Olin tässä joku päivä sitten laivalla pitkäaikaisen miespuolisen kaverini kanssa (olen siis itsekin mies, mutta välillämme ei ole mitään säpinää)
No ilta meni aika kosteissa merkeissä viinaa juoden, ja jossain vaiheessa löysin laivalta mukavan 18 vuotiaan pojan, ja siinä sitten suuntasimme hyttiin pussailemaan.
Joku 10 minuttia ehdimme touhuta kun kaverini tuli hyttiin, ja repi tuon 18 vuotiaan käytävälle ja hakkasi hänet aika pahaan kuntoon, tämän jälkeen hän oli kovaan ääneen huudellut paikalle tulleille ihmisille että hänen aviomeiheen (minunu) ei koska kukaan muu kuin hän.
No jossain vaiheessa hänet oli sitten viety putkaan, ja aamulla 8:00 aikaan tuli hän muutaman vartija saattelemana hyttiini hakemaan tavaroita, ja ilmoitti että lähtee nyt ruotsiin poliiisin haltuun.
Ette usko että mua hävetti sen puolesta.
Eikä sitä 18 vuotiastakaan enää löytnyt paluureissullakaan pussailemaan mun kaa
MS Baltic Princess
Hävetti(kö)
1
519
Vastaukset
- Nolo Sika
Taisit muuten kaunistella tarinaa vähän....
Oikeasti siis se meni nin, että sen jälkeen kun kaverisi (oisko nykyjään poikakveri) oli huudellut että hänen aviomieheen ei saa koskea kukaan muu kuin hän, niin vanhempi rouva oli asiallisesti huomauttnut hänelle "turpa kiinni juoppo, tai pääset putkaan" no hän ei ollut pitänyt turpaansa kiinni, ja tässä tulos
Mutta onnea teille, joskus sen tosirakkauden löytäminen ja tunnustaminen vie aikaa, toivottavasti sinulla on myös tunteita häntä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18911235Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9210672Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356110Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1814920Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313406- 1723395
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402223Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001792Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61630Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161544