Voyager 2006 käynnistysongelma

Mirriliini76

Minulla on 2.8 diesel. Autoon asennettiin akun ylläpitolaturi koska ajan pätkäajoa. Autolla ajettu 135th. Sen johdon asentamisen jälkeen alkoi viat mitkä eivät kuulemma siitä johdu mutta kuitenkin. Kun auto on johdon nokassa syttyy moottorin merkkivalo. Autosta sitten vikakoodiluvun jälkeen vaihdettiin nokka-akselin ja oisko ollu kampiakselin anturit. No nyt sitten auto tekee sellaista ettei kylmällä käynnisty. Pyörittää vaan mutta ei käynnisty. Pari tuntia lohkarissa niin johan käynnistyy. Akku on uusi. Autoon myös vaihdettiin ilmamäärämittari tai joku sinne päin mutta sekään ei auttanut. Oisi kiva tietää jos jollain on ajatuksia mikä voisi olla vikana. Niin ja nyt sitten kahteen päivään ei ole enää moottorin merkkivalo syttynyt vaikka on lohkarissa.

3

1349

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55448866

Asentaja sössinyt. Ei ylläpitolaturi mitään vikoja aiheuta. Tokihan voi olla, että käynyt huono tuuri ja viat olisivat alkaneet ilman tuota asennustakin.
      Muuten tuo kylmäkäynnistys ongelma ilman lämmitystä voisi olla dieselissaä merkki, että hehkutus ei jostain syystä pelaa.
      Mites se käynnistys sujuu, jos ei enää vikavalo kerran pala. Silloinhan auto on kunnossa ja joku noista korjauksista auttoi.

• GV 2.8 crd

noita käynnistyvyys ongelmia ja ratkaisuja niihin löytyy chrysler foorumilta www.phpbbserver.com/chryslercluboff . Syynä voi olla 50e hekurele tai yli 1000e commonrail suutin vika ja kaikki mahdollinen siltä väliltä

• mirriliini76

joo hehkut on vaihdettu ja auton romu ei käynnisty ilman lohkaria. Vian etsintä jatkukoon :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe