Ärsyttää availla ja ihmetellä mistä on kyse kun on vaan
mistä johtuu
mistähän on kyse
auttakaa joku
mikä mua vaivaa
jne
Laittakaa kunnon otsikot ja vaikka aihe siihen!
4
442
Vastaukset
- ...
Aika vähän noita tollasia otsikoita on ja kyllähän se asia selviää tekstiä lukiessa :) Voihan se olla niin että vaikka otsikko olisi "kunnon otsikko" niin ei se vastaakkaan sitä mitä itse luuli.
Ja jos on otsikkona että mistä on kyse niin eihän se kyseinen henkilö ole voinut oikein muutakaan laittaa ja reumastahan tällä palstalla jutellaan eli jotenkin se siihen liittyy.- sii soo
reumojakin on niin montaa sorttia. Eikä ainakaan mua kiinnosta kaikista lukea.
Ja oikeastaa tuo mitä alunperin sanoin, koskee myös muitakin aiheita esim. kipu tai naistentaudit.
Mutta mutta, ärsyttävää vaikka ei maata kaada.... - Pilkku
sii soo kirjoitti:
reumojakin on niin montaa sorttia. Eikä ainakaan mua kiinnosta kaikista lukea.
Ja oikeastaa tuo mitä alunperin sanoin, koskee myös muitakin aiheita esim. kipu tai naistentaudit.
Mutta mutta, ärsyttävää vaikka ei maata kaada....Sinun viestejäsi olisi miellyttävämpi lukea, jos olisit opetellut edes kieliopin alkeet.
- juuenjuuen
Pilkku kirjoitti:
Sinun viestejäsi olisi miellyttävämpi lukea, jos olisit opetellut edes kieliopin alkeet.
aina välttämättä noudata kieliopin sääntöjä.
Oletko koskaan ikinä kuullut että netissä ja tekstiviesteissä noudatetaan puhekielen kaavaa, oletko? Silti se ei ole sama asia kuin se mitä hain sillä että otsikoikaa paremmin. Mieti hetken niin tiedät mitä tarkoitan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706