Mannet ja ostoskärryt

Rahaton mutta ei härski

On se nyt kumma, kun ei voi kirjoittaa sellaisesta mikä potuttaa. Kirjoitukseni manneista ja "vauva"ostoskärryistä on poistettu (eli ostoskärryistä, joihin voi laittaa pienen vauvan makuuasentoon).

Kyllä mua ainakin riipii, että nämä ylemmät yksityishenkilöt ottavat ko. kärryjä vaikka pienimmät lapset on noin 10-vuotiaita. Ja ne jotka oikeasti kärryjä tarvitsisivat, eivät niitä saa. Ja mitä vikaa on siinä, että annoin sosiaaliviranomaisille vihjeen siitä, että antaisivat mustalaisille 50 centtiä lisää avustusta että voisivat ottaa tavalliset kärryt kun menevät kauppaan.

8

2809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manne-vihaaja

muuta viserrä!

• Kylläpäs

Ajattelin huomauttaa tähän väliin, pikkuisen faktaa! Olen töissä kaupan kassalla ja siinä jos jossain huomioidaan asioita.
      Kyllä meidän isossa perhemarketissa ne on ihan tavallisia pulliaisia ilman tenavia jotka niitä vauvakärryjä käyttää!! Valitettavasti asia on näin. Eli haukutko nyt kenties väärää ihmisryhmää vain koska et ymmärrä heitä ja heidän (omalaatuista ja työtä vieroksuvaa) elämäntyyliään. Ei se mitään en minäkään ymmärrä. Ja eipä mun kyllä tarvitsekkaan. Koska en tarvi niitä vauvakärryjäkään, vielä.

• Rahaton mutta ei härski

Kiitos vastauksestasi. Täytyy käsi sydämmellä sanoa, etten ole kenenkään muun niitä käyttävän kuin mustalaisten (ja aika usein olen nähnyt heidän käyttävän). Mutta sinulla varmaan on parempi näkökulma asiaan, kun jatkuvasti olet ykköspaikalla.

Ei siinä, ei mekään enää tarvita niitä kärryjä. Mutta alkuperäisessä kirjoituksessa kirjoitin, että noin vuosi sitten tarvittiin eikä ollu saatavilla. Mutta kun aikamme odotettiin, niin johan sieltä tuli kasa mustalaisia ja kahdet vauvakärryt....eikä ensimmäistäkään vauvaa heillä.

• hyvä muisti
        Rahaton mutta ei härski kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Täytyy käsi sydämmellä sanoa, etten ole kenenkään muun niitä käyttävän kuin mustalaisten (ja aika usein olen nähnyt heidän käyttävän). Mutta sinulla varmaan on parempi näkökulma asiaan, kun jatkuvasti olet ykköspaikalla.

Ei siinä, ei mekään enää tarvita niitä kärryjä. Mutta alkuperäisessä kirjoituksessa kirjoitin, että noin vuosi sitten tarvittiin eikä ollu saatavilla. Mutta kun aikamme odotettiin, niin johan sieltä tuli kasa mustalaisia ja kahdet vauvakärryt....eikä ensimmäistäkään vauvaa heillä.

Eipä ole sulla murheita liiemmälti, kun voivottelet vuosi sitten tapahtunutta asiaa.

• Rahaton mutta ei härski
        hyvä muisti kirjoitti:

Eipä ole sulla murheita liiemmälti, kun voivottelet vuosi sitten tapahtunutta asiaa.

No ei ole murheita liiemmälti, täytyy tunnustaa. Mutta tämähän oli vain oma kokemukseni asiasta. Pääasia kirjoituksessani oli se, että miksi mustalaiset ottaa vauvaperheille varattuja kärryjä....kolikon puute / kiusa muille / mehän tehdään mitä halutaan.....

• Juulia
        Rahaton mutta ei härski kirjoitti:

No ei ole murheita liiemmälti, täytyy tunnustaa. Mutta tämähän oli vain oma kokemukseni asiasta. Pääasia kirjoituksessani oli se, että miksi mustalaiset ottaa vauvaperheille varattuja kärryjä....kolikon puute / kiusa muille / mehän tehdään mitä halutaan.....

Kylläpä jaksat kytätä muitten ihmisten tekemisiä!Uskomatonta!Ja vielä valittaa siitä netissä vaikka on asia ollut vuos sitten kohdalla.
        Uskomaton kyylä.

• Kaisa
        Juulia kirjoitti:

Kylläpä jaksat kytätä muitten ihmisten tekemisiä!Uskomatonta!Ja vielä valittaa siitä netissä vaikka on asia ollut vuos sitten kohdalla.
        Uskomaton kyylä.

No täytyy sanoa että kyllä on murheet ihmisellä vähissä kun jaksaa tuollaisesta mieltään vaivata.
        Hei haloo!!

• Flipsicc

mannet on lamei ;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18