Polttoaine.

cruze3

Auto,kun auto niin kaikki tankkiin laitettu
menovesi palaa.Ollaan ylpeitä,että meillä
on rusetti keulalla.Vm .2012 .

17

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 105 g Co2/ 100km

      Voihan sen isohkon kulutuksen noinkin kuitata.

      • kasi on kasi

        Ei mene ihan hajuilla kuten 1.4 T.


    • ~.~

      Minulla on 7 autoa, joista nyt ajossa Chevrolet Cruze ja Range Rover V8 ja täytyy kyllä ihmetellä miten pienellä polttoaineen kulutuksella tuolla Cruzella pääsee. Se kuluttaa suunnilleen kolmanneksen Rangen kulutuksesta. Ja ilman mitään vikoja, joita Rangessa on jatkuvasti. Olen tyytyväinen.

    • todellinen 5l

      Cruzen minimaalinen n. 5l kulutus harmittaa kilpailijoita.

      • 16+7

        Pari rehellistä on tuolla tankkaus.com sivustolla, toinen hieman yli 8l ja toinen yli 9l/100km., jotkut puvat totta ja toiset valehtelevat.


      • ¨¨*¨¨
        16+7 kirjoitti:

        Pari rehellistä on tuolla tankkaus.com sivustolla, toinen hieman yli 8l ja toinen yli 9l/100km., jotkut puvat totta ja toiset valehtelevat.

        Miksi sitten valehtelet ?
        Kulutus ihan oikeassa elämässä vaihtelee monista eri tekijöistä johtuen. Minulla on alamäessä ilman kaasua näyttänyt joskus piruuttani siitä näytöltä katsoessani alle 1,5 litraa/100 km ja joskus ylämäessä vastaavasti yli 10 litraa/100 km. Minkä tuossa sitten kertoisi, parempi kun ei kerro mitään.


      • LTZ.
        ¨¨*¨¨ kirjoitti:

        Miksi sitten valehtelet ?
        Kulutus ihan oikeassa elämässä vaihtelee monista eri tekijöistä johtuen. Minulla on alamäessä ilman kaasua näyttänyt joskus piruuttani siitä näytöltä katsoessani alle 1,5 litraa/100 km ja joskus ylämäessä vastaavasti yli 10 litraa/100 km. Minkä tuossa sitten kertoisi, parempi kun ei kerro mitään.

        http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/10-Chevrolet/1155-Cruze.html?fueltype=2&power_s=140&power_e=140&exactmodel=1.4&powerunit=2

        Palstan pellen mukaan ne valehtelvat, keiden kulutus ei ole ollut sama kuin eniten kuluttavalla. Saksassa ajetaan moottoritiellä ja siellä kulutus on paljon suurempaa kuin muissa maissa.


      • 16+7
        ¨¨*¨¨ kirjoitti:

        Miksi sitten valehtelet ?
        Kulutus ihan oikeassa elämässä vaihtelee monista eri tekijöistä johtuen. Minulla on alamäessä ilman kaasua näyttänyt joskus piruuttani siitä näytöltä katsoessani alle 1,5 litraa/100 km ja joskus ylämäessä vastaavasti yli 10 litraa/100 km. Minkä tuossa sitten kertoisi, parempi kun ei kerro mitään.

        Tankkaus.com:ssa tulee automaattisesti keskikulutus.
        Chevrolet Cruze 2012 1.4 / 103 95E10 8.35
        Chevrolet Cruze 2011 1.8 / 104 95E10 9.44

        Ja tuossa vielä yksi diesel.

        Chevrolet Cruze 2010 2.0 / 110 Diesel 7.22

        Noita ei pysty valehtelemaan, sieltä ne löytyvät kun käy katsomassa.


      • ¨¨*¨¨
        16+7 kirjoitti:

        Tankkaus.com:ssa tulee automaattisesti keskikulutus.
        Chevrolet Cruze 2012 1.4 / 103 95E10 8.35
        Chevrolet Cruze 2011 1.8 / 104 95E10 9.44

        Ja tuossa vielä yksi diesel.

        Chevrolet Cruze 2010 2.0 / 110 Diesel 7.22

        Noita ei pysty valehtelemaan, sieltä ne löytyvät kun käy katsomassa.

        Yks lysti meneekö sitä bensaa 4 vai 9 litraa. Se on joka tapauksessa vähän. Minun toinen käytössä oleva autoni vie noin 17-18 litraa sadalla ja se alkaa olemaan liikaa. Mutta siksi ostinkin Cruzen normaaliajoihin.


      • Teukka7882
        16+7 kirjoitti:

        Tankkaus.com:ssa tulee automaattisesti keskikulutus.
        Chevrolet Cruze 2012 1.4 / 103 95E10 8.35
        Chevrolet Cruze 2011 1.8 / 104 95E10 9.44

        Ja tuossa vielä yksi diesel.

        Chevrolet Cruze 2010 2.0 / 110 Diesel 7.22

        Noita ei pysty valehtelemaan, sieltä ne löytyvät kun käy katsomassa.

        Et sitten ottanut tankkaus.comista minun autoani... :-(

        Nyt mittarissa 62 tkm

        Chevrolet Cruze 2011 2.0 / 120kW, Diesel: kulutus 5.61

        Jokainen tankkaus kirjattu alusta alkaen.

        Tuohon 4.3 l/100km on vaikea uskoa/päästä, mutta talvirajoituksella, vakionopeussäätimellä, keskinopeus 82km vain matka-ajoa, olen päässyt 4,7 litraan (ajettuna Oulu-Jkl-Oulu, 700 km).

        Mutta talvella, kylmällä koneella (tai siis esilämmitetyllä) 10 km pätkissä vie helposti 8 L

        Tämä kaikki siis kahden vuoden kokemuksella.


      • LTZ.
        Teukka7882 kirjoitti:

        Et sitten ottanut tankkaus.comista minun autoani... :-(

        Nyt mittarissa 62 tkm

        Chevrolet Cruze 2011 2.0 / 120kW, Diesel: kulutus 5.61

        Jokainen tankkaus kirjattu alusta alkaen.

        Tuohon 4.3 l/100km on vaikea uskoa/päästä, mutta talvirajoituksella, vakionopeussäätimellä, keskinopeus 82km vain matka-ajoa, olen päässyt 4,7 litraan (ajettuna Oulu-Jkl-Oulu, 700 km).

        Mutta talvella, kylmällä koneella (tai siis esilämmitetyllä) 10 km pätkissä vie helposti 8 L

        Tämä kaikki siis kahden vuoden kokemuksella.

        Eihän se ole provo eikä mikään, ellei siihen haeta vain ääriarvoja ja esitetä niitä niin kuin ne olisivatkin ihan normaaleja keskikulutuksia.


      • 16+7
        LTZ. kirjoitti:

        Eihän se ole provo eikä mikään, ellei siihen haeta vain ääriarvoja ja esitetä niitä niin kuin ne olisivatkin ihan normaaleja keskikulutuksia.

        Autoton siinä nyt höpisee taas omiaan. Jos esittää tosi asioita niin ne eivät ole provoja.


    • Higg

      Eikun 6,2 taajama- ajossa. 163 hv kuitenkin ei paha...

    • Cruze is best

      Minulla menee 4,375 l / 100km. Ei paha kulutus yli 160hp tykille. Tietenkin jos antaa hanaa ja pesee muita liikenteessä niin menee hiukan yli 6 litran. Japsit jää kaikki ... siinäkin.

      • 16+7

        160hp tykille! Hohhoijaa.


    • Oikeasti

      6.3-7 välillä kulutus 2.0D SW MY2013. Ei väliä vaikka kuluttaisi enemmänkin.

    • Higg

      Joo Higg ei nyt tuota 4,375 kulutusta oikein usko. Tai jaa jos ajaa pelkkää maantietä tasaisella 80-100kmh ilman mäkiä ja hidasteita. Tuolla kulutuksella ei ainakaan autosta tykkiä saa, kun ei kaasupolkimeen saa koskea oikeastaan ollenkaan;)

      Niin joo itsellä pääkaupunkilähiöajolla 6,1 l/ 100km. Ja aika nätisti ajellaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe