Odottelin hetken ja sitten rupesin nautiskelemaan.
http://xhamster.com/movies/1015019/twink_cum_with_str8_friend.html?embed=view
Kaverini sammui meille
16
8015
Vastaukset
- homo6
HYi stana sä olet sairas mies
- hetsku vesku
Tosi kiihottava filmi,jopa näin heteronkin näkökulmasta
- 10poika
Kannattaa aina nauttia tilaisuudesta...
- ja hyvä oli
Meillekin saunan jälkeen ja kokeilin hänen peräaukoaan.
http://xhamster.com/movies/1057925/horny_british_gay_fashion_student_gets_pounding_from_bi_guy.html - Minäkin runkkasin
Minäkin hyväilin ja runkkasin sammuneen kaverini kullia, saunoimme kaverini kanssa ja istuimme iltaa olohuoneessa. Jossakin vaiheessa kaverini nukahti (sammui), hänellä oli vain pyyhe vyötäisillään. Kaverin asento oli taaksepäin nojallaan ja jalat olivat jonkin verran levällään, hän istui nojatuolissa. Kaverini pyyhe oli avonainen edestä ja hänen kullinsa ja kiveksensä näkyivät pyyhkeen alta.
Minua alkoi kovasti kiihottaa kaverini seksikäs asento ja mukavasti esillä oleva kulli sekä kivekset. (kaverilla on alhaalla riippuvat kivekset, olen monta kertaa ihaillut niitä kun saunomme yhdessä) Herättelin kaveriani varovasti, hän ei onneksi herännyt. Olin eritäin kiihottunut ja kosketin hänen kulliaan varovasti, se oli mukavan lämmin, terskan pää pilkisti esinahan sisältä.
Koskettelin myös noita kiveksiä jotka oli erittäin kiihottavan ja suuren näköiset. Otin ne kämmeneeni tunsin kädessäni suuret kivekset, puristelin niitä hellästi. Olin tosi kiihottunut ja oma kulli sojotti kovana, riisuin pyyhkeeni ja runkkasin kulliani hitaasti. Katsoin uudelleen kaveriani ja huomasin että hän ei ollut muuttanut asentoaan, hän vain nukkui sikeästi.
Seuraavaksi uskaltauduin runkkaamaan hänen kulliaan, aluksi verkkaiseen tahtiin. Oli jännää katsoa kun terska tuli ulos esinahkan sisältä, se kiilteli kivasti. Nopeutin kaverin kullin runkkausta ja samalla runkkasin omaanikin, kaveri ynähteli ja mumisi jotain. Pysäytin runkkauksen aina kun kaverini äänteli, peläten hänen heräämistään, kun kaverini oli rauhoittunut jatkoin taas. Kaverin kulli kasvoi täyteen pituuteen, se oli mukavasti käyrä, en ollut koskaan nähnyt hänen kulliaan seisokissa ja se lisäsi kiihkoani ja kimmaani.
Nopeutin tahtia ja lopulta tajusin kaverini laukeamisen olevan lähellä, otin pyyhkeeni ja asettelin sen kaverin vatsalle ja jatkoin runkkausta. Kaveri ääntelehti ja liikehti hieman, kun hänen käyrä kullinsa ruiski sperma lastin pyyhkeeni päälle. Otin pyyhkeeni ja kuivasin hänen spermaisen kullinsa varovasti siihen, poistuin paikalta vessaan ja runkkasin sillä omat spermat pyyhkeeseeni kaverin spermojen sekaan.
En ole uskaltanut kertoa kyseisestä tapauksesta kaverilleni, vaikka tapauksesta on jo useita vuosia. Olisi kyllä kiva runkkailla hänen kanssaan kimpassa jos siihen tulisi mahdollisuus, itse runkkailen usein ja muistelen tuota tapausta ja kaverini käyrää kullia. - Kerran vedellytt
Ihan noin rohkeita juttuja en ole uskaltanut kokeilla mutta kerran kyllä samassa sängyssä kaverin kanssa festareiden jälkeen nukkuessamme runkkasin sammuneen kaverin kovaksi ja jatkoin hänen runkkaamistaan samalla omaa seisovaa vedellen. Laukesin itse nopeasti silloin ja lopetin ennen kuin ehdin saada kaverin laukeamaan. Ja hyvä että lopetin koska kaveri heräsi varmaan 5 min sen jälkeen kun olin itse roiskinut lastini!
- Kaveri imi
Kaverini oli meillä käymässä ja itse heräsin siihen että kaveri imi kulliani. Kulli ei ollut vielä kova ja työnsin kaverin vaan pois ja halusin nukkua. Hänen kanssaan kyllä runkkasin moneen kertaan sen jälkeen ja hän on ottanut useammin spermani suuhunsa kuin vaimoni, joten hommailtu on...
- Heterohko
Mä kans kerran kaverin ollessa kylässä heräsin siihen, että kaveri imi kaluani. Tuntui hyvältä ja annoin jatkaa loppuun. Sen jälkeen ei ole tullut hommailtua mut sillä kertaa teki hyvää. En tajua miten kaveri uskalsi alkaa imeä mut hyvä et uskalsi.
- Nyt se on nauhalla
Karvainen ottoveli sammui sänkyynsä.
http://xhamster.com/movies/967410/my_bf_pt1.html?embed=view - Pienistä munista pit
Niin sammui ja oli aivan pihalla isoine vatsoineen.
http://www.xtube.com/watch.php?v=8h2OP-S863- - Raitistunut M
Ei uskalla tuollaisen nähtyä sammua ihan missä vaan.
- Anonyymi
olen itse kans sortunut moiseen hommaan joskus vuosia sit kaveri sammui otin kalun poskee
- Anonyymi
olin kaverini vanhempien mökillä ja illalla puhuimme seksistä. kävin huusissa runkkaamassa pippeliäni ja kun tulin takaisin niin huomasin että kaverini oli runkannut lakanalle. yöllä peitto paljasti kaverini kalun ja otin sen suuhuni ja imin varovasti.
seuraavana iltana kaverini kertoi, että hänellä oli tapana runkata iltaisin niin nukkui paremmin ja sanoi huomanneensa, että kalunsa oli suussani aikaisemmin.
saat imeä munaani joka ilta kun olet mökillämme, kaverini sanoi. teimme niin.
aamulla heräsin siihen kun koulu-kaverini oli pannut kalunsa suuhuni.
imin kaverini munaa joka aamu ja ilta.
sen jälkeen olen saanut imeä kaverini munaa ja ollut nussittava usein. - Anonyymi
Kolmen kaverini kanssa ollessani sammuin. Kun heräsin huomasin olevani alasti.
Kaverit oli spermannut minut, naamani oli sperman peitossa ja peppuni oli arka.
Pojat oli piirtäneet tussilla kyrpän kuvia minuun moneen paikkaan ja kirjoittaneet tekstejä: lutka, panopuu, imen munaa, pane minua.
vasen pakara: HU, peppureikäni kohdalla O ja oikea pakara: RA.
nuolet osoitti pano-reikääni.
Sitten imin kavereitteni munaa ja olin nussittavana.
Kaverit nöyryyttää ja alistaa minua edelleen säännöllisesti. - Anonyymi
Nuorena imettiin kaverin kanssa toisia, jäätiin vähän kiinni kun setä katsoi saunan ikkunasta, ei puhunut mitään mutta kerran täti sanoi saunokaa te miehet ensin, jännitti mennä saunaan. Kaarlo tuli sisään sen roikkuva kalu oli iso oma kalu nousi heti yritin peitellä Kaarlo tuli viereen sanoi komia kalu turha peitellä.
Heti kuin olisi poltellut jotenkin kalu seisoi kovana, huomasin Kaarlon kalun kovettuvan Kaarlo katsoi haluatko koskea terska oli järkyttävän kiso ja kiiltävä hieroin kaksin käsin Kaarlo sanoi maista vain kuiskas ota sievästi syvälle kokeilin ja kokeilin sain sen syvälle yökkimättä Kaarlo piti päästä tunsin käsissä kuinka sperma tuli pitkin vartta nieluun ja tuli paljon nielin kaiken. Peseydyttiin ja mentiin sauna kahville.
Kaarlo joi lisää ja alkoi nukahtelemaan, Anneli sanoi kävisin saunassa on vain niin pimeää sanoin lähen syötiksi anneli halasi aika pitkään kiitos sinulle.
Istuipukuhuoneessa ja kuntelin pesua kalu nousi kovaksi housuissa Anneli tuli jäähdyttelemään alasti istui viereen sanoi Kaarlo on semmoinen näin ikkunasta anneli halasi ja huomasi kalun lahkeessa hieroi sitä kuiskas maista ja antoi rinnat imettäväksi anneli huokali ja kääntyi seljälleen kuiskas tule ja pane jalt leviällä odotti hieroin kalulla kavapehkoa ja työnnyin sisään anneli halasi voimalla kuiskas saat minulta aina kun haluat olethan ollut tyttöjen kanssa sanoin en ole Anneli suuteli voi ihanaa saan olla ensimmäinen en kestänyt pitkään kun ruiskutin sisään Anneli huokasi tuntuu hyvältätulivoimakkaasti kuiskas nyt pesulle.
Sisällä mökissä Kaarlo nukkui kamarissa kuorsaten isosti. Katselin annelia keitössä nousin ja menin taakse nostin helmaa työnnyin sisään pillu oli märkä anneli katsoi taakseen kuiskasi odotin sinua nain vähän aikaa anneli nosti kalun pyllylleen kuiskas pane Kaarlolla on liian iso kalu meni pyllyyn helposti anneli ulisi hiljaa panin ja panin laukeasin sisään anneli laski helman kuiskas annan olla liukasteena oli ihanaa pitkästä aikaa kääntyi kuiskasi korvaan nuorena annoin poiken panna pyllyyn kun ei ollut kumeja kerrankin neljät spermat peräkkäin suukotti nänin hutsu olin nuorena.
Panin anjaa aina kun voin oli minun ainut pillu pitkään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277