Kansankirkon suurin ongelma ei ole Pirkko Jalovaara vaan se että kirkko ei osaa erottaa sielua ja henkeä. Sielullinen ei ota vastaan sitä mikä on hengellistä, eikä hän voi sitä ymmärtää. Pyhä henki on hengellisyydestä, eikä sitä sielulliset uskovaiset voi ymmärtää. Sielullisuus on hengellisyyden vastakohta. Sielu on ajatukset ja tunteet. Henki on ikuinen, sielu ja ruumis ei.
Jumala ei tunne kansankirkkoa eikä kansanseurakuntaa! Jumala tuntee ainoastaan hänen poikansa Jeesuksen Kristyksen seurakunnan. Ne henkilöt joilla on henki. Jotka uskovat jokaiseen Jumalan sanaan.Jumalan sanaa ei määrää kansankirkon "johtajat" näennäisteologisilla mielipiteillään miellyttääkseen mitä erillaisia " poikkevia" yksilöitä "tasa-arvon nimissä". Kansankirkkoa hallitsee mm. tulkaa kaikki ryhmittymät joissa on mukana ja parisuhteissa eläviä lesboja ja homoja. Kansankirkko on jo hylännyt Jumaan sanat ja opit, heitä ohjaa ihmisten mielipiteet, ei Jumalan sana.
Jumalan sana kieltää muut suhteet kuin miehen ja naisen välisen suhteen. PISTE. Arkkipiispan tasa-arvo kommetit ovat hämmentäviä! Läntisen naapurimaamme piispa, nainen, elää parisuhteessa toisen naisen kanssa. Kumoaako kansankirkko Jumalan ja Jeesuksen sanat. Onko nyt aika että me, eri uskolahkot, jotka uskomme Jumalaan sanaa ja sanaan eroamme kirkossa. Olisiko se aika nyt?
Kirkosta eroaminen
4
100
Vastaukset
Juu erotkaa ihmeessä! Kannatan ajatusta!
- Melkein samaa mieltä
En ole uskovainen, mutta olen aloittajan kanssa yhtä mieltä siitä, että kirkko toteuttaa kristinuskoa surkeasti. Ei tarvitse kauheasti Raamattua selailla huomatakseen, että kirkko tekee täysin päinvastoin kuin mitä pyhä kirja opettaa.
Jos olisin kristitty, olisin luultavasti eronnut kirkosta jo ajat sitten ja liittynyt esimerkiksi johonkin pienempään uskonyhteisöön. - Toivottavasti niin
Toivottavasti Luther säätiöstä tulee sellainen että se "korvaa" kansankirkon. Ainakin sen papit ja piispa noudattaa Jumalan sanaa, ei pelkästään saarnaa.
- Ääni erämaasta
Jumalan sana, Raamattu on ainoa totuus. Miksi te, joilla on annettu vastuuta ja valtaa, miksi te johdatte ihmisiä "harhaan" pois Jumalan sanasta ja totuudesta.
Raamtun sana on yksiselitteinen, eikä jätä mitään mahdollisuutta tulkintaan. Te piispat ja papisto opetatte ihmisoppeja miellyttääksenne ihmisiä, unohdatte teot ja Jumalan sanan. Siksipä jumala ei asu kirkoissa vaan uskovaisten sydämmissä, ja henkessä. Ei siis sielussa joka on ajatukset, tunteet ja himot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973