Uskotteko enkeleihin?

Liqqa

Minä uskon, koko sydämestäni ja sielustani. Mieleni ja ruumiini on maan päällä, mutta sydämeni asuu aina Taivaassa Luojan luona. Oletteko ikinä tavannut enkeliä, tai onko sellainen jopa kertonut teille viestiä Taivaasta? Minulle on käynyt niin unen kautta. Mummini kuoli 6 vuotta sitten, ja näin unta että kun tulin koulusta kotiin, hän istui keittiössä. Hän vain istui siinä ja hymyili ja kertoi rakastavansa minua. Herättyäni hänen lempeä äänensä kaikui yhä elävänä päässäni. Myös silloin kun rukoilen Herraa, minut valtaa lämmin ja kevyt
tunne, kuin peittyisin kauttaaltani rakkauteen...

6

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummisi ilmestyi sinulle ja saattaa olla että hän haluaa neuvoa sekä opastaa sinua.
      Itse löysin oman henkioppaani hiljattain, olen ollut tietoinen hänestä aikaisemminkin.

      Kyllä minä uskon.

    • Angelic Winds

      Minäkin uskon enkeleihin. Uskon että he ovat aika ihmisen kaltaisia, paitsi ettei heillä saa olla esim. sukupuolielimiä koska seksuaalisuus on syntiä ja totaalista pahuutta.

      Kaikki jotka ajattelevat toisin pitää tappaa kiduttamalla helvetissä Jeesuksen Armon nimessä.

      Tässä vielä kaunis laulu enkeleistä:

      http://www.youtube.com/watch?v=BSkUBMNUQcI

    • ei epäilystäkään

      Totta kai kristittynä uskon.

    • Totta se on! :)

      Minä myös! :)

    • USKON <3

      Mää uskon enkeleihin ja Haluaisin tavata yhden heistä... Olen saanut höyhenen ja olen tuntenut jonkun koskettavan minua siis silloin ei ole ollut ketään muuta kotona kun minä... Eilen illalla näin pikkuveljeni (1,5v) nauravan ja leikkivän yksin äitini ja isäni huoneessa ja näin kun hän lähti sieltä takaisin häntä seurasi jokin vaalea hahmo :) Ensin ajattelin mitä-? Mutta tajusin melkein heti. Myös pikku veljeni tekee sillain että ottaa peiton laittaa sen naaman eteen ja vetää sen pois. Ja aina sanon siihen kukkuu :) Niin se teki siellä huoneessa niin ja nauroi. Hän katsoi ihan selvästi siihen kohtaan missä valkoinen hahmo oli ! :)

    • sisar6

      Enkeleillä on tapana kertoa hyviä asioita ja auttaa pulasta johon olet joutunut. Kun näet enkelin normaalisti näet sen unessa koska niiden ilmestymiskenttä on niin suuri voima että on hakeuduttava makuuasentoon. Itsellänikin kävi niin siivosin ja huomasin että minun piti mennä makuulle. Sitten näin kaksi enkeliä hymyilemässä ja siintä päivästä tiesin että leikkaus onnistuisi hyvin. Olin hyvin positiivinen ja varmaan sekin paranssi minua. Tiesin että taivaan isä oli lähettänyt nämä lähettiläät rauhoittamaan minua. Aikani ei ole vielä koittanut ja saan olla täällä vielä lähimmäisieni kanssa. Tällä asialla oli tarkoitus lähentyä muita jotka etsivät hengellistä kosketusta elämäänsä, niitäkin on vaikka on monia jotka kieltävät ne, onneksi meillä kaikilla on valinta oikeus, saadaan valita vapaasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6314
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      69
      4422
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2772
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      54
      1500
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1144
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1008
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe