liikunta/kuntoilumahdollisuuksia ja -seuraa Akaassa?

etsiskelen

Löytyykö Akaasta liikuntaryhmiä/porukoita, joihin voisi mennä mukaan ihan ilman isompaa kokemusta ja harrastuneisuutta? Vastikään alueelle muuttaneena ja suurimman osan ystävistä taakseen jättäneenä kun liikkuminen on sellaista yksi pakertamista. Seurassa olisi mukavampaa :)

Ja siis tosiaan niin, että ei tarvitsisi olla valmiiksi mikään superkuntoinen ja puoliammattilainen. Vaan sellaista touhua, että vastikään totaalisen elämäntaparemontin tehnytkin mahtuisi mukaan. Erityisen hienoa olisi, jos mahdollisuus olisi myös vähän monipuolisempaan liikkumiseen, eikä pyörittäisi vain yhden lajin parissa. Vaikka toki sekin olisi hyvä alku.

Itse olen tälläinen varsin ujo tapaus, joten riman pitäisi olla suht alhaalla :)

8

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysin

Itselläni ei ole seurasta kokemusta, mutta Akaan Isku vaikuttaa hyvälle.
      Harrastan lajeja muualla ja meillä ainakin on hyvä porukka ja huumori lentää ja
      uudet otetaan hyvin vastaan.
      Sitten menet kesällä urheilukentälle katsomaan ja saatat löytää porukan joka pelaa huvikseen lentopalloa tai jotain muuta ja sekaan vaan.

Niin minä olen löytänyt hyvät urheiluporukat, pitää vaan olla rohkea ja kokeilla.

• ap.

Seuralla tarkoitin ihmisiä joiden seurassa liikkua. Mutta joo, urheiluseuroissahan niitä ihmisiä toki on :)

• Löysin

Et taida ymmärtää kirjoitettua tekstiä..
        Toki mainitsin yhden seuran, MUTTA sen lisäksi kerroin eri porukoista, jotka harrastavat eri lajeja ihan huvikseen eikä niihin tutustu ellei mene esim. urheilukentälle, purulle tms. Lentopalloakin pelataan huvikseen kesällä eli polkupyöräillessä minäkin näin lentopalloporukan ja menin katsomaan ja
        ei muuta kun pelaamaan ja hyvin otettiin vastaan.
        Näistä ei ilmoitella missään, pitää vaan osata olla rohkea ja mennä mukaan.

• Ei lapsia

Täällläkin 38 vuotias nainen kaipailee kaveria,joka lähtisi uimaan,lenkille,pyöräilemään...ja muutenkin viettään vaikka baari-iltaa toisinaan;=)

• Yksi tyyppi iskusta

Akaan isku sivut löytyy netistä, ei muuta kuin alkeiskurssille,,,porukka on kivaa ja huumorilla höystettyä. On kahvakuulailua ja kuntonyrkkeilyä,,,tu kattomaan...

• ohdymd

Akaan taekwondo ja myös tuo akaan isku molempia suosittelen.

• uhkjlk

Sinkkosen Rami on kyllä ihan ykkösvalkku, tää koskilainen jäi kaipaamaan hakan hetkiä Ramin johdossa...

• pikku_d

Porukoita löytyy porukoiden kautta. TFT:n kuntosähly voi olla hyvä paikka päästä liikkujien sekaan, siellä on tietoa muista sählyporukoista, jalkapallohöntsyistä, pyöräilijöistä ja juoksijoista jne. Aika matala kynnys noihin on osallistua, mutta kieltämättä niitä voi olla vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe