Annen enneunet

Toteutunut

Olen aikaisemmin julkaissut pienen otteen tästä enneunestani Helsingin Sanomien mielipidesivuilla (internetissä ”Kirjoituksia”-sivulla) ... kahdestikin, mutta eri vuosina. Nyt eletään parhaillaan tätä enneuneni aikaa. Enneuneni tapahtumat alkavat tulla toteen aivan lähiaikoina ja jopa lähipäivinä. Se seikka, että asiat Euroopassa ja maailmalla ovat menneet niin kuin ovat menneet, palautti mieleeni nyt taasen ja jälleen kerran tämän enneuneni vuodelta 1997 ja minusta tuntui tärkeältä laittaa se myös tänne ”Elä ihmeessä” blogillenikin. Jos enneuneni pitää paikkansa, ja taloudellinen katastrooffi on factum (tosiasia), niin EU tulee myös hajoamaan ja kaatuu omaan mahdottomuuteensa, sillä EU on talous– ja rahaliitto ja perustuu nimenomaan jäsenmaiden talouden vakauteen. Tätä vakautta ei enää ole. Tuossa enneunessani ennustettiin, että EU:n kriisi alkaisi Kreikasta, ja nyt nämä ennustukset ovat par´aikaa toetutumassa. Kreikka ajatuu konkurssiin ... se on jo tosiasia, ja jonka talousasiantuntijat jo tunnustavat. Kreikan konkurssia ei enää voi kieltää.
http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/2012/02/anne-lindellin-profetianinen-enneuni.html

44

757

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hyvä

Kypros nyt tulessa, eikä Kreikallakaan pyyhi hyvin. Mitäs seuraavaksi?

• Tulta päin.

• :-.-.

Tyhmyyttähän ei voi estää nim.tulta päinkään.

• linkistä

Enneuni:

On elokuu v. 1997 ja näin seuraavan unen. Unessa istuin hämärtyvässä illassa eräänlaisella kaiteella ankealla ja betonisella pihamaalla, ja katsoin keski-ikäisen miehen kanssa isoa kylttiä varastomaisen rakennuksen tai kenties hylätyn hallin suurten ulko-ovien yläpuolella. Kyltissä luki sanat ”Matförråd” (suom. Ruokavarasto). Mies puhui hiljaisella äänellä, pää painuksissa alaspäin, hieman tuskaisesti, mutta kuitenkin rauhallisesti ja melkein kuiskaten: ... Ruokavarastoja täytyy täydentää, sanoi mies, myös siemenviljaa, perunoita ja siemeniä on oltava varastossa tuleville vuosille. Sanoin, että kyllähän meillä nyt ruokaa riittää ... sitähän on jo yli tarpeen. Niin nyt, sanoi mies, mutta entä kun maailmalla alkaa valtava liikehdintä? Mikään silloin ei oikein toimi. Pakolaisten vuoksi Suomen väkiluku on silloin aivan toista kuin nyt, ja osaa vainotaan. Aivan 2000-luvun alussa tulee olemaan samaan aikaan yhtäällä ääretöntä rikkautta ja hyvinvointia ja toisaalla nälänhätää ja pahoinvointia. Eritoten vuodet 2008 ja 2009 tuleevat olemaan rikkaalle Yhdysvalloille ja joillekin Euroopan välimeren maille todella vaikeata laman aikaa. Kreikassa paljastuu pahoja väärinkäytöksiä, jotka johtavat Kreikan valtion ja kansan suuriin kärsimyksiin, ja perässä tulevat seuraavassa järjestyksessä vuoden 2011 kesästä lähtien Portugali, Espanja ja Italia. Häikäilemättömät väärinkäytökset tulevat julki ja näissä maissa kaikki tulevat kärsimään eräitten harvojen valtaapitävien henkilöitten petoksista. Näissä maissa ihmiset saavat kokea uudestaan ja jopa pahempana sen mitä oli Euroopassa 1990 luvun allussa, koska näihin maihin alkaa virrata satojatuhansia pakolaisia, jotka järkyttävät muutenkin heidän heikkoa talouspohjaansa. Lopulta Italian tilanne puhkaisee todella pahan kriisin kaikialla Euroopassa ja kaikilla sektoreilla: rahamaailmassa, työllisyydessä, ruokapulassa, pakolaisongelmassa. Italialaiset eivät edes kykene valvomaan rajojaan, joten ei-toivottujen ainesten virtaaminen Afrikasta jopa Euroopan pohjoisosiin on valtavaa. Lohdutukseksi meille suomalaisille, että sillä hetkellä niin Suomessa kuin muualla Skandinaviassakin ovat asiat muuta maailmaa paremmin. Norjaa aletaan kadehtia, ja yht´äkkiä kaikki muut Euroopan valtiot haluaisivat olla yhtä kauaskatseisia ja riippumattomia kuin Norjalaiset. Huokaisin ja sanoin: minnekkä me sitten voisimme paeta, Ruotsiin, Norjaan? Mies sanoi, että ei kannata paeta ... yrietään vain selvitä jotenkin. Mies otti minua molemmista olkapäistä kiinni lujalla otteella ja sanoi: Me kestetään – uskotko? Nyökkäsin kyynelleet silmissä. Mies nousi ylös ja lähti kävelemään hartiat kumarassa poispäin
      ... Tähän heräsin..

• todella mielenkiintoista

Niinpä! Norja on velaton ja kaiken lisäksi sillä on öljyä omasta takaa. Öljyä voi käyttää maksuvälineenä, koska öljyn kysyntä ei lakkaa(ainakaan ihan heti).

• Takaisin Raamattuun

Mitä sanoo Raamattu? Sananl.10:19. Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillistsee, se on taitava.

• Päivän Peili
        Takaisin Raamattuun kirjoitti:

Mitä sanoo Raamattu? Sananl.10:19. Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillistsee, se on taitava.

Tee siis niinkuin opetat.

• Milloin mietitty?

Annen mietteitä linkistä löydettynä.
      ............
      Omia mietteitäni::

Uskon, että Jumala ilmoittaa uhan ja vaaran edellä profetianisesti ihmisille jollain tavoin ennakkoon näyttämällä unessa tai näyssä eräänlaisia ennakkovaroituksia, koska me olemme menossa kohti todella vaikeita aikoja, jolloin kaikkialla maailmassa tulee olemaan valtava puute elintarvikkeista, niin myös täällä rikkaassa Skandinaviassa. Ja aivan ilmeistä on, että meillä on tuolloin vielä suhteellisen hyvin asiat, kun taas etelämpänä Eurooppaa ja Afriikkaa asiat ovat aivan katastrofaalisella tasolla. Siellä on ihmisten mahdotonta elää. Luulenpa, että suuret pakolaisvirrat alkavat Italian kautta, sillä Italiahan on aika lähellä maantieteellisesti Afrikkaa. Ehkä Afrikkaan tule niin laaja nälänhätä, ja että niin suuret ihmismassat lähtevät liikkeelle, että niitä pidätä enää mikään. En tiedä, mutta jotain todella pahaa siellä kyllä kumminkin tapahtuu. Jeesus sanoi, että meidän tulee valvoa ja seurata merkkejä, joten otaksun, että Jeesuksen omille kristityille annetaan jonkinlainen selvä merkki, jonka vain he ymmärtävät, että ” nyt se alkaa” ... lopun aika. Tämä minun enneunenikin oli ehkä myös jonkinlainen ennakkovaroitus. Eikö Jeesus sanonutkin, että lopunajoilla jopa lapset ja nuoretkin ennustavat.

Tämä kevät tulee oleman erittäin vaikeata aikaa. Jutta Urpilainen ja Jyrki Katainen tekivät todella pahan virheen suostumalla sellasiin lainaehtoihin, että nyt Suomi menettää ensiksi (takaajana) miljardeja rahaa ... siis Suomen veronmaksajat menettävät. Muut EU:n maat eivät lähde ilmeisesti lainkaan tähän hullutukseen mukaan. Suomessa hallitus kaatuu tänä keväänä ja ratkaisevin kuukausi on toukokuu 2012. Timo Soinin pitäsi nyt ryhdistäytyä ja hoitaa kuntoaan, sillä häntä tarvitaan kipeästi, muutoin Keskustan vanhat ketut Väyrynen ja Korhonen tulevat kellareistaan esiin.

• Näitä

Profetoija tekee hyvin jos tuo esille profetian sellaisenaan. Ja sitten ihan erikseen mitä itse miettii. Niinkuin Anne noissa edellisissä. Näin voi kukin arvioida profetian, joka yleensä on ihan oikein. Selitykset yleensä (en nyt tarkoita juuri tätä nimenomaista) ovat ihan omia päätelmiä, ja niillä usein sotketaan koko viesti. Kun ne ovat erikseen, ei mene lapsi pesuveden mukana. Tietenkin jos esimerkiksi tänne tuo unen tai profetian, se on tarkoitettukin sitä varten, että siitä voi tuoda esille omat ajatuksensa, jolloin pääsee näkemään miten laajasti Isä omiensa kautta näkymää valaisee.
      Yllä oleviin profetioihin sanon aamen.

• Anne Lindell

Moi, kaikille! Hieman oudoksuttaa tuo teitin minusta käyttämä nimitys "profeetta", koska en pidä itseäni profeettana ... en osaa ennustaa. Ja sitäpaitsi profeetat ovat arvokkaita, vanahoja ja kunnioitettuja ... ja minua pääsääntöisesti vain haukutaan.

Vieläkin itse ihmettelen tuota outoa unta. Sen muista tasatarkaan, vaikka aikaa siitä on 16 v. Muistan tunnelman, valaistuksen (alkoi tulla pimeä) ja tuon miehen ja hänen tuskansa ja oman tuskani. Tunnelma oli ankea, ahdistunut ja pelonsekainen.

Jostain ihmeen syystä nykyään kukaan ei juuri puhu Portugalista. Aivan kuin Portugalia ei olisi olemassakaan, mutta tuossa unessa Portugalikin olisi vaarassa ajautua konkurssiin tai vähintäänkin velkasaneeraukseen. Tuossa unessa puhuttiin syistä tähän "turbulenssiin", ja perimmäinen syy ei olisikaan kansassa, vaan johtajissa, rahaeliitin johtohahmoissa ja virkamiekunnassa. Tätä enneuneni sisältöä ajatellen nyt ymmärtää, miksi noissa maissa mellakoidaan ja kansa on lähtenyt kaduile. "Tavikset" ovat syyttömiä omaan kurjuuteensa ja heitä rangaistaan, kun taasen roistot, syylliset pääsevät pälkähästä. Suomen pitäsi mahdollisimman nopeasti irrottautua tuosta "turbulenssista" tai pian se imaisee meidätkin mukaansa. Voi kunpa päättäjillemme suotais "Taivasmaailmasta" apua, järkeä ja ymmärräystä, tehdä tuo iso pääätös ja heti. Mitä nopeamminm me sen teemme sitä vähemmin vaurioin me selviämme.

Ihan oikein arvioitte; jäljestäpäin unen nähtyäni panin ylös myös omia ajatuksiani, eikä siinä minun mielestäni ole mitään väärää tai paheksuttavaa. Kyllä ihmisillä on oikeus vapaassa demokratiassa ilmaista omia mielipiteitään.

Pyydän teitä kuitenkin rukoilemaan, sillä yhä enemmän olen saanut rukousvastuaksia juuri tuosta ruokouksen voimasta. Suomi rukoili sotiemme aikoina ja saimme enkelivartijoita rajoillemme ja rintamalle. Nyt tarvitsemme samaa rukousta, silä kovat ajat ovat tulossa ... ja jopa kristittyjen vainot. Emme kristittyinä saa enää edes vedota Raamattuun, vaan meitä syytetään maallisissa tuomioistuimissa esim. syrjinnästä ja vihaphuheista, kun kerromme, että Raamatussa sanotaan noin, tai että jokin on Raamatun mukaan syntiä.

En pyri mitenkään erityisesti tuoman itseäni esiin tuomlla blogissani julkisuuteen ennuniani ja tiedonsanoja yms. , sillä minulle on hyvin moni ihminen (ja korkeassa asemassakin olevat) sanoneet, että jollen kirjoittaisi noita "hihhuli höpinöitä", niin voisin olla merkittävä tekijä esim. politiikassa.

Siis, päinvastoin kuin oletatte; asetan itseni naurunalaiseksi ja jopa sylkykupiksi varoittamalla ihmisiä tulevasta ennenunien ja tiedonsanojen yms. kautta. Jos ajattelisi vain itseäni, niin olisin visusti hiljaa. Olin hiljaa kauan, koska exäni uhkasi erolla, jos alkaisin julkisesti puhua enneunistani yms. ja olin myös hiljaa, koska olin mukana liike-elämäässä, ja pelkäsin menettäväni asikkaita, jos huhut "hihhuli-hömppä-hömppä"-enneunistani yms. alkaisivat kiertää. Vasta erottuani ja lopetettuani bisnekset uskalasin tuoda vapaasti esille mitä olin "Taivasmaailmasta" saanut armoitetusti kokea ja tietää.

• Josko onkin..

Ajatella. Olen samaa mieltä, että Annella oikeaa näkyä tulevasta. Profetiaa.

• rukoillaan suojelusta

Tällä Annella tuntuu olevan oikeanlaista näkyä tulevasta. Netistä löytyy nykyään kaikelaista ennustelua ja yhtään ei voi olla varma ovatko ne Jumalan antamia vai huuhaata. Esim katsoin äsken youtube videon, jossa mies kertoi valtavista maanjäristyksistä, jotka alkavat 1.4. No pian tuo selviää oliko ennustus Jumalan antama.

• Erinomaisen luotettavaa kun unen näkijä kirjaa v. 1997 näkemäänsä unta v. 2012.

Lisäksi pitää ihmetellä unennäkijän virkeää muistia. En minä ainakaan muista minkälaista unta näin 15 vuotta sitten...

• Todisteluista

Minulla ei 1997 edes ollut tietokonetta, koska töissä oli ja kotona en tarvinnut. Nettisaastaa on tähän taloon tullut vasta viimeiset neljä vuotta. Vihkossa on kaikki profetiat ja unet edelleenkin. Pitäisikö ne nyt varuilta heti laittaa jonnekin nettiin jonkun kekekin takia? Ei pidä olla hölmö!

• >>Pitäisikö ne nyt varuilta heti laittaa jonnekin nettiin jonkun kekekin takia?

• Hekhek.

Heh..,tarpeen niin ehkä vaatiessa uni-ja muiden näkyjen näkijöiden muisti alkaa kummasti piristymään!

Silloin aletaan muistelemaan niitä unia ja muita näkyjä jotka on nähty vuonna miekka ja kilpi.

Ja ehkä kukaties jopa kirjattu ylös odottamaan sitä hetkeä jolloin niillä ehkäpä kukaties ja runsaasti mielikuvitusta käyttäen saattaisi ehkä mahdollisesti olla jotain jopa "profeellista" arvoa.

No,onneksi esim.EU-poliitikot eivät mokomista ennusteluista piittaa pätkän vertaa koska politiikka onneksi ei ole uskontoa.

• Tänne vaan

Tänne vaan unia, näkyjä ja profetioita. Arvostelluksi tulee sekä näky, että näkijä.
      Sormet jo syyhyy.

• profeetta oman maan

Minä olen ajat sitten tiennyt että Eu hajoaa omaan mahdottomuuteensa.Suomen on aivan turha sitä pönkittää. Eu.lle käy kuten entiselle Jugoslavialle. Sen voisi ennustaa vaikka rupisammakosta. Tämä vain tiedoksi herrä käskynhaltija Käteiselle ja luokanope-pääkassanhoitaja Ärpyläiselle.

• Sivumennen vaan

Juuri niin tulee tapahtumaan jos ennustaa ja tulee Eu hajoamaan, vaikka ei ennustaisikaan. Harmi kun tuo Käteinen, eikä Örpyläinen lukaise näitä meidän sivustoja. Saattaisivat jopa oppiakin jotakin työssään tarpeellista.

• Te eksytte.

Raamattu ei tunne sanaa, enneunet. Mutta nämä rahasta ennustajat, tekevät näin.

• Ite eksyt

Kenelle te maksatte, minulle kaikki on ilmaista. Tämä lukeminen ja kirjoittaminenkin. Uskovalla pitää ollkin rahapussin nyörit löysällä, että voi antaa kun tarpeeksi katsoo.

• siunausta 1

Etsikää Anne Lindell sivulta tuo ilmestysnäky vuodelta 1997.Siinä sanotaan mm.näin Ksällä 2011 tulee Portugali kriisiytymään ,mistähän hän näin tarkan tiedon sai 14 vuotta aiemmin,Anne älä lannistu olen jo parisen vuotta lukenut internet sivujasi.

• IHmeiden ihme

Ihmeellinen ilmestysnäky vuodelta 1997 joka julkaistiin jo peräti vuonna 2012!

• Ei-raitista
        IHmeiden ihme kirjoitti:

Saahan sitä povata ja ennustaa. Mutta missä HENGESSÄ? Tietäjähenki tietää monta asiaa etukäteen, mutta vain
        - Jumala tietää KAIKEN-

A.Lindell. ennenunet, ym. eivät täytä raittiiin. profetoimisen tunnsumerkkejä. Kaikki muu oheistoiminta - aineisto mukaan lukien. ILmeisesti tahtoo nostaa itseään?

• Anne Lindell

Kitos, en lannistukaan, sillä "Jeesuksen omien" piiri kasvaa ja kasvaa. Ihmiset ovat löytäneet "Elä ihmeeessä"-sivustoni juuri ehkä tuon jo maailmallakin kuuluisaksi tulleen enneuneni ansiosta. Ihmiset kaipaavat todellista kristittyjen yhteyttä ... paluuta alkuseurakunnan kaltaiseen seurakuntaa ja kristittyjen yhteyteen. Eikö tämä ole juuri sitä mitä Raamatussakin ennustetaan; lopun aikojen seurakunnan ennallistaminen ...ennalleenasettaminen.

Tässä on linkki blogilleni:
        http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.com

Viihtykää ja nauttikaa "Elä ihmeessä" blogistani, ja osallistukaa siellä keskusteluun (saa esittää tyhmiäkin kysymyksiä), sillä me ollan nyt yhdessä tekemässä jotain suuremmoista ja hienoa, ja teksi mieli siteerata Pirkka -Pekka Peteliusta ja sanoa, eli olemme tekemässä jotain upeeta - mahtavaa. Tästä upeesta ja mahtavasta osviittana saamani tiedonsana "olkitlalosta":

http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/2012/02/naky-olkitalo-ja-tiedonsanat.html

• Anne Lindell
        IHmeiden ihme kirjoitti:

Moi, muistaakseni julkaisin osia tästä enneunestani Hesarin keskusteluja foorumilla. Vain osia siksi, koska siellä oli sallittu vain tietty merkkimäärä per kommentti. Ja, koska erosin v. 2001, niin se ensimmäinen kerta täytyi olla vuoden 2000 alkuvuosina. Sittemmin julkaisin tuon uneni (ja muitakin) Jouko Pihon sivustolla profetioita2, ja vasta joskus 2011-12 omalla poliittisella blogillani http://annelindell.blogspot.com

Itse äänestin "kyllä" Eu:lle, mutta, jos olisin nähnyt tuon enneuneni ennen vuotta 1995 olisin äänestänyt ilmanmuuta "ei" EU:lle .. .siis en ole mikään ennustaja-eukko, selvänäkijä. Vaikka kuinka yritän esim. arvata Lotto-numerot, niin pieleen aina on mennyt.

• Tosi hyvä

No, niinpä tietysti. Ei raitista, ei. Mutta kirjoittaja kun näkee unia, enneunia ja vielä profetioitakin, niin nepä vasta ovatkin raittiita. Oikein raittiita, mitä nyt vähän omaa keksintöä ja toisten näkyjä sisältävätkin. No, sehän on inhimillistä. Ei, ei. En minä ketään halua sortaa, mutta kun minua ei huomata niin annanpahan oikein epäraittiin lausunnon. Ei haittaa kuka ja mitä kirjoittaa, minä annan oikean lausunnon. Uskotteko? En halua nostaa itseäni mitenkään, mutta kun minä nyt olen vaan niin hyvä. Oikein hyvä.

• Onpa pimeää...

Tämä on Annen näkyihin perustuva viestiketju. Ajatelkaa ihmiset mitä pimeyden työtä on, kun todella tasapainoton ketju olemassa ja sinne siirrytään solvaamaan Annen näkyjä. Todennäköisesti ko. ketjun aloittaja sieltä pimeydestä vetää juttuja.
      Uskossako? Vain omasta mielestään, sillä kirjoitukset kertovat totuuden.

• Niinpä se on..

Joillakin on tapana kirjoittaa asiaan kuin asiaan, että ei raitista ja tahtoo nostaa itseään. No, sehän on selvää, että vain kirjoittaja itse tietää mitä niiden sanojen takana on, sillä eipä normaalisti tule mieleenkään moiset asiat nostamisesta. Hiljaako sitä pitäisi olla vaan siksi, ettei nostaisi itseään. Ja mihin sitä voisi mielipidesivustolla nimim. kirjoitettaessa nostaakaan ketään.

• Luin..

.. suurella mielenkiinnolla ketjun aloittajan antamasta linkistä avautuvaa sivua, mutta sitten kaikki läsähti kun alettiin puhua politiikkaa. Ei kai sellaiseen ihmiseen voi kukaan suhtautua vakavasti joka huutaa apuun Timo Soinia, tuota kaikkien aikojen suurinta populistista pelleä, jonka vastaus kaikkiin ongelmiin on vitsien kertominen!

• Anne Lindell

Hmmm ... sana politiikka on aika tuore, mutta jos Raamatun aikaan tuo sana olisi keksitty, niin sitä olsi viljelty aika runsaasti Raamatussa, sillä politiikka tarkoittaa sanana "yhteisten asioitten hoitamista" ... mitä pahaa siinä on? Siis politiikassa.

Ihan toinen asia on taase se, millaisia poliitikot ovat olleet ja ovat. Heidän joukossaan on ollut ja tulee olemaan sekä hyviä että pahoja.

• luketin

Kuka voi kaikille mieleisesti kirjoittaa, ei kukaan. Ihan vaan lukemistoa, voi ottaa tai jättää. kaikki ei ole Jumalan sanaa ja vaikka olisikin, niin väärästä kohtaa Ramatusta poimittua.

• Vain minä oikein..

Yrittäkäähän kirjoittaa minun mieleni mukaan. Muuten keksin sääntöjä pari sivua teille.

• Huom!

Huomasitteko Annen kirjoituksen ketjusta.

Anne Lindell
      6.4.2013 00:05

• Missä mennää?

Mitä sanoo Raamattu? Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut. Luuk.16.16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

• Anne Lindell

Niin, jep jep jetsulleen, osallistun tähän ketjuun itsekin . Törö, vain kaikille!.

Hyvä ystäväni kertoi minulle, että: " Taas sinua Anne mollataan ja haukutaan jollain foorumilla". Ja hän antoi minulle linkin tänne.

Ystäväni ja tuttuni ja sukulaiseni eivät pidä lainkaan siitä, että olen avautunut henkisistä kokemeuksistani ja yleensäkään puhun Jumalasta ja Taivasmaailmasta ja enkelistä yms., koska siinä yhteisössä ("lutuja"), missä olen elänyt ja elän vieläkin, ei yleensäkään puhuta mistään yliluonnollisista asioista, ja kynnys tuoda tällaisia kokemiani asioita julki oli siksi todella korkea. Kansanomaisesti voisi sanoa, että hävetti ja nolotti niin hitsisti. Vähintäänkin sitä saa hourupään leiman otsaansa. Viisaampaa olisi ollut vain vaieta, ja painaa kaikki huolet ja murheet maailman ja kansamme tulevaisuudesta omaan napaansa, sillä onhan sitä kaikilla meistä tarpeeksi omiakin huolia ja monilla niin paljon, että niitä voisi vaikka muille jakaa.

Mutta minkäs teet, kun vaieta ei voi, sillä varsinkin juuri nyt näyttää siltä, että tuon vuoden 1997 näkemäni unen tapahtumat ovat kiivaalla tahdilla alkaneet toteutua .. . ehkei ihan kaikki, mutta pahalta tilanne kuitenkin näyttää. Pelkään todella, että tuo uni oli kuin olikin enneuni, siis että unessa näytettiin minulle todellakin tapahtumaa tulevaisuudesta.

Eihän kukaan viime vuosikymmennellä olisi uskonut, että ruokapula voisi olla jopa Suomessa todellista. Nyt ovat leipäjonot kasvaneet, ja monet jopa "dyykkaavat" jo roskiksia. Meille on Suomessa käynyt kuten "sammakolle kuumassa vedessä". ... emme enää edes osaa reakoida tarpeeksi ripeällä ja vaadittavalla ja järkevällä tavalla todella huonompaan suuntaan menevään taloudellisen tilanteeseen.

Jopa oppositio seisoo vanttuut suorina ja on kuin "tööt" ... vaikka nyt pitäsi opposition kaataa hallitus ja alta aika yksikön. Uudella hallituksella on kenties sotiemme jälkeen suurin ja hankalin kysymys ratkaistavana, enkä suinkaan kadehdi Sipilää ja Soinia: "Miten luotsata Suomi ulos EU:n karikosta?" Jollei uusi hallitus saa työmarkkinajärjestöjä ja ammattiliittoja "Suomen pelastustalkoisiin" , sillä niin pahalta tilanne nyt näytää. Meitä ei enää voi pian pelastaa mikään eikä kukaan. Aika loppuu. Sodan aikana vihollinen oli yhteinen ja selkeä, mutta nyt kansakuntamme ei ole yhtenäinen, ja viholinen on epämääräisiä lukuja, "bittejä", ja siksi pelkään pahoin, että emme onnistu tässä. Olen pessimistinen ja erittäin skeptinen suomalsiten suhteen. Tiadamme toimia typerästi. Johtajamme ovat penskoja. Tyhmiä kakaroita, jotka tekevät tihutöitä ... mittaamatonta vahinkoa maailan rahaeliitin marionetteina. Siksi heidät onkin valittu johtajiksi. Heitä ohjataan, käytetään hyväksi ... ei suomalaisten hyväksi, vaan tulevan antikristuksen katyreitten hyväksi.

Pankkaa merkiile mitne Obama puhui Israelissa. Ensin hän mieleisteli Isrealia ja israelilaisia, ja kehui ja ylisti, sitten tuli "pommi". Obama palajsti korttinsa ...vaati jakamman Isrealin kahdeksi valtioksi (jolloin myös Jerusalem jaettaisiin). Ja mitä tekivät israelilaiset ... taputtivat.

Mitä tekee suomalaiset, kun meille Rehn valehtelee ja kehuu Suomen AAA-luokistusta ja suomalasia kilttinä EU-oppilaana, muita parempina, ja sitten hän vaatii meitä maksamaan rikaalle rahaeliitille ... ja suomalaiset taputtavat.

Mitä teki Hitler? Kehui saksalaisia erinomaisiksi arjalaisikisi, muita peremmiksi, ja vaati heitä tappamaan kaikki juutalaiset. Ja mitä teki saksalaiset? Taputtivat.

Mistä löytyy sellainen johtaja kuin Mannerheim oli, joka kokoaa koko kansamme siipinesä suojaan kuin kanaemo konsanaan. Sonista (liian häröilevä, lapatossu toden tullen ) ei ole tähän eikä Sipilästä (liian vaisu, ja haluaa miellyttää kaikkia, lapatossu). Uutta "Mannerheimiä" etsintäkuulutan, ja hänkin voisi aivan hyvin tulla puolueitten ulkopuolelta, jotta hän voisi olla koko kansan johtaja, isä/äiti.

Mielestäni poliitikkoja tulee varoittaa ja neuvoa, oman maineensakin menettämisen uhalla, vaikka he ovatkin varsinaisia luupäitä: ylpeitä ja korskeita ja omaa itseään täynnä.

Täsä kohtaa on sopiva siteerata erästä parkkiintunutta (usa-laista) ja kokenutta poliitikoa Oxentiernaa: " Poikaseni, kumpa tietäisit miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan".

Näkijöitä tarvitaan politiikassa, sellaisia, jotka kykenevät aisitimaan minne "tuuli" puhaltaa. Poliitikot katsovat sumutettuina ja sokeina korkeintaan seuraavan vaalikauden päähän, mutta "hengessä näkijät" näkevät kauas tulevaisuuteen. Sokeat ja sumutetut poliitikot seuraavat ja katsovat huolestuneina vain omia kannatuslukujaan, mutta näkijä näkee kansan syvien rivien hädän, huolen ja tuskan. Tässä ero. Näkijää ei kiinnosta maallinen hyöty eikä suosio. Hengessä näkijä katselee maailman menoa Kristuksen silmin, ja siksi myös minun sydämeni itkee, koska tiedän (aistin hengessä), että Kristus itkee.

• @@@

Kirjoitit asiaa. Pikku oikaisu tekstiisi: Axel Oksenstierna oli ruotsalainen valtiomies(Valtakunnan kansleri Kustaa IIAadolfin aikana), joka tämän viisauden lausui omalle pojalleen. :).

• KTS (Ei kirj.)

"vaati jakamman Isrealin kahdeksi valtioksi (jolloin myös Jerusalem jaettaisiin). Ja mitä tekivät israelilaiset ... taputtivat. "

Totta kai taputtivat koska eivät halua liittää Palestiinalaisalueita Israeliin...höh...

Sehän olisi nykymuotoisen Israelin loppu.

Siksi kaksi valtiota.

• Annelle!....

Hei Anne! Siunausta sinulle. Ole rohkea. Teet oikein kun kirjoitat, sillä kyllä ihmisiä on lukemassa tekstejä ilman, että herjaavat sinua. Ikävä piirre täällä on rumat sanat ja kielteinen asenne. Juuri sitä harrastetaan ja oikeat, rehelliset ja myönteiset asiat nähdään eksytyksenä ja vaikka minä. Toisaalta jos katsot näitä viestejä ja aloituksia, näet kyllä aika rumaa katseltavaa.
      Mitä rumimmin kirjoittaa ja sitten vain nimimerkiksi yljän ystävä tai herran oma.
      Ei taatusti sellainen teksti ole Jumalasta. Samat tahot sitten herjaamasa muita.
      Että sellaine tapa, tosin sääntöjen vastaista toimintaa.

• Siunausta Anne

Annelle toivotaan jaksamista. Tämä palsta on oikea roskalaatikko.

• Minäkin.

No Raamattu sitten roskalaatikkoon, kun valehtelee. Room.3:4. Pois se! Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelelija, niikuin kirjoitettu on....

• oikea oppi

Mitä Raamatusta, jos ei ymmätä mitä lukettaa. Eikä ymmärrä kukaan muutoin kuin väärin ellei opeteta oikein.

• Kiitos!

Hyvä Anne!

• Anonyymi00042
      UUSI

Noin jo v 2013 .
      Nyt maahanmuutto on toiminut pian tuon jälkeen vilkkaana . Korona osaltaan häiritsi lomamatkustelua ulkomaille.

Nyt siirtyy Espanjaan ja sieltä muualle eurooppaan lisää vieraita maahantulijoita entisten lisäksi ja heillä syntyvyyskin vilkasta.

Mitä sää vaikuttaa nyt osaltaan afrikan ym ruokatuotantoon ja siten heidän lisääntyvään maastamuuttoon ?
      https://www.youtube.com/watch?v=bpQp6Q0D3Vg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1263
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1037
    3. 64
      867
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      71
      847
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      695
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      629
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      572
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      450
      563
    Aihe