Oisko kenelläkään mitään tietoa milloin suomen huippumalli haussa 2013 haku alkaa? Itse olen kyttäillyt jo monta kuukautta mutta missään ei puhuta siitä yhtään mitään. Pliiz help if u know..
huippis 2013??
15
1505
Vastaukset
- Huippista vaan
Ei taida vielä olla, tossa alla linkki ohjelmiin joihin haetaan osallistujia ja yleisöä yms.Voi olla että haku tulee vielä kevään aikana, kyttäile vaan vielä.
http://tvohjelmiin.blogspot.fi/ - gggkkgkdög
Tässä oon samaa kyttäilly jo vaikka kuinka kauan :/ Nyt kun ikääkin on ja kaikki onkohallaa, vähä vaa mietityttää että mitäs jos tänä vuonna ei huippista tuukkaa?? sillä alkohan nyt toi uus mallijahti ohjelmaki :)
- Liian nuori
Huippumalli haussa on kyllä tosi hyvä. Haluisin kokeilla onneani, mut oon liian nuori. Miks ei vois tulla huippumalli haussa lapset?
- täti
koska ulkonäkö ja haluaminen ei riitä.
odota vielä aikaasi,olet kypsempi sitten. odottaminen kannattaa,tulet myöhemmin ymmärtämään sen
- fita1
Ite oon haaveillut siitä 10 vuotta. Olen yhäkin liian nuori
- huippismodel
Onko kellään vieläkään tietoa oliko tuohon Suomen huippumalli haussa ohjelmaan hakua ollenkaan eli onko tänä vuonna tuota ohjelmaa ollenkaan??? Joku mainitsi että olisi alkanut joku uusi mallinjahti ohjelma? Minkä niminen?
- lam1
siis se mallijahti ohjelma tuli livillä en tiedä tuleeko vieläkin :) Vähän erilainen kylläkin, en ole seurannut kun ei toi liv kunnolla täälä näy :D
- ----
Luin netistä että hakuaika päättyy huhtikuussa ja kuvaukset on aloitettu jo keväälä.
- öööööö
Lue kiitos vuosiluvut ;)
- k3rr
Jos mä oikein muistan niin viime vuonna se haku oli joskus syksyllä? Voi olla että muistan väärin, olis kyllä kiva tietää että millon se haku alkaa ja tuleeks koko huippista ees tänä vuonna. :/
- huippisfani
hei apua missä huippis viipyy :o lempiohjelma eikä mitään mainoksia missään eikä mitään? tuleeko sitä edes tänä vuonna?
- yoekko
Up!
- lhkkpl
up!!
- amandi
up
- Mitä helv..???
Mitähän pelleilyä tuo Livin mainonta on?? Ohjelmatiedoissa luki että Suomen huippumalli haussa UUDET jaksot alkavat... Kattia kanssa! Siellä oli Polinaa, Matleenaa ym. edellisen kauden mallikokelaita eli uusintahan tuo kausi on. HUOH...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900