Kahviko muka piristää?

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288552850978.html?pos=alista-4

Minä ajan pitkiä matkoja ja joskun valvon yölläkin, kuten näkyy, mutta kahvinjuoja en ole koskaan ollut. Juon toki kahvia, mutta ehkä vain kupposen, tai pari viikossa. Joskus pitkillä matkoilla olen poikennut juomassa kupin kahvia, mutta en ole koskaan havainnut sen vaikuttavan piristävästi. Piristyvyys onkin mielestäni liittynyt ainoastaan siihen lyhyeen taukoon ajamisesta ja minähän olen jo muutaman miljoonaa kilometriä tuolla jo ajanutkin, ja pian lisää tulee. Väsymystä tuntiessani olen ajanut levikille ja vartin nokosilla jaksanut kummasti jatkaa matkaa ilman kahveja, tai muita juomia.

Mikä lie Himasen kaltainen ennustelija tuokin "tutkija"?

8

114

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.

No eipäs ole hääppöistä tuo elämä sinullakaan, perkele istua nyt autonratissa yöt ja päivät!
      Se on tuo ammatinvalintakin viisasten hommaa ! ihan kuin pontikan maistelukin!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Tane Tundralta

• Late Lapista.

• Pitkät välimatkat olen aina ajanut mieluummin öiseen aikaan, ei tarvi ruuhkissa jonotella, eikä ole eläkeläiset haittoina toikkaroimassa vanhoilla mersuilla höpömökkeinensä.

• Tane Tundralta
        Late Lapista. kirjoitti:

http://areena.yle.fi/tv/latela

Mese on tallissa mutta Ford ulkosalla !

Late Lapista. SSSS Ry!

Kappas! - olet siirtynyt Americalaisiiin autopiireihin, onnea valitsemallesi tielle ja uusille kotisivuille :D

Mese on saanut oivaa "vetoapua"!

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Pitkät välimatkat olen aina ajanut mieluummin öiseen aikaan, ei tarvi ruuhkissa jonotella, eikä ole eläkeläiset haittoina toikkaroimassa vanhoilla mersuilla höpömökkeinensä.

Kerropas jälleen satu siitä miljoona pirssistäsi!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Ei piristä

Ei kahvi minuakaan piristä, päinvastoin alkaa väsyttämään ja närästämään. Kahveissa on myös eroja ja ne kaikkein halvimmat kahvit on täynnä kasvitautien, homeiden ja hyönteistentorjunta-aineita. Kahviin on käytetty maailmassa eniten torjunta-aineita ja joskus lisäävät myös sahanpuruja kahvin sekaan. Sitten kun sen kahvinjuonnin lopettaa niin seuraavana päivänä tulee migreeni.

• nuuka kahvinjuoja

Tuo on kyllä tosi että halvoissa kahvissa on huono laatu. Kupin kun sellaista ryyppää sellaista jää metallin maku suuhun.

Kerran kun ostin sellaisen halpispaketin niin yhdet kahvit siitä keitin ja siihen loppui.

Sitten hokasin sekoittaa sen halpiskahvin parempilaatuisen kahvin kanssa sekaisin. Neljännes halpiskahvia ja kolme neljännestä laatukahvia ja tätä mixiä sitten keittimeen ja näin sain sen halpiskahvinkin käytettyä, eikä maistunut pahalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1610
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      359
      1353
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1144
    4. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      62
      1091
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      351
      1083
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      137
      969
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      37
      882
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      204
      798
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      62
      648
    10. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      98
      641
    Aihe