Minä uskon, koko sydämestäni ja sielustani. Mieleni ja ruumiini on maan päällä, mutta sydämeni asuu aina Taivaassa Luojan luona. Oletteko ikinä tavannut enkeliä, tai onko sellainen jopa kertonut teille viestiä Taivaasta? Minulle on käynyt niin unen kautta. Mummini kuoli 6 vuotta sitten, ja näin unta että kun tulin koulusta kotiin, hän istui keittiössä. Hän vain istui siinä ja hymyili ja kertoi rakastavansa minua. Herättyäni hänen lempeä äänensä kaikui yhä elävänä päässäni. Myös silloin kun rukoilen Herraa, minut valtaa lämmin ja kevyt
tunne, kuin peittyisin kauttaaltani rakkauteen...
Uskotteko enkeleihin?
6
269
Vastaukset
Mummisi ilmestyi sinulle ja saattaa olla että hän haluaa neuvoa sekä opastaa sinua.
Itse löysin oman henkioppaani hiljattain, olen ollut tietoinen hänestä aikaisemminkin.
Kyllä minä uskon.- Angelic Winds
Minäkin uskon enkeleihin. Uskon että he ovat aika ihmisen kaltaisia, paitsi ettei heillä saa olla esim. sukupuolielimiä koska seksuaalisuus on syntiä ja totaalista pahuutta.
Kaikki jotka ajattelevat toisin pitää tappaa kiduttamalla helvetissä Jeesuksen Armon nimessä.
Tässä vielä kaunis laulu enkeleistä:
http://www.youtube.com/watch?v=BSkUBMNUQcI - ei epäilystäkään
Totta kai kristittynä uskon.
- Totta se on! :)
Minä myös! :)
- USKON <3
Mää uskon enkeleihin ja Haluaisin tavata yhden heistä... Olen saanut höyhenen ja olen tuntenut jonkun koskettavan minua siis silloin ei ole ollut ketään muuta kotona kun minä... Eilen illalla näin pikkuveljeni (1,5v) nauravan ja leikkivän yksin äitini ja isäni huoneessa ja näin kun hän lähti sieltä takaisin häntä seurasi jokin vaalea hahmo :) Ensin ajattelin mitä-? Mutta tajusin melkein heti. Myös pikku veljeni tekee sillain että ottaa peiton laittaa sen naaman eteen ja vetää sen pois. Ja aina sanon siihen kukkuu :) Niin se teki siellä huoneessa niin ja nauroi. Hän katsoi ihan selvästi siihen kohtaan missä valkoinen hahmo oli ! :)
- sisar6
Enkeleillä on tapana kertoa hyviä asioita ja auttaa pulasta johon olet joutunut. Kun näet enkelin normaalisti näet sen unessa koska niiden ilmestymiskenttä on niin suuri voima että on hakeuduttava makuuasentoon. Itsellänikin kävi niin siivosin ja huomasin että minun piti mennä makuulle. Sitten näin kaksi enkeliä hymyilemässä ja siintä päivästä tiesin että leikkaus onnistuisi hyvin. Olin hyvin positiivinen ja varmaan sekin paranssi minua. Tiesin että taivaan isä oli lähettänyt nämä lähettiläät rauhoittamaan minua. Aikani ei ole vielä koittanut ja saan olla täällä vielä lähimmäisieni kanssa. Tällä asialla oli tarkoitus lähentyä muita jotka etsivät hengellistä kosketusta elämäänsä, niitäkin on vaikka on monia jotka kieltävät ne, onneksi meillä kaikilla on valinta oikeus, saadaan valita vapaasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992