Norsu (m/s Norlandia) remonttiin keväällä

Norsufani

Nyt on näköjään Nordlandian tulevaisuuden kuviot selvinnyt.

Nordlandia muutetaan ropax-lautaksi

Eckerö Line on solminut sopimuksen Baltic ShipTransformers-yhtiön kanssa matkustaja-autolautta Nordlandian muuttamisesta rahtipainotteiseksi ropaxlautaksi. Aluksen kansirakennelmia poistetaan sekä aluksen matkustajakansista kaksi muutetaan rahtikanneksi. Muutostöiden jälkeen aluksella on 1550 kaistametriä kahdella kannella. Matkustajakapasiteetti rajoitetaan 300 matkustajaan joilla on käytössään kahvila, istumasalonki sekä myymälä.
Muutostöiden yhteydessä aluksen pääkoneet huolletaan ja muutetaan käymään myös biokaasulla.
Baltic ShipTransformersin telakka sijaitsee Sivukülassa Virossa. Telakan johtajan Tarmo Puhdin mukaan yritys on Viron johtava korjaustelakka.
Muutostöiden suunnittelusta vastaa Englantilainen suunnittelija April Foolington, joka on alalla tunnettu rohkeista projekteistaan.

Aluksen irtaimistoa myydään tänään huutokaupassa laivalla Helsingissä. Huutokauppa avaa ovensa kello 1400 Katajanokan Makasiiniterminaalilla.

http://www.rederiabeckero.ax/files/pressmeddelande_fran_rederiaktiebolaget_eckero_142013.pdf

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan kiva....

1.4. :))))))))

• Hyvät kaupat

Jumankaut. Ei tää ookaan mikään pila. Katoin kaupungintalon nettikamerasta ja havaitsin, että makasiiniterminaalille oli kerääntynyt väkeä ja lähdin itse päiväkävelylle.

Nyt olen täällä ja mobiililla naputtelen. Vuoronumero on otettu. Tavaralla on kiinteät hinnat eli huutokauppaa ei ole. Myyvät shopinkin tavarat. Viinat kanssa shoppihintaan. Onneksi muovi kelpaa.

• Hyvät kaupat!
        Hyvät kaupat kirjoitti:

Jumankaut. Ei tää ookaan mikään pila. Katoin kaupungintalon nettikamerasta ja havaitsin, että makasiiniterminaalille oli kerääntynyt väkeä ja lähdin itse päiväkävelylle.

Nyt olen täällä ja mobiililla naputtelen. Vuoronumero on otettu. Tavaralla on kiinteät hinnat eli huutokauppaa ei ole. Myyvät shopinkin tavarat. Viinat kanssa shoppihintaan. Onneksi muovi kelpaa.

Kaupoilla käyty. Sain kopan lonkkua, pari pulloa viiniä ja pullon wiskiä. Sekä makeisia. Rahaa meni viiskyt euroa.

• 1+4=af

Juokaa sitä kuravettä oikeen reeeilusti!

• sulo vilen

Se on ihan 100 varma että terminaalilla pällisteli iso joukko ihmisiä :)))))))))))

• Onnistunut pila

Mikään ei ole niin fiksu kuin ihminen. Paitsi silloin, kun hän luulee olevansa tosifiksu.

Tämä tapahtui muutamia vuosia sitten. Teimme yhden kaverin kanssa samoja hommia ja hoitelimme toistemme töitä aina mahdollisuuksien mukaan. Sitten matkatoimistoltamme tuli kutsu kahdelle hengelle tulla tutustumaan uuteen laivaan. Tämä kutsu tuli maaliskuun lopussa, olisikos ollut 29. päivä ja ilmoittautua piti heti huhtikuun alussa. Pulmana oli se, että mahdollisuus piti tietenkin tarjota koko osaston henkilöstölle. Totesin, että minä hoitelen asian ja että me menemme.

Huhtikuun ensimmäisenä aamukahvitunnilla ilmoitin saapuneesta kutsusta ja sen sisällöstä ja totesin, että nyt juoksujalkaa ilmoittautumaan, sillä vain kaksi nopeinta pääsee. Puolelta päivin totesimme, että kukaan ei ollut ilmoittautunut ja me menemme.

Kierros laivalla oli ihan kiva. Yllätyksenä tulivat alennuskupongit, jolla kumpikin saimme luksushytin kahdelle (avec) ”muodolliseen” hintaan, taisi olla viidennes matkalipun hinnasta.

Eikä kenelläkään ollut nokan koputtamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe