Olin tässä joku päivä sitten laivalla pitkäaikaisen miespuolisen kaverini kanssa (olen siis itsekin mies, mutta välillämme ei ole mitään säpinää)
No ilta meni aika kosteissa merkeissä viinaa juoden, ja jossain vaiheessa löysin laivalta mukavan 18 vuotiaan pojan, ja siinä sitten suuntasimme hyttiin pussailemaan.
Joku 10 minuttia ehdimme touhuta kun kaverini tuli hyttiin, ja repi tuon 18 vuotiaan käytävälle ja hakkasi hänet aika pahaan kuntoon, tämän jälkeen hän oli kovaan ääneen huudellut paikalle tulleille ihmisille että hänen aviomeiheen (minunu) ei koska kukaan muu kuin hän.
No jossain vaiheessa hänet oli sitten viety putkaan, ja aamulla 8:00 aikaan tuli hän muutaman vartija saattelemana hyttiini hakemaan tavaroita, ja ilmoitti että lähtee nyt ruotsiin poliiisin haltuun.
Ette usko että mua hävetti sen puolesta.
Eikä sitä 18 vuotiastakaan enää löytnyt paluureissullakaan pussailemaan mun kaa
MS Baltic Princess
Hävetti(kö)
1
507
Vastaukset
- Nolo Sika
Taisit muuten kaunistella tarinaa vähän....
Oikeasti siis se meni nin, että sen jälkeen kun kaverisi (oisko nykyjään poikakveri) oli huudellut että hänen aviomieheen ei saa koskea kukaan muu kuin hän, niin vanhempi rouva oli asiallisesti huomauttnut hänelle "turpa kiinni juoppo, tai pääset putkaan" no hän ei ollut pitänyt turpaansa kiinni, ja tässä tulos
Mutta onnea teille, joskus sen tosirakkauden löytäminen ja tunnustaminen vie aikaa, toivottavasti sinulla on myös tunteita häntä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686772
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259