jo se etten osannu sanoo kunnolla ei tolle aikasemmalle myyjälle joka myi ton ekan turvapalvelun. Ihan mitä vaan sanoin tää nainen vaan väitti vastaan ja yritti ilmeisesti ärsyttämällä saada kaupan tehtyä. Äly hoi.. Lopulta sit tajus etten oo kiinnostunu ja sano vaan et "no hyvät päivänjatkot" oikeen ärsyyntyneenä :D toki kaikki anasaitsee elantonsa omalla tavallaan mut hei c'moon, tyrkyttämällä tyrkyttää.

13

6351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiitos!

      Joo mulla kävi ihan samalla tavalla et soitettiin sielt MySafetyst ja tarjottiin juuri 3v turvapalveluu samalla hinnalla ja ku sanoin ei niin alettiin tarjoamaa jotain toista palveluu vuodeks. Siinä sitten tovin käytiin samat asiat läpi uudestaan ja uudestaan ennen kuin tuli ymmärrettyy, että ei kiinnosta! :D

      • painostuksen uhri

        Mulla kävi saman tyyppisesti, sieltä soitettiin ja yritettiin myydä ja vihdoinkin sitten tajusi että en ole ostamassa. Sitten jatkui useiden viikkojen mittainen soittelu My safetyltä kunnes viimeisen puhelun jälkeen myyjä totes "Joo laitetaan sitten Tää paketti, eli tulee myöhemmin sitten postissa" Sen jälkeen laskuja onkin sadellut ovista ja ikkunoista ja kun soitan selittääkseni että en sitä halunnut ja haluaisin irtisanoa niin sanotun sopimuksen, puhelimessa ollaan hyvin töykeitä ja vastaus on vain en voi tehdä asialle mitään, ja että sopimus on sitova. En tiedä millä oikeudella ihmisiä ahdistellaan ostamaan tuollaisia turhia palveluita ja niitä ei voi muka irtisanoa? Olen hyvin hyvin vihainen My safetylle! Saavat kohta tunkea laskunsa ahteriinsa :/


      • Anonyymi
        painostuksen uhri kirjoitti:

        Mulla kävi saman tyyppisesti, sieltä soitettiin ja yritettiin myydä ja vihdoinkin sitten tajusi että en ole ostamassa. Sitten jatkui useiden viikkojen mittainen soittelu My safetyltä kunnes viimeisen puhelun jälkeen myyjä totes "Joo laitetaan sitten Tää paketti, eli tulee myöhemmin sitten postissa" Sen jälkeen laskuja onkin sadellut ovista ja ikkunoista ja kun soitan selittääkseni että en sitä halunnut ja haluaisin irtisanoa niin sanotun sopimuksen, puhelimessa ollaan hyvin töykeitä ja vastaus on vain en voi tehdä asialle mitään, ja että sopimus on sitova. En tiedä millä oikeudella ihmisiä ahdistellaan ostamaan tuollaisia turhia palveluita ja niitä ei voi muka irtisanoa? Olen hyvin hyvin vihainen My safetylle! Saavat kohta tunkea laskunsa ahteriinsa :/

        Kyllä saat irtisanottua vakuutuksen
        Kirjallisena,


    • zäpänen

      Aikamoista paskaa koko MySafety. Irlantilaisilla pankkiireilla on minunkin tietoni nyt. Tsekatkaa AmTrust. 69,00 euroa vuosi. Turha kuluerä. Vaikka häviäisi saatana kortit ja muut niin eiköhän tulisi halvemmaksi soitella itse ja kuolettaa kortit kuin maksaa jollekin paska firmalle.

    • poksp

      Hei. Kun joku puhelinmyyjä soittaa, ettekä sillä hetkellä tarvitse mitään, sanokaa heti puhelun alussa, että kiitos, en osta enkä tilaa mitään, hyvää päivän jatkoa ja sulkekaa puhelin. Ei niitä myyntipuheita todellakaaan tarvitse jäädä kuuntelemaan. Jos tilanne tuntuu painostavalta, sulkekaa kylmästi puhelin, sehän on omassa kädessänne. Ei sitä voi kun syyttää itseään, jos vastoin tahtoaan ostaa jotain tai johonkin sitoutuu.

    • myrahastus

      Pelkkä rahastusfirma. Yhteydenpito asiakkaisiin olematonta. Eivät vastaa sähköpostiin kun yrität irtisanoa tarpeettoman, suurin lupauksin myydyn vakuutuksen.

    • Anonyymi

      Nykyisin yhteydenpito asiakkaisiin on liiankin hyvää. Jos asiakas ostaa yhdenkin vakuutuksen, niin voi olla varma, että vähintään pari kolme kertaa vuodessa soittavat ja tyrkyttävät lisää erilaisia vakuutuksiaan. Se on ärsyttävää. Mikään muu ns. oikea vakuutusyhtiö ei toimi noin ainakaan minulle päin, että vakuutusyhtiö antaa säälinsekaisen kuvan ihan kuin olisin ainoa asiakas, jossa on roikuttava kynsin ja hampain sekä myytävä lisää vakuutuksia.

    • Anonyymi

      MySafety on täysin huijarifirma!

    • Anonyymi

      Miten Ulosottovirasto uskoo MySafetya???

    • Anonyymi

      Onko kukaan jaksanut hakea Mysafetyn kodinturvan sairauskuluvakuutuksien omavastuita pois? Nimittäin sairauskuluja korvaavat "oikeat" vakuutusyhtiöt maksavat suoraan tilille korvauksen. Mysafety puolestaan haluaa korvauspäätöksen, että voisi maksaa asiakkaan sairauskuluvakuutuksen omavastuun. Miten sen korvauspäätöksen voi Mysafetylle lähettää, jos sen kummempaa korvauspäätöstä ei ole? On vain maksu tilille ja siinä kaikki.

    • Anonyymi

      Tässä yksi kokemus MySafetysta kuolinpesän asioissa.
      Myydään vakuutuksia eläkeläisille, eläkeläinen maksaa kuuliaisesti laskuja vuosia, kunnes hänestä aika jättää. MySafetyltä ei tule minkäänlaista ilmoitusta omaisille/kuolinpesälle olemassa olevista vakuutuksista. Vakuutusyhtiöt saavat tiedon ihmisen kuolemasta Digi-ja väestövirastosta. Onnekkaan sattuman vuoksi kuolinpesä saa edesmenneelle lähetetyn vakuutuskirjan, josta selviää, että hänellä on vakuutuksia kyseisen yhtiön kanssa. Lopulta sähköpostikirjeenvaihdossa selviää, että vakuutuksia on useampia ja kuolinpesä on kuulemma näistä vastuussa, koska kyseessä olevat vakuutukset ovat vahinkovakuutuksia.
      Jos kuolinpesä ei olisi saanut vakuutuskirjaa käsiinsä, olisiko MySafety kerryttänyt laskuja ja alkanut karhuamaan niitä kuolinpesältä jossain vaiheessa.
      Minusta on suorastaan moraalitonta käyttää puhelinmarkkinoinnissa hyväksi vanhempien ihmisten haavoittuvuutta ja epävarmuutta ja myydä heille tuote, jota he eivät tarvitse. Rakennetaan tuote vielä niin, että vastuu siirtyy omaisille kuoleman jälkeen. Tämähän on loputon rahasampo ja suorastaan nerokas tuotteistus!

    • Anonyymi

      Tämä on ilmeisesti ainoa "vakuutusyhtiö", joka soittelee asiakkaalle perään ja pelottelee sekä tyrkyttää lisää vakuutuksia entisten lisäksi. Koskaan mikään muu normaali vakuutusyhtiö ei ole soitellut perään eikä pelottelemalla tyrkyttänyt uusia vakuutuksia entisen lisäksi.

    • Anonyymi

      Joo, MySafetyn puhelimyyjien uusien lisävakuutusten tyrkyttäminen on aiheuttanut sen, etten uskalla vastata niiden ehkä asiallisiinkaan soittoihin. Oon pannu numeroita ylös ja muutenkin jätän vastaamatta outoon numeroon ja tarkistan kukasoitti kautta mulle soittaneen numeron. Tätä ilmiötä ei ole pankin tai normaalien vakuutusyhtiöiden kanssa,niiden puheluihin uskaltaa vastata, jos edes soittavatkaan juuri koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe