Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Anonyymi-ap

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.

38

3707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieluummin valtavat kuin pienet nysät.
      t. Mies maalta

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Totta maar naisessa oltava ulokeita, joista mies saa kiinni naisessa.

• Anonyymi

Se on joo tärkeintä ett mitä isommat kannut sen parempi naine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on joo tärkeintä ett mitä isommat kannut sen parempi naine.

👍

• Anonyymi

vähän kuin lehmän utareetko?

joominä en mpidä meijereistä nemminkin pidand sprottisista naisista.

• Anonyymi

Sprottinen :DD

• Anonyymi

Kulmuni oli viikolla A-studiossa, oli näköjään poistanut hinkeistään ainakin puolet, mikä ymmärtettävää.

• Anonyymi

Aiotko vaatia häneltä median kautta selontekoa tästä asiasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko vaatia häneltä median kautta selontekoa tästä asiasta?

Miksi, mulle riittää visuaalinen todentaminen.

• Anonyymi

Joo me maaseutujen karjankasvattajat kyllä tunnistamme tutit kun sellaisia näemme. Naisella pitää olla utareet kuin lehmällä. Pimperosta en kirjoita mitään kun ajatukseni alkoivat harhailemaan mullisonneissa - kuten persulla pitääkin.

• Anonyymi

Täh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täh

En tiedä ehkä palstasetä sai inspiraationsa sarjasta Suomi-neidot vai mikä se oli? YLE yllätti, sanoisinko näin😄

• Mitä väliä rintojen koolla on?

• Anonyymi

Suuri merkitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri merkitys.

Jep

• Anonyymi

Pulleat purjeet, kuten kuka se niin lauloikaan aikoinaan, eikä mitään purjeveneen purjeita, vaan tisulit.

• Anonyymi
        UUSI

Jos et tiedä, et ymmärrä naisista mitään.

• No joillakin on tosi isot ne.

• Anonyymi
      UUSI

Say again?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Tisulit kuulostavat kyllä melko pieniltä

• Anonyymi
        UUSI

Hellä sanahan se on, mieskin heltyy tisuleista...

• UUSI

Mielenkiintoni siirtyi tisseistä tussuun jo murrosiässä.

Sanoisin kuitenkin, että tärkeintä tisseissä on se, miltä ne tuntuvat.

• Anonyymi
        UUSI

Sekös, miltä tunutu, kun naisen tissit tömähtää miehen kehoon.
        Naisen tisulit on tavallaan naisen turvatyynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Jos on isot tissit, niin onkos myös iso se.

• Anonyymi
        UUSI

Nykyään kolmattakymmenettä senttiä.

• UUSI

Nainen ei vissiin ole nainen eikä mikään jollei löydy hinkkejä. Okei..?

Jokaiselle makunsa mukaan. Ne hinkit puuttuvat minulta, se on totta. Minulta puuttuu myös miesten miellyttämisenhalu, huomion tarve ja selkäsäryt. Kuten myös minulta puuttuu rintaliivit, seksinpuute ja se, että suurin osa miehistä ei vilkaisekaan minua siinä mielessä hinkkien puuttumisen takia.

Mikä on hyvä, sillä olisihan se ikävää jos työkavereilla olisi kokoaikaiset kuolaamiset hinkkien perään, sillä minähän olen tehnyt töitä miesvaltaisella alalla jo 25 vuotta.
      Olen miespuolisille ystävilleni ehdottoman epäseksuaalinen, sillä haluan pitää välit kunnossa. Samoin työkavereiden kanssa. Hinkit tekisivät siitä mahdottomuuden.

Seksuaalista seuraa olen aina saanut, on minussa sen verran naisellista energiaa. Olen aika sensuelli otus, niin sanovat.

Se, että naisella pitää olla isot munkit, on puhtaasti makuasia. Eniten negaa olenkin saanut tisuleistani juuri naisilta. Miehet eivät juurikaan kommentoi negatiivisesti varustustani.

Minulla on kauniit pienet rinnat, olenkin niihin tyytyväinen. Ja mikä ehkä parasta, ne on karsinut hyvin tehokkaasti epätoivottua huomiota miehiltä. Mikä sopii minulle oikein hyvin.

Suurin osa naisista kantaa hinkkejä ja ovat niistä ylpeitä. Ja syystäkin. Ne antavat heille monasti itsetuntoa miesten huomion kautta. Saavat heidät tuntemaan itsensä naisellisiksi ja halutuiksi. Juurikin miesten hinkkikuolaamisen takia.

Minulle tuota ei ole luoja suonut, joten voin vain arvailla miltä se tuntuu. Mutta kun olen oikein tyytyväinen näin, enkä vaihtaisi pois..
      Saisinhan minäkin teetettyä itselleni kivat hinkit, mutta kun en tee niillä mitään. Olen mieeluusti omineni.

Se vain ihmetyttää miehissä, mikä niissä isoissa hinkeissä oikeasti kiehtoo? Roikkuvat ihrapallot naisen etumuksessa?
      Haluaisiko joku hinkkien ystävä selventää minulle, mikä se juttu siinä on? Ihan aidolla mielenkiinnolla kyselen.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä pitkä avautuminen jo todistaa että rintojen pienuus on aiheuttanut trauman sinulle. Miehet ovat sen verran kohteliaita että tyhjentävät pussit myös pienirintaiseen naiseen mutta tyttöystäväainesta laudassa ei ole. Kyllä naisella isot hinkit pitää olla. Rintojen koko on suoraan verrannollinen jopa naisen älyyn ja elämässä pärjäämiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Pelottaako?

• Anonyymi
      UUSI

Valtaosalla naisista rinnat erottuvat kun on paita päällä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyl ne herkät isot nännit on tärkeämmät kuin itte utateet...

• Anonyymi
      UUSI

Kas, kun et mennyt suoraan sanomaan kyseiselle naiselle mitä mieltä olet hänen rinnoistaan.

• Anonyymi
        UUSI

Entäs omat ulokkeet mieheke?

• Anonyymi
      UUSI

Ihanat isot riiput, niitä on nannaa kouria takaapäin jytkytellessä.

• Anonyymi
        UUSI

Se o .iesten hommaa!

• Anonyymi
      UUSI

Koko ei ole tärkeä kunhan on luomut. Kaikki luomutissit ovat ihania.

• Anonyymi
        UUSI

Näin on. On irvokasta kuinka naiset pumppaavat kehonsa ja naamansa täyteen jotain ihmeaineita ja sitten kuvaavat narsistisesti itseään someen ihaillen samalla omaa uilkonäköään.

Kamalan näköisiä ovat, suoraan sanoen. Luonnollisuus on kaunista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      37
      3683
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1734
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      120
      1512
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1268
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1126
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1113
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1025
    Aihe