Mannet ja ostoskärryt

Rahaton mutta ei härski

On se nyt kumma, kun ei voi kirjoittaa sellaisesta mikä potuttaa. Kirjoitukseni manneista ja "vauva"ostoskärryistä on poistettu (eli ostoskärryistä, joihin voi laittaa pienen vauvan makuuasentoon).

Kyllä mua ainakin riipii, että nämä ylemmät yksityishenkilöt ottavat ko. kärryjä vaikka pienimmät lapset on noin 10-vuotiaita. Ja ne jotka oikeasti kärryjä tarvitsisivat, eivät niitä saa. Ja mitä vikaa on siinä, että annoin sosiaaliviranomaisille vihjeen siitä, että antaisivat mustalaisille 50 centtiä lisää avustusta että voisivat ottaa tavalliset kärryt kun menevät kauppaan.

8

2890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manne-vihaaja

      muuta viserrä!

    • Kylläpäs

      Ajattelin huomauttaa tähän väliin, pikkuisen faktaa! Olen töissä kaupan kassalla ja siinä jos jossain huomioidaan asioita.
      Kyllä meidän isossa perhemarketissa ne on ihan tavallisia pulliaisia ilman tenavia jotka niitä vauvakärryjä käyttää!! Valitettavasti asia on näin. Eli haukutko nyt kenties väärää ihmisryhmää vain koska et ymmärrä heitä ja heidän (omalaatuista ja työtä vieroksuvaa) elämäntyyliään. Ei se mitään en minäkään ymmärrä. Ja eipä mun kyllä tarvitsekkaan. Koska en tarvi niitä vauvakärryjäkään, vielä.

      • Rahaton mutta ei härski

        Kiitos vastauksestasi. Täytyy käsi sydämmellä sanoa, etten ole kenenkään muun niitä käyttävän kuin mustalaisten (ja aika usein olen nähnyt heidän käyttävän). Mutta sinulla varmaan on parempi näkökulma asiaan, kun jatkuvasti olet ykköspaikalla.

        Ei siinä, ei mekään enää tarvita niitä kärryjä. Mutta alkuperäisessä kirjoituksessa kirjoitin, että noin vuosi sitten tarvittiin eikä ollu saatavilla. Mutta kun aikamme odotettiin, niin johan sieltä tuli kasa mustalaisia ja kahdet vauvakärryt....eikä ensimmäistäkään vauvaa heillä.


      • hyvä muisti
        Rahaton mutta ei härski kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Täytyy käsi sydämmellä sanoa, etten ole kenenkään muun niitä käyttävän kuin mustalaisten (ja aika usein olen nähnyt heidän käyttävän). Mutta sinulla varmaan on parempi näkökulma asiaan, kun jatkuvasti olet ykköspaikalla.

        Ei siinä, ei mekään enää tarvita niitä kärryjä. Mutta alkuperäisessä kirjoituksessa kirjoitin, että noin vuosi sitten tarvittiin eikä ollu saatavilla. Mutta kun aikamme odotettiin, niin johan sieltä tuli kasa mustalaisia ja kahdet vauvakärryt....eikä ensimmäistäkään vauvaa heillä.

        Eipä ole sulla murheita liiemmälti, kun voivottelet vuosi sitten tapahtunutta asiaa.


      • Rahaton mutta ei härski
        hyvä muisti kirjoitti:

        Eipä ole sulla murheita liiemmälti, kun voivottelet vuosi sitten tapahtunutta asiaa.

        No ei ole murheita liiemmälti, täytyy tunnustaa. Mutta tämähän oli vain oma kokemukseni asiasta. Pääasia kirjoituksessani oli se, että miksi mustalaiset ottaa vauvaperheille varattuja kärryjä....kolikon puute / kiusa muille / mehän tehdään mitä halutaan.....


      • Juulia
        Rahaton mutta ei härski kirjoitti:

        No ei ole murheita liiemmälti, täytyy tunnustaa. Mutta tämähän oli vain oma kokemukseni asiasta. Pääasia kirjoituksessani oli se, että miksi mustalaiset ottaa vauvaperheille varattuja kärryjä....kolikon puute / kiusa muille / mehän tehdään mitä halutaan.....

        Kylläpä jaksat kytätä muitten ihmisten tekemisiä!Uskomatonta!Ja vielä valittaa siitä netissä vaikka on asia ollut vuos sitten kohdalla.
        Uskomaton kyylä.


      • Kaisa
        Juulia kirjoitti:

        Kylläpä jaksat kytätä muitten ihmisten tekemisiä!Uskomatonta!Ja vielä valittaa siitä netissä vaikka on asia ollut vuos sitten kohdalla.
        Uskomaton kyylä.

        No täytyy sanoa että kyllä on murheet ihmisellä vähissä kun jaksaa tuollaisesta mieltään vaivata.
        Hei haloo!!


    • Flipsicc

      mannet on lamei ;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe