Omasta mielestäni kaikki, nopeat yhteydet ulkomaille, upea kaupunki, kaikkea on paljon mm. ravintolat, ostosmahdollisuudet kulttuuriharrastukset jne. Lisäksi ihmiset ovat täällä avoimia.
Kertokaa mikä teidän mielestä on hyvä juttu täällä.
Hauskaa päivänjatkoa stadilaiset:)
Mikä parasta
8
607
Vastaukset
- stadilainen
palvelut ja monia asioita hyvin mitä ei muualla ole.Mutta toisaalta kun katselee ihmisiä jokaisella kauhee kiire eikä paljookaan toisille hymyillä ym.Ja alkaahan toi ilma olemaan aika likaista jos vertaa tonne landelle.Et kyllä tässä voisi jo muuttaa landelle asumaan,eiköhän 47 vuotta täällä olo alkaa olemaan nähnyt kaikki täällä.Mut hyvää päivänjatkoa sinulle myös :=)
- JJH
Sopivan kokoinen kaupunki mulle. Ei liian pieni, muttei liian iso. Viheralueita on, harrastusmahdollisuuksia, kulttuuria... Hyvä julkinen liikenne, mikä on tärkeää turhanpäiväistä yksityisautoilua vastustavalle. Helsinki on KOTI. Enpä tuosta ihmisten avoimuudesta tiedä, taitaa rajoittua siihen känniseen jutusteluun :D mutta ei se kyllä minua häiritse, kun ihan ystävällisesti osataan kuitenkin toisia kohtaan käyttäytyä. Ja kyllä kai Helsinki vielä on suhteellisen turvallinen paikka verrattuna monien muiden maiden kaupunkeihin, sekin on siis plussaa.
- azed
naiset ovat ihani ja avoimia minä sanoa vain että minä turkista niin heti tarjoa seuraa yöksi
- Pertsa
Minä pidän Helsingissä tästä keskustan alueesta. Paljon hienoja rakennuksia ja kohteita ja nähtävyyksiä kuten Rautatieasema, Useat kirkot ja kaikki vastaavat, yleensäkin kaupungin keskustan kokonaisuus. En pysty kuitenkaan sanomaan miksi joku Helsingin lähiö olisi sen kummoisempi kuin mikään muukaan lähiö/asuinalue. Suomenlinna on myös yksi Helsingin parhaista paikoista, samoin ulkoilusaaret. Myös kulttuuriharrastukset ovat mielestäni hyviä (elokuvia, paljon tapahtumia jne). Ravintola ja baarimahdollisuudetkin ovat hyvät. Ihmisiä tosin on moneen lähtöön (paljon pintaliitäjiä yms) joten ne eivät tee minun mielestä Helsinkiä kovin kummoiseksi. Vaikka asunkin täällä, minusta helsingissä on aina kiva käydä, asuisin kuitenkin mieluummin jossakin muualla Helsingin seudulla.
- Jopsten
...Helsingistä poispäin kulkevat liikennevälineet.
- J-P
Parasta on nopeat liikenneyhteydet esim Tampereelle.
Hauskaa on myös naureskella stadilaisille, jotka kävelevät etukenossa ja luulevat omistavansa maailman.
- Tii
Parasta tietenkin missä tahansa on oma koti, mutta tässä muutamia hyviä puolia
- mukavia ja kauniita kirjastoja (Kallio ja Rikhardinkatu)
- Töölönlahden ympäristö ulkoillessa
- Kaivopuiston ranta kävelylenkillä
- Hakaniemen halli ruoka- ja muihinkin hankintoihin. Todellinen elämys ja nautinto
- Kansallisteatteri sekä talona että teatterina
- Kaikki torit ja Espan puisto
- Hyvä julkinen liikenne, ei tarvitse autoa- niitä..
..aika hyvin veit sanat suusta.
Pikkuruinen pääkaupunki, kaunis kuin mikä, hyvät helpot kulkuyhteydet minne vaan.
Asun 00180 alueella, muutaman minuutin päässä Espalta tai Kaivarista kävellen ja ei ihanampaa kuin ulkoilu kaivarissa ja Carusellissa capuccino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711