huippis 2013??

xxxxx..xxc

Oisko kenelläkään mitään tietoa milloin suomen huippumalli haussa 2013 haku alkaa? Itse olen kyttäillyt jo monta kuukautta mutta missään ei puhuta siitä yhtään mitään. Pliiz help if u know..

15

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huippista vaan

      Ei taida vielä olla, tossa alla linkki ohjelmiin joihin haetaan osallistujia ja yleisöä yms.Voi olla että haku tulee vielä kevään aikana, kyttäile vaan vielä.

      http://tvohjelmiin.blogspot.fi/

    • gggkkgkdög

      Tässä oon samaa kyttäilly jo vaikka kuinka kauan :/ Nyt kun ikääkin on ja kaikki onkohallaa, vähä vaa mietityttää että mitäs jos tänä vuonna ei huippista tuukkaa?? sillä alkohan nyt toi uus mallijahti ohjelmaki :)

    • Liian nuori

      Huippumalli haussa on kyllä tosi hyvä. Haluisin kokeilla onneani, mut oon liian nuori. Miks ei vois tulla huippumalli haussa lapset?

      • täti

        koska ulkonäkö ja haluaminen ei riitä.
        odota vielä aikaasi,olet kypsempi sitten. odottaminen kannattaa,tulet myöhemmin ymmärtämään sen


    • fita1

      Ite oon haaveillut siitä 10 vuotta. Olen yhäkin liian nuori

    • huippismodel

      Onko kellään vieläkään tietoa oliko tuohon Suomen huippumalli haussa ohjelmaan hakua ollenkaan eli onko tänä vuonna tuota ohjelmaa ollenkaan??? Joku mainitsi että olisi alkanut joku uusi mallinjahti ohjelma? Minkä niminen?

    • lam1

      siis se mallijahti ohjelma tuli livillä en tiedä tuleeko vieläkin :) Vähän erilainen kylläkin, en ole seurannut kun ei toi liv kunnolla täälä näy :D

    • ----

      Luin netistä että hakuaika päättyy huhtikuussa ja kuvaukset on aloitettu jo keväälä.

      • öööööö

        Lue kiitos vuosiluvut ;)


    • k3rr

      Jos mä oikein muistan niin viime vuonna se haku oli joskus syksyllä? Voi olla että muistan väärin, olis kyllä kiva tietää että millon se haku alkaa ja tuleeks koko huippista ees tänä vuonna. :/

    • huippisfani

      hei apua missä huippis viipyy :o lempiohjelma eikä mitään mainoksia missään eikä mitään? tuleeko sitä edes tänä vuonna?

    • yoekko

      Up!

    • lhkkpl

      up!!

    • amandi

      up

    • Mitä helv..???

      Mitähän pelleilyä tuo Livin mainonta on?? Ohjelmatiedoissa luki että Suomen huippumalli haussa UUDET jaksot alkavat... Kattia kanssa! Siellä oli Polinaa, Matleenaa ym. edellisen kauden mallikokelaita eli uusintahan tuo kausi on. HUOH...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe