Uskotteko enkeleihin?

Liqqa

Minä uskon, koko sydämestäni ja sielustani. Mieleni ja ruumiini on maan päällä, mutta sydämeni asuu aina Taivaassa Luojan luona. Oletteko ikinä tavannut enkeliä, tai onko sellainen jopa kertonut teille viestiä Taivaasta? Minulle on käynyt niin unen kautta. Mummini kuoli 6 vuotta sitten, ja näin unta että kun tulin koulusta kotiin, hän istui keittiössä. Hän vain istui siinä ja hymyili ja kertoi rakastavansa minua. Herättyäni hänen lempeä äänensä kaikui yhä elävänä päässäni. Myös silloin kun rukoilen Herraa, minut valtaa lämmin ja kevyt
tunne, kuin peittyisin kauttaaltani rakkauteen...

6

339

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummisi ilmestyi sinulle ja saattaa olla että hän haluaa neuvoa sekä opastaa sinua.
      Itse löysin oman henkioppaani hiljattain, olen ollut tietoinen hänestä aikaisemminkin.

Kyllä minä uskon.

• Angelic Winds

Minäkin uskon enkeleihin. Uskon että he ovat aika ihmisen kaltaisia, paitsi ettei heillä saa olla esim. sukupuolielimiä koska seksuaalisuus on syntiä ja totaalista pahuutta.

Kaikki jotka ajattelevat toisin pitää tappaa kiduttamalla helvetissä Jeesuksen Armon nimessä.

Tässä vielä kaunis laulu enkeleistä:

http://www.youtube.com/watch?v=BSkUBMNUQcI

• ei epäilystäkään

Totta kai kristittynä uskon.

• Totta se on! :)

Minä myös! :)

• USKON <3

Mää uskon enkeleihin ja Haluaisin tavata yhden heistä... Olen saanut höyhenen ja olen tuntenut jonkun koskettavan minua siis silloin ei ole ollut ketään muuta kotona kun minä... Eilen illalla näin pikkuveljeni (1,5v) nauravan ja leikkivän yksin äitini ja isäni huoneessa ja näin kun hän lähti sieltä takaisin häntä seurasi jokin vaalea hahmo :) Ensin ajattelin mitä-? Mutta tajusin melkein heti. Myös pikku veljeni tekee sillain että ottaa peiton laittaa sen naaman eteen ja vetää sen pois. Ja aina sanon siihen kukkuu :) Niin se teki siellä huoneessa niin ja nauroi. Hän katsoi ihan selvästi siihen kohtaan missä valkoinen hahmo oli ! :)

• sisar6

Enkeleillä on tapana kertoa hyviä asioita ja auttaa pulasta johon olet joutunut. Kun näet enkelin normaalisti näet sen unessa koska niiden ilmestymiskenttä on niin suuri voima että on hakeuduttava makuuasentoon. Itsellänikin kävi niin siivosin ja huomasin että minun piti mennä makuulle. Sitten näin kaksi enkeliä hymyilemässä ja siintä päivästä tiesin että leikkaus onnistuisi hyvin. Olin hyvin positiivinen ja varmaan sekin paranssi minua. Tiesin että taivaan isä oli lähettänyt nämä lähettiläät rauhoittamaan minua. Aikani ei ole vielä koittanut ja saan olla täällä vielä lähimmäisieni kanssa. Tällä asialla oli tarkoitus lähentyä muita jotka etsivät hengellistä kosketusta elämäänsä, niitäkin on vaikka on monia jotka kieltävät ne, onneksi meillä kaikilla on valinta oikeus, saadaan valita vapaasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      98
      994
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      536
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe