Olin tässä joku päivä sitten laivalla pitkäaikaisen miespuolisen kaverini kanssa (olen siis itsekin mies, mutta välillämme ei ole mitään säpinää)
No ilta meni aika kosteissa merkeissä viinaa juoden, ja jossain vaiheessa löysin laivalta mukavan 18 vuotiaan pojan, ja siinä sitten suuntasimme hyttiin pussailemaan.
Joku 10 minuttia ehdimme touhuta kun kaverini tuli hyttiin, ja repi tuon 18 vuotiaan käytävälle ja hakkasi hänet aika pahaan kuntoon, tämän jälkeen hän oli kovaan ääneen huudellut paikalle tulleille ihmisille että hänen aviomeiheen (minunu) ei koska kukaan muu kuin hän.
No jossain vaiheessa hänet oli sitten viety putkaan, ja aamulla 8:00 aikaan tuli hän muutaman vartija saattelemana hyttiini hakemaan tavaroita, ja ilmoitti että lähtee nyt ruotsiin poliiisin haltuun.
Ette usko että mua hävetti sen puolesta.
Eikä sitä 18 vuotiastakaan enää löytnyt paluureissullakaan pussailemaan mun kaa
MS Baltic Princess
Hävetti(kö)
1
509
Vastaukset
- Nolo Sika
Taisit muuten kaunistella tarinaa vähän....
Oikeasti siis se meni nin, että sen jälkeen kun kaverisi (oisko nykyjään poikakveri) oli huudellut että hänen aviomieheen ei saa koskea kukaan muu kuin hän, niin vanhempi rouva oli asiallisesti huomauttnut hänelle "turpa kiinni juoppo, tai pääset putkaan" no hän ei ollut pitänyt turpaansa kiinni, ja tässä tulos
Mutta onnea teille, joskus sen tosirakkauden löytäminen ja tunnustaminen vie aikaa, toivottavasti sinulla on myös tunteita häntä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834453Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392884Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172677Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432467- 142376
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142055Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717