Kuinka tulee menetellä? Jos olemme ostamassa asuntoa, ajattelimme laittaa osuudet ensiasuntoon 49/51. Miehelläni on säästöjä ja hän maksaa etukäteisrahan talosta. Minulla ei puolestaan ole juurikaan omaisuutta. Jos mieheni maksaa etukäteen osan tuloista tulkitaanko se verotettavaksi lahjaksi minulle? Vai voiko mieheni maksaa suoraan tuon alkuosuuden asunnosta? Pitääkö se molemmilta olla?
kiinteistön ostaminen jos toinen varaton, toinen ei
3
284
Vastaukset
- Pöperöä
Kysymys on yhtä pöperöä, ei siihen osaa mitään vastata.
Voitte sopia että se raha minkä miehenne maksaa asunnosta alkuun teidänkin puolesta , on laina jonka hän antaa teille. Ei ole mitään pakkoa periä siitä korkoa. Eli voitte keskenänne sopia maksuista
- hiilh
Eiköhän tuo asuntokauppa ole jo tehty ja rahoituskysymykset ratkaistu.
Eikä tuohon tarvita muuta kuin yhteinen laina, jolloin on ihan sama kumpi maksaa käsirahan kun "toinen osapuoli maksaa sitten hieman suuremman osan lainanlyhennyksistä" (tai miten kukakin haluaa asian ilmaista jos verottaja joskus jotain kysyy).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51646