on pelkkää siansaksaa eikä mitään oikeaa ruotsia.Mitä tuollainen " jag dricker kalja nu" sössötys on - ei ainakaan ruotsia.
Eli ruotsalaisia te ette ole ja suomalaisia teistä ei voi tulla - mitähän te oikein olette?
Hei hur.rit teidän ruotsinne
11
73
Vastaukset
- svenskspråkig
rasist...
No täällä Ahvenanmaalla ei tuollaista kuule. Mutta eiväthän suomalaisetkaan koskaan käytä englanninkielisiä sanoja, eiväthän? Mitähän ne ovat, jotka sekoittavat suomea ja englantia, tuskin englantilaisia, voisikohan heistä tulla suomalaisia?
- qöweofhi
Mikä on muuten oikea englanti? Mikä on oikea saksa? Entä oikea ranska? Varmaan netti fennolla on vahva mielipide myös näistä?
- per.kele......
Sekoitetaanko englanninkieleen suomalaisia sanoja,tekeekö englanninkieliset niin?
- John from England
per.kele...... kirjoitti:
Sekoitetaanko englanninkieleen suomalaisia sanoja,tekeekö englanninkieliset niin?
I really don´t know, but now I have to go to Kela and ask about opintotuki. Then I´m going to eat some silakka.
- Proge house
John from England kirjoitti:
I really don´t know, but now I have to go to Kela and ask about opintotuki. Then I´m going to eat some silakka.
Mä meilasin just yhen messagen mun frendille. Mun kaveri on wraitteri, AC. Vahingos mä deletoin sen ekan version, shit happens. Mut nou hätä. Mä laitoin kans juttuu facebookiin.
- i like boys i'm a fin
Proge house kirjoitti:
Mä meilasin just yhen messagen mun frendille. Mun kaveri on wraitteri, AC. Vahingos mä deletoin sen ekan version, shit happens. Mut nou hätä. Mä laitoin kans juttuu facebookiin.
Just de. Point proven!!
- Jfk1967
Olisi hauska nähdä kun tuo tollo sanoo saman ausseille, jenkeille, intialaisille ja irkuille. Miksi puhutte tuollaista siansaksaa ettekä oikeaa englantia? Mitä se sitten lieneekin....noo trollihan tämä onkin, ei kukaan, edes nettifenno, voi olla noin tyhmä....eihän?
- homo-håkan
Miksi ette puhu kunnon ruotsia,ei ruotsinkieleen kuulu suomalaiset sanat.
- schmergo
miksi ei voida olla ymmärtävä että kieli oleva on vain kieli eikä oleva olla ihmis arvo määräävä ominaisuus se ollatukset kielitykset ymmerte?
- A.R.Kisto
Jopas on finneltä kovaa tekstiä,mutta ei auta - ruotsi on valtiaskieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522900Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221713Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki511460