Hei hur.rit teidän ruotsinne

muumi mölötys

on pelkkää siansaksaa eikä mitään oikeaa ruotsia.Mitä tuollainen " jag dricker kalja nu" sössötys on - ei ainakaan ruotsia.

Eli ruotsalaisia te ette ole ja suomalaisia teistä ei voi tulla - mitähän te oikein olette?

11

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svenskspråkig

      rasist...

    • No täällä Ahvenanmaalla ei tuollaista kuule. Mutta eiväthän suomalaisetkaan koskaan käytä englanninkielisiä sanoja, eiväthän? Mitähän ne ovat, jotka sekoittavat suomea ja englantia, tuskin englantilaisia, voisikohan heistä tulla suomalaisia?

    • qöweofhi

      Mikä on muuten oikea englanti? Mikä on oikea saksa? Entä oikea ranska? Varmaan netti fennolla on vahva mielipide myös näistä?

      • per.kele......

        Sekoitetaanko englanninkieleen suomalaisia sanoja,tekeekö englanninkieliset niin?


      • John from England
        per.kele...... kirjoitti:

        Sekoitetaanko englanninkieleen suomalaisia sanoja,tekeekö englanninkieliset niin?

        I really don´t know, but now I have to go to Kela and ask about opintotuki. Then I´m going to eat some silakka.


      • Proge house
        John from England kirjoitti:

        I really don´t know, but now I have to go to Kela and ask about opintotuki. Then I´m going to eat some silakka.

        Mä meilasin just yhen messagen mun frendille. Mun kaveri on wraitteri, AC. Vahingos mä deletoin sen ekan version, shit happens. Mut nou hätä. Mä laitoin kans juttuu facebookiin.


      • i like boys i'm a fin
        Proge house kirjoitti:

        Mä meilasin just yhen messagen mun frendille. Mun kaveri on wraitteri, AC. Vahingos mä deletoin sen ekan version, shit happens. Mut nou hätä. Mä laitoin kans juttuu facebookiin.

        Just de. Point proven!!


    • Jfk1967

      Olisi hauska nähdä kun tuo tollo sanoo saman ausseille, jenkeille, intialaisille ja irkuille. Miksi puhutte tuollaista siansaksaa ettekä oikeaa englantia? Mitä se sitten lieneekin....noo trollihan tämä onkin, ei kukaan, edes nettifenno, voi olla noin tyhmä....eihän?

      • homo-håkan

        Miksi ette puhu kunnon ruotsia,ei ruotsinkieleen kuulu suomalaiset sanat.


    • schmergo

      miksi ei voida olla ymmärtävä että kieli oleva on vain kieli eikä oleva olla ihmis arvo määräävä ominaisuus se ollatukset kielitykset ymmerte?

    • A.R.Kisto

      Jopas on finneltä kovaa tekstiä,mutta ei auta - ruotsi on valtiaskieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      283
      2529
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      153
      1411
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1291
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      64
      1176
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      946
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      7
      937
    7. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      63
      877
    8. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      257
      866
    9. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      862
    10. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      5
      820
    Aihe