Kirjoituksellaan laitinen osoitti olevan paskahousu. Silliparsa todisti olevansa psykopaatti. Politiikasta kirjoittaminen voi olla reipassanaista, mutta Korhosen vaimon sairaudelle ilkkuminen on sairasta.
Eiköhän laiteta nuo psykopaatit boikottiin. Minä en vastaa kyseisten paskahousujen kirjoituksiin. Kirjoittakoot keskenään mitä lystäävät. Kukas muu tulee mukaan boikotiin?
Wiljami
Laitinen ja silliparsa boikottiin!
11
395
Vastaukset
- rpu
hieman vaikeata boikotoida kun vaihtavat
nimimerkkiä koko ajan? - boikottiin
Siinäpä paraskin moraalinvartijatäti-Wiljami. Pysy vaan kiekumassa tunkiollasi, äläkä enää sekaannu keskustalaisten välisiin asiallisiin keskusteluihin.
- Kepusta jysähtää
Mielihyvin Silliparsa ja Vellipöksy-Laitinen boikottiin.
"Mielipuolilatokin" ansaitsisi boikotin, jos ei olisi syyntakeeton. - Jorma Laitinen
"Minä en vastaa kyseisten paskahousujen kirjoituksiin."
--------------------------------
Rukoukseni on kuultu! - Keskustaporvari
...boikottiin!
- Se K on rutsapaska
mieleltään sairaat kirjoittelijat pitäisi boikotoida niin, että tuon tason kirjoituksia ei ylläpito julkaisisi lainkaan kuin oli tuo raukkamainen Laitisen sepustus.
Siihen sitten yhtyivät muutamat muut yhtä ajattelukyvyttömät perässähiihtäjät.
Puistattaa ajatuskin siitä, mitä tuollaisten psykoLaitisten päässä mahtaa liikkua?
Sukurutsan tulos on joka tapauksessa aistittavissa Jorman kirjoituksissa!- tämän
Demarin? korkeatasoisen kannanoton?
- rpu
sinunkin kanssasi nimim. Se K on rutsapaska
kilpailla rimanalituksessa vaikka mitä keksisin.
oletko harrastanut limboamista? - Kertokaa.
tämän kirjoitti:
Demarin? korkeatasoisen kannanoton?
Taas demarien punaiset verikoirat raatelee syyttömiä ihmisiä.
Kuka enemmän kuin Wiljami ja muut demarit loukkaa erittäin rivoilla kirjoituksilla toisia ihmisiä. Valheet ja kieroilut on ollut demarien pääaiheet ja Keskustavastainen kampanjointi ja rääväsuinen haukkuminen on joka päiväistä.
Tälläistä politiikkaa muutamat demarit on täällä harrastaneet. Mutta jos kirjoitukset kohdistuu arvondemareihin, alkaa itku ja volletus.
Keskusta on meitä loukannut, keskustaa pitää boikotoida. Onko tuttua demarit ja Wiljamit sekä mielipuolilato.
Olisi aika jo teidänkin ottaa sivistyneempi asenne.
Mutta kaikkein tärkeintä on ja sitä ei kukaan pysty kumoamaan.
Keskusta on turvallinen ja paras. - opitaan?
Kertokaa. kirjoitti:
Taas demarien punaiset verikoirat raatelee syyttömiä ihmisiä.
Kuka enemmän kuin Wiljami ja muut demarit loukkaa erittäin rivoilla kirjoituksilla toisia ihmisiä. Valheet ja kieroilut on ollut demarien pääaiheet ja Keskustavastainen kampanjointi ja rääväsuinen haukkuminen on joka päiväistä.
Tälläistä politiikkaa muutamat demarit on täällä harrastaneet. Mutta jos kirjoitukset kohdistuu arvondemareihin, alkaa itku ja volletus.
Keskusta on meitä loukannut, keskustaa pitää boikotoida. Onko tuttua demarit ja Wiljamit sekä mielipuolilato.
Olisi aika jo teidänkin ottaa sivistyneempi asenne.
Mutta kaikkein tärkeintä on ja sitä ei kukaan pysty kumoamaan.
Keskusta on turvallinen ja paras.Teiltä saittikepuleiltako, joista viimeisimpänä riman alitti käyttäytymisellään tosi törkeästi J.Laitinen?
Hänenlaisistaanko otamme oppia?
Vaiko Oivasta, joka sanoi Korhosta rakkikoiraksi ja kertoi toisessa viestissään, että se ei ole hänen mielestään mitenkään pahasti sanottu!
Näistäkö saitin "sivistyneistä" kepulaisista ottaisimme esimerkkiä?
Ei kiitos!
Olemme mieluummin sitten vaikka "punaisia verikoiria", jos niin suuressa kepuviisaudessasi sanot, kuin "sivistyneitä" kepuleita, jos kepulien "sivistys" on tuota tasoa! - rpu
opitaan? kirjoitti:
Teiltä saittikepuleiltako, joista viimeisimpänä riman alitti käyttäytymisellään tosi törkeästi J.Laitinen?
Hänenlaisistaanko otamme oppia?
Vaiko Oivasta, joka sanoi Korhosta rakkikoiraksi ja kertoi toisessa viestissään, että se ei ole hänen mielestään mitenkään pahasti sanottu!
Näistäkö saitin "sivistyneistä" kepulaisista ottaisimme esimerkkiä?
Ei kiitos!
Olemme mieluummin sitten vaikka "punaisia verikoiria", jos niin suuressa kepuviisaudessasi sanot, kuin "sivistyneitä" kepuleita, jos kepulien "sivistys" on tuota tasoa!Jorma Laitinen ja Oivakin käyttää parempia
sanoja ja olla kiihtymättä. Mutta jos eivät osaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243