liikunta/kuntoilumahdollisuuksia ja -seuraa Akaassa?

etsiskelen

Löytyykö Akaasta liikuntaryhmiä/porukoita, joihin voisi mennä mukaan ihan ilman isompaa kokemusta ja harrastuneisuutta? Vastikään alueelle muuttaneena ja suurimman osan ystävistä taakseen jättäneenä kun liikkuminen on sellaista yksi pakertamista. Seurassa olisi mukavampaa :)

Ja siis tosiaan niin, että ei tarvitsisi olla valmiiksi mikään superkuntoinen ja puoliammattilainen. Vaan sellaista touhua, että vastikään totaalisen elämäntaparemontin tehnytkin mahtuisi mukaan. Erityisen hienoa olisi, jos mahdollisuus olisi myös vähän monipuolisempaan liikkumiseen, eikä pyörittäisi vain yhden lajin parissa. Vaikka toki sekin olisi hyvä alku.

Itse olen tälläinen varsin ujo tapaus, joten riman pitäisi olla suht alhaalla :)

8

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysin

Itselläni ei ole seurasta kokemusta, mutta Akaan Isku vaikuttaa hyvälle.
      Harrastan lajeja muualla ja meillä ainakin on hyvä porukka ja huumori lentää ja
      uudet otetaan hyvin vastaan.
      Sitten menet kesällä urheilukentälle katsomaan ja saatat löytää porukan joka pelaa huvikseen lentopalloa tai jotain muuta ja sekaan vaan.

Niin minä olen löytänyt hyvät urheiluporukat, pitää vaan olla rohkea ja kokeilla.

• ap.

Seuralla tarkoitin ihmisiä joiden seurassa liikkua. Mutta joo, urheiluseuroissahan niitä ihmisiä toki on :)

• Löysin

Et taida ymmärtää kirjoitettua tekstiä..
        Toki mainitsin yhden seuran, MUTTA sen lisäksi kerroin eri porukoista, jotka harrastavat eri lajeja ihan huvikseen eikä niihin tutustu ellei mene esim. urheilukentälle, purulle tms. Lentopalloakin pelataan huvikseen kesällä eli polkupyöräillessä minäkin näin lentopalloporukan ja menin katsomaan ja
        ei muuta kun pelaamaan ja hyvin otettiin vastaan.
        Näistä ei ilmoitella missään, pitää vaan osata olla rohkea ja mennä mukaan.

• Ei lapsia

Täällläkin 38 vuotias nainen kaipailee kaveria,joka lähtisi uimaan,lenkille,pyöräilemään...ja muutenkin viettään vaikka baari-iltaa toisinaan;=)

• Yksi tyyppi iskusta

Akaan isku sivut löytyy netistä, ei muuta kuin alkeiskurssille,,,porukka on kivaa ja huumorilla höystettyä. On kahvakuulailua ja kuntonyrkkeilyä,,,tu kattomaan...

• ohdymd

Akaan taekwondo ja myös tuo akaan isku molempia suosittelen.

• uhkjlk

Sinkkosen Rami on kyllä ihan ykkösvalkku, tää koskilainen jäi kaipaamaan hakan hetkiä Ramin johdossa...

• pikku_d

Porukoita löytyy porukoiden kautta. TFT:n kuntosähly voi olla hyvä paikka päästä liikkujien sekaan, siellä on tietoa muista sählyporukoista, jalkapallohöntsyistä, pyöräilijöistä ja juoksijoista jne. Aika matala kynnys noihin on osallistua, mutta kieltämättä niitä voi olla vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe