Millaisiin nimiin ootte törmänny? Mä olin kerran sairaalassa, vuosia sitten, ja siellä oli yks potilas aika iäkäs mummo, sen nimi oli Kukka Horsman. Eli Horsman Kukka!
Onko muita?
Hassut nimet
55
11823
Vastaukset
- Nissut hamet
Onhan noita,kaikkia edes muista:
Vieno Huttunen
Alli Kuikamoinen
Timo Hokkanen ym,ym...- häh
mitä erityisen hauskaa noissa tavallisissa nimissä nyt oli? minusta ei nimittäin mitään...?
- lotusclassic
häh kirjoitti:
mitä erityisen hauskaa noissa tavallisissa nimissä nyt oli? minusta ei nimittäin mitään...?
vaihapa keskenään sukunimen ja etunimen kanssa kahen kirjaimen paikkaa. :D
vieno huttunen = huono vittunen xD
nuo oli muuten tosi hyvin. :D - Hirvonen
otsikko ja nimimerkki puhukoon puolestaan.
löytyy muuten puhelinluettelostakin tosi monta
Pentti Hirvosta. Voi raukkoja. - Jarmo
Hirvonen kirjoitti:
otsikko ja nimimerkki puhukoon puolestaan.
löytyy muuten puhelinluettelostakin tosi monta
Pentti Hirvosta. Voi raukkoja.Sanoin, että hänellä on hauska nimi. Hän sanoi kuulleeensa sen jutun jo joskus 60-luvulla.
- fryjhftyjty
lotusclassic kirjoitti:
nuo oli muuten tosi hyvin. :DEi oo, vaan Hueno Vittunen
- Anonyymi
häh kirjoitti:
Ei nii
- Anonyymi
lotusclassic kirjoitti:
nuo oli muuten tosi hyvin. :DPitäiskö käydä peruskoulu uudestaan
- ninushka
kuulin vuosia sitten, kaksossisaruksista, joiden sukunimi Lisko. tyttären etunimi oli Sisi ja veljensä Pasi.
toivonpa tosiaan tuon olleen vain urbaani- tai agraarilegenda. aika julmaa moinen jälkeläisten nimeytys olisi vanhemmilta..- taneli
oli kuulema joskus 30-40 luvulla seitsenhenkinen sisarusparvi, niminä:
Anna, Aina, Naima, Rauha, Ensi, Lempi, Ville
tais silloinkin huuhaa-jutut olla valttia ;) - Heidi
Mä oon kuullu et sukunimi Anssi ja etunimi Pasi eli Pasi Anssi!
Siitäkää ei tietoo onko tosi juttu, mut kuulopuheista... - jykke3
taneli kirjoitti:
oli kuulema joskus 30-40 luvulla seitsenhenkinen sisarusparvi, niminä:
Anna, Aina, Naima, Rauha, Ensi, Lempi, Ville
tais silloinkin huuhaa-jutut olla valttia ;)Luokan oppilaat : Anna, Aina, Ilta, Rauha, Kai, Kille, Lempi, Ville, Matt, Kustaa, Ville !
- lotusclassic
.... niiku Muna. en tajua miten joku pystyy antamaan tollasen nimen...
- Tiedän vaan
Se Muna on islamilainen naisen nimi eikä ne siellä tiedä mitä se jossain korpisuomessa tarkoittaa (eikä niitä es kiinnosta)
- lotusclassic
Tiedän vaan kirjoitti:
Se Muna on islamilainen naisen nimi eikä ne siellä tiedä mitä se jossain korpisuomessa tarkoittaa (eikä niitä es kiinnosta)
minä kuulin että tuo nimi ois myös suomessa...:/
- zippo
Tiedän vaan kirjoitti:
...Kun taas islamilaisissa maissa (arabian kielellä): eero merkitsee sukuelintä, samoin seppo.
jukka tarkoittaa onanointia, sanna pissavaippaa...
- nimenä
oli Anu Saukko,kaikkia nimiä sitä ihmisille annetaankin,voi raasua...!
- maria
Minulla oli yläasteella tuon niminen sijaisopettaja. Pyydettiin sitä joka kerta esittelemään itsensä.. voi raasua.. kertoi kyllä aina olevansa saukko anu, sit me kysyttiin et -ai, anusaukko? Hyi kun nyt hävettää..
- Jepjep
... oli nimeltään Per
- Kummeli
Jepjep kirjoitti:
... oli nimeltään Per
latvialainen urheilija oli nimeltään Panis Kusaiski
- F1-kuski
Kummeli kirjoitti:
latvialainen urheilija oli nimeltään Panis Kusaiski
on Olivier Panis
- K K
F1-kuski kirjoitti:
on Olivier Panis
jep, olivier panis tagaki jos verstappen antais
- pervokki
maria kirjoitti:
Minulla oli yläasteella tuon niminen sijaisopettaja. Pyydettiin sitä joka kerta esittelemään itsensä.. voi raasua.. kertoi kyllä aina olevansa saukko anu, sit me kysyttiin et -ai, anusaukko? Hyi kun nyt hävettää..
kantsis ehkä käyttää toista etunimeään tai jos ei löydy niin vaihtaa se. eiköhän tuo anusaukon merkitys ole ihan tarpeeksi hyvä syy nimen vaihtoon...
- orvokki
pervokki kirjoitti:
kantsis ehkä käyttää toista etunimeään tai jos ei löydy niin vaihtaa se. eiköhän tuo anusaukon merkitys ole ihan tarpeeksi hyvä syy nimen vaihtoon...
oli oikeasti kirjailija jonka sukunimi oli Perse
- maria
Jepjep kirjoitti:
... oli nimeltään Per
Ihan totta puhun.. en mä sen veljestä tiedä :)
- Jarmo
orvokki kirjoitti:
oli oikeasti kirjailija jonka sukunimi oli Perse
Richard I. Pervo. Hän on amerikkalainen pappi, joka opettaa Harvardissa. Erikoisaloja Uusi testamentti ja kristilliset opinnot.
- Anonyymi
K K kirjoitti:
jep, olivier panis tagaki jos verstappen antais
Minua huvittaa tämä Olivier Panis jos Verstappen antais koska kirjoitin sen 90-luvun alkupuolella tyttöpuolisen kirjekaverin kirjeen marginaaliin ja siitä se levisi :D
- pena
kuvosen hellin
- hups
Kieltämättä aika erikoisia nimiä on sattunut esim. poliisialalle: Harras Kyttä,,Naulapää,Tulikoura, Knut Aas.
- Leiser
hups kirjoitti:
Kieltämättä aika erikoisia nimiä on sattunut esim. poliisialalle: Harras Kyttä,,Naulapää,Tulikoura, Knut Aas.
Katsokaa -75 vuoden kohdalta
http://www.laekvere.ee/mkool/parimad_lopetajad.htm
- jommi
vallilan puutavaran pomo oli nimeltään Pölhö ja sit postimies tuli kerran tuomaan kirjattua kirjettä ja se kysyi siltä äijältä oletteko Pölhö no olishan se ukon pakko sanoo että olen;=))
- Jössi
Savossa vaikuttivat aikoinaan Pavosen Heska, Heiska Lavonen ja vanhempi mummeli sokea Manta
ja bussissa oli rahastajana Anja Liuto. - Japi
Savolainen -pysäyttäjä.
- jennifer.a
Ja Kotkassa aikoinaan sairaanhoitaja Hilja Pipinen
- sepi
Laulaja Pirjo Kämppi....
- Pinja Somppi
- on jonkun ammattiliiton puheenjohtaja tms.
- ---
Pinja Somppi kirjoitti:
- on jonkun ammattiliiton puheenjohtaja tms.
Erään tuttavani työpaikalla on työntekijänä Kari Takalo, eli Takalokari.
- Heebo
oli juoksija nimeltä Muna Lee. Jenkkityttö. Ei siinä mitään, kun ei ollut suomenkielinen mutta kyllä se silti hymyilytti.
- Sepi
Ystävät kutsuvat myös Vellu Pirinen
- Minä
Oon törmänny kerran tyyppiin nimeltä Nalle Karhu. :) Kysyin että mistä tuollanen nimi niin sanoi vaihtaneensa etunimen. Aikas hellyyttävä, eikö?
Niin ja olen tavannut miehen, jonka sukunimi on Isohaara. Aika lupaavalta kuullostaa. :)- ja olihan se
Sirpa Kylmissään...!!!
- werfgwertg
ja olihan se kirjoitti:
Sirpa Kylmissään...!!!
eli kyrpa silmissään
- ????
venåläinen hiihtäjä Anna Rakova
edustaja virkki soitti kerran mulle?
- sokkelin kivittäjä
Yrjö Allas
Impi Ellen Anna
Miina Kenttä- yulklio
sokkelin kivittäjä on toispäi kikkelin sovittäjä...eli ei toimi, sori..heheheheh
- Anonyymi
Risto reipas. Aimo tuoppi. Tyyni Allas. Anna Käki. Helinä Pääskynen. Suvi Pilvi. Marja Hukkanen. Aina Ehtivä.
- Anonyymi
Yhdessä tutussa perheessä annettiin tytölle nimi Taava. Tosi asia
- Anonyymi
Hautausmaalla vanhoista hautakivistä poimitut:
Aina Riski sekä
Varma Kurvi - Anonyymi
Jorma Hintikka
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Mää törmäsi kerran Ilpoon. Se ei huomannu mua kun juoksi ohi.
- Anonyymi
Elin Suku oli aika hauska. Varsinkin nimiluettelossa.
- Anonyymi
Olen myös törmännyt Elin Melaan. Vielä kun menisi naimisiin Jortikan kanssa ja ottaisi yhdyssukunimen...
- Anonyymi
Omx mun nimi hassu?
T: Vitalis Tötterman
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822