Charity

Stellina

Tiedän että tämä on fiktiota, mutta en ole koskaan oikein jaksanut tuota Charityn hahmoa. Minusta vähän turhan ennalta-arvattava pinnallisuudessaan, ahneudessaan ja yksiuloitteisuudessaan.
Surettaa Debbien ja Noahin puolesta, surettaa oikeastaan Caininkin puolesta.
Joku äskettäin ihmetteli jossain toisessa viestiketjussa, onko uskottavaa että Katie laittaa tuolla lailla miesten päät sekaisin, vaikka niin nätti tyttö onkin. Entäs sitten Charity? Naisena on vähän vaikea ymmärtää häne pettämätöntä lumovoimaansa...

54

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmefani78

      Olen kyllä ihan samaa mieltä. Minua on aina ärsyttänyt Charityn loputon rahan ahneus ja rikkaitten miesten perässä juokseminen. Cain ansaitsee parempaa.

      • fdhsfftj

        Millä perusteella Cain ansaitsee parempaa? Onko hän jotenkin erityisen hyvä ihminen? Pikkurikollinen (välillä vähän isompikin), bully (engl. nimitys, jota mielestäni sana "kiusaaja" ei täysin vastaa) jne.


      • rahaihminen
        fdhsfftj kirjoitti:

        Millä perusteella Cain ansaitsee parempaa? Onko hän jotenkin erityisen hyvä ihminen? Pikkurikollinen (välillä vähän isompikin), bully (engl. nimitys, jota mielestäni sana "kiusaaja" ei täysin vastaa) jne.

        Cain ja Charity sopivat yhteen, luonne kummallakin samanlainen. Tosin, Cainista paistaa kuitenkin jokin hyväkin, oikeudenmukaisuus.
        Charitysta paistaa tilaisuuden tullen vain rahanhimo.


    • Huomioita sohvalta

      Mikä lie sitten Charitya veti Cainin puoleen, kun ei heppu ole mikään rahakas, paitsi välillä hetkellisesti jotakin rosvoiltuaan.Kerran jo paloi kassillinen Cainin rosvoilurahoja.Debs ne kiukuissaan poltti.Toiset pesee rahaa, mutta Debs polttaa mielellään niitä tuhkaksi.Erikoista tämäkin.
      Tälläistä setelien tuhkaamista rahanahneen Charityn oli varmasti kauhea katsella.
      Lienee hänen elämänsä kamalin muisto.
      Charityhan nai mielellään rahaa.Mutta Cainissa häntä on täytynyt kiinnostaa jokin muu.Itse en näe miehessä mitään mikä sytyttäisi naisen.Paitsi, että jotkut naiset pitää röyhkeistä pahiksista tiettyyn rajaan asti.
      Mutta eipä kiinnostaisi tuo kellertävänaamainen Jaykaan terävine nenineen ja ruskeine mulkosilmineen.Vaikka olisi millainen toffeetirehtööri.

    • totuus sattuu...

      En usko että Charityn kauneus on syynä teidän omaan ylipainoonne.
      Lenkille ja meikkiä naamaan.

      • Sattuiko häh?

        Ei lenkille tarvitse meikkiä.Minä ainakin saan luomupunaiset posket lenkillä.
        Eikä se ruman ihmisen naama muutu miksikään, vaikka lenkkeilisi 24/7 eikä kaikki Charitya kommentoivat ole lainkaan ylipainoisia.Joten "totuus sattuu" nimim. kommentti ei kai ollut ihan loppuun ajateltu.Vaan ns.aivopieru, joita täällä nettipalstoilla niin paljon näkee.Suosittelen sitä pään käyttämistä, ettei se turhaan keiku siinä kaulan jatkeena.


    • Köpi K.

      Charityn hahmo on vallan mainio. Sopivasti ronski nainen, joka ei kuvia kumartele. Ei hänen yksiulotteisuutensa minua häiritse ollenkaan. Kaiken lisäksi Charity on ilo silmälle ja paljon näyttävämpi kuin tyttärensä. Ei kaikissa tarvitse olla Valerien eikä Erikin moniulotteisuutta. Pääosalle katsojista Charity kelpaa juuri tuollaisena kuin on, ainakin miespuolisille.

      • kauneus on katsojan

        Olen tuosta erimieltä. Debbie on kaunis kuin malli kasvoiltaan, silloin kun hänellä on tummat hiukset.


      • Beddie
        kauneus on katsojan kirjoitti:

        Olen tuosta erimieltä. Debbie on kaunis kuin malli kasvoiltaan, silloin kun hänellä on tummat hiukset.

        "Kaunis kuin malli" voi tarkoittaa melkein mitä tahansa. Sen verran omituisen näköisiä malleja sitä on ihan maailman huipullakin.


      • Roz21
        Beddie kirjoitti:

        "Kaunis kuin malli" voi tarkoittaa melkein mitä tahansa. Sen verran omituisen näköisiä malleja sitä on ihan maailman huipullakin.

        Siis kaunishan Debbie on, upeat silmät ja kasvojen luusto, mutta ehdottomasti oli nykyistä kauniimpi tummissa hiuksissaan. Mikähän siinä vain on että ehdoin tahdoin halutaan vaaleat hiukset, vaikka ne ei sovi yhtään...
        Ja mua ärsyttää kun Charity hokee olevansa "blonde" vaikka juurikasvu näkyy selvästi...


    • bitta1

      Charityn työnkuva?
      tuo ei ole mulle vielä selvinnyt, mitä tekee työkseen, eli mihin on Jay hänet palkannut alun alkaen?
      Eikös hänen pitänyt Dinglet saada häädettyä pois kodistaan, siinä kuitenkin onnistumatta.

      Tätä olen alsuta asti ihmetellyt. Upeita työsuhde etuja näyttää saavan tekemättä 'mitään'

      • Isabel s. Dingle

        Joskos ois maailman hitaimmin toimivan suklaapakkauslaitoksen PR-nainen?
        Käy kerran päivässä toimistolla avaamassa ja sulkemassa tietsikan.
        Osannut aina luovia sopivasti suurten setelien perässä.


      • bitta1
        Isabel s. Dingle kirjoitti:

        Joskos ois maailman hitaimmin toimivan suklaapakkauslaitoksen PR-nainen?
        Käy kerran päivässä toimistolla avaamassa ja sulkemassa tietsikan.
        Osannut aina luovia sopivasti suurten setelien perässä.

        niin, ja mistä nämä toffeet oikeen tulee? tätä on muitsaakseni aikaisemmin joksus ihmetelty, mutta edelleen tuo on mysteeri. Liukuhihna vaan rullaa, mutta missä sen alkupää ja niiden toffeiden valmistus...


      • Isabel s.Dingle
        bitta1 kirjoitti:

        niin, ja mistä nämä toffeet oikeen tulee? tätä on muitsaakseni aikaisemmin joksus ihmetelty, mutta edelleen tuo on mysteeri. Liukuhihna vaan rullaa, mutta missä sen alkupää ja niiden toffeiden valmistus...

        Olenpa minä ainakin jo kirjoittanut, että kai jostain Kiinasta. Eihän tuolla mitään tekopaikkaa näy.
        Tosi naurettava pakkaamo, naista kuin pipoa. Onhan siellä se yksi mursunnäköinen pahoinpitelijäkin teetä juomassa.
        Pakattaneenko yleensäkään enää mitään käsipelillä?


      • kyllä vaan
        Isabel s.Dingle kirjoitti:

        Olenpa minä ainakin jo kirjoittanut, että kai jostain Kiinasta. Eihän tuolla mitään tekopaikkaa näy.
        Tosi naurettava pakkaamo, naista kuin pipoa. Onhan siellä se yksi mursunnäköinen pahoinpitelijäkin teetä juomassa.
        Pakattaneenko yleensäkään enää mitään käsipelillä?

        Pakataan kyllä ja paljonkin.


      • takkari
        Isabel s.Dingle kirjoitti:

        Olenpa minä ainakin jo kirjoittanut, että kai jostain Kiinasta. Eihän tuolla mitään tekopaikkaa näy.
        Tosi naurettava pakkaamo, naista kuin pipoa. Onhan siellä se yksi mursunnäköinen pahoinpitelijäkin teetä juomassa.
        Pakattaneenko yleensäkään enää mitään käsipelillä?

        Vähän aika sitten oli telkkariohjelmassa karkkitehtaasta. Täysin automaattista.


    • takkari

      Minun mielestä Charity (siis näyttelijä Emma Atkins) on muuttunut paremman näköiseksi, kun kasvatti pitkän tukan. Pitkä tukka sopii hänelle muutenkin. Lyhyen tukan aikaan iso nenä korostui, mutta ei enää.
      Luulisi veljeksillä olevan aikaa myös markkinointiin, eikä tarvitsisi palkata siihen kouluttamatonta(?) henkilöä. Töihin ottaminen liittyy tuleviin tapahtumiin...
      Luonteesta en kommentoi.

      • von Noblis

        Charityllä on muuten aatelisnenä, pitkä ja suora. Olisikohan näyttelijätär itsekin aristokraatti, mitä Charity taas ei ole.


    • musta_helmi

      Mä olen alkanut tykkäämään jopa Charitysta. Silloin Kingien ja Taten aikaan mä en voinut sietää..

      Charity pokaa itsevarmuudella, flirtillä ja sanavalmiudellaan (suoruudellaan). Onhan tällä hyvä kroppa, mutta kasvojen kauneutta en näe. Hyvä valinta ottaa rooliin näyttelijätär, joka ei niin klassinen kaunotar. Katie taas pokaa juurikin ulkonäöllään ja on helposti hönäytettävissä ja käytettävissä.

      Charitypa ei pettänyt, vaikka olisi ollut tilaisuus.. ja Cainkin siitä jo pitkään syytti ja aiheutti mielipahaa. Pisteet!

      Cain puolestaan alkaa taas kuvottamaan mua. Siellä se syyttää päivästä toiseen ja riehuu, käyttäytyy kuin keskenkasvuinen kakara. Vaimoke käy töissä, flirttaa ja tuo vissiin isoakin palkkaa kotiin. Tuskin se Cainille yllätyksenä tuli.

      Cainin ja Charityn yhteenpitävä voima on aito rakkaus. Yleensä pelkkä rakkaus ei riitä.

      • Isabel s.Dingle

        Charitylla on Dingle-klaanin laaja nenä, kuin tyttärelläänkin. Minusta Charity on ainakin hyvännäköinen, jos ei osin kauniskin.
        Itse en ole oikein koskaan tajunnut Cainin ja Charityn suhdetta, eivätkö he ole jotain sukuakin jostain kummin kaiman virutusveden takaa.
        Kumpaakin yhdistää oveluus ja tarmokkuus, asiassa kuin asiassa.


    • se siitä

      Hah hahh....(hullua hihitystä)
      Olipa hauska sanonta,en ole ennen kuulut tuollasta,
      "jostain kummin kaiman virutusveden takaa"
      Serkkujahan ne

      • takkari

        Ovat pikkuserkkuja


      • kjhfdgjb

      • oliko uutta?

      • kjhfdgjb

      • korjaamopalvelee
        kjhfdgjb kirjoitti:

        Ei minulle, mutta tuolle, joka heitä serkuksiksi väitti. Linkkaamasi ketju on minun aloittamani.

        asiahan oli jo korjattu, takkarin toimesta...


      • kjhfdgjb
        korjaamopalvelee kirjoitti:

        asiahan oli jo korjattu, takkarin toimesta...

        Oli kyseinen detalji, mutta jos kattavampaa sukuselvitystä joku kaipaisi.


      • kivaa tietoa

      • kjhfdgjb
        kivaa tietoa kirjoitti:

        Olipa kiva linkki

        No niin, siinä sulle "korjaamopalvelee"


      • sun pitää varmaan
        kjhfdgjb kirjoitti:

        No niin, siinä sulle "korjaamopalvelee"

        saada aina sanoa viimeinen sana


      • kjhfdgjb
        sun pitää varmaan kirjoitti:

        saada aina sanoa viimeinen sana

        No ei todellakaan. ;)


    • äkkijeppu

      Charity sarjan kauneimpia naisia, tosi on.

      • ännännännä

        No en tiedä, kun avaa suunsa menee nokka kippuralle ja naama rutulle, ja suustaan tulee nasaaliääni. Puhuneeko livessäkin samalla lailla. Sääli läheisiään, jos niin on.


      • Yleistiedot kuntoon?
        ännännännä kirjoitti:

        No en tiedä, kun avaa suunsa menee nokka kippuralle ja naama rutulle, ja suustaan tulee nasaaliääni. Puhuneeko livessäkin samalla lailla. Sääli läheisiään, jos niin on.

        Nasaaliääni selittynee Charityn hahmon alaluokkaisella taustalla, koska Iso-Britanniassa aksentti paljastaa myös sosiaaliluokan - aika moni dingleläinen joutuu ''feikkaamaan'' sen aksentin. Lisa Dingleä esittävällä naisella on esimerkiksi yläluokkainen aksentti oikeasti.


      • ännännännä
        ännännännä kirjoitti:

        No en tiedä, kun avaa suunsa menee nokka kippuralle ja naama rutulle, ja suustaan tulee nasaaliääni. Puhuneeko livessäkin samalla lailla. Sääli läheisiään, jos niin on.

        Olen kyllä tietoinen Englannin ikiaikaisesta luokkajaosta, jonka yhtenä ilmentymänä on ero puhekielessa.
        Itse sotkin edellisessa viestissäni Charityn Chastityyn, jota tarkoitin.
        Illalla katselin tallennetta viimeisistä jaksoista.
        Olipa Charityn poskiin pamahtanut paljon punaista, oli kuin kovan kuumeen kourissa poskipäistä päätellen.

        Ameriassahan kumarretaan enkkuylätyylin puhumista, on kovinkin sivistynyttä heidän korviinsa.
        Moni Englanti-lähtöinen näyttelijä säilyttää tarkoituksella joko oppimansa, tai opettelemansa ääntämyksen.


    • :(((

      Mene vaikka lenkille,ei kenenkään ylipaino ole jonkun sarjan hahmon syy.

      • Anonyymi

        Charity on ärsyttävä


    • Anonyymi

      Charity on ainakin nykyään ärsyttävä. Aina vihainen katse ja aina nälvimässä, tai hampaat irvessä raivoamassa jollekkin. Säälittävän riippuvainen Vanessasta.
      Debbien lähdettyä Skotlantiin Sarah on alkanut pistämään Charity mummolleen oikein kunnolla hanttiin.

      Debbien ulkonäköäkin on kehuttu tässä, kauan sitten aloitetussa ketjussa.
      Mielestäni hänellä on venäläisen naisen piirteet. Eikä ole erityisen kauniskaan.
      Ehkä hän olisi kauniimpi, jos edes joskus hymyilisi, tai nauraisi.
      Näyttelijä sopisi johonkin toimintaleffaan, kovapintaiseksi venäläiseksi naisagentiksi.

      • Anonyymi

        "Ehkä hän olisi kauniimpi, jos edes joskus hymyilisi, tai nauraisi. Näyttelijä sopisi johonkin toimintaleffaan, kovapintaiseksi venäläiseksi naisagentiksi."
        Deborahin roolihahmoon kuuluu olla vakava. Näyttelijä näyttelee roolia, ei itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä hän olisi kauniimpi, jos edes joskus hymyilisi, tai nauraisi. Näyttelijä sopisi johonkin toimintaleffaan, kovapintaiseksi venäläiseksi naisagentiksi."
        Deborahin roolihahmoon kuuluu olla vakava. Näyttelijä näyttelee roolia, ei itseään.

        näyttelee roolihahmoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä hän olisi kauniimpi, jos edes joskus hymyilisi, tai nauraisi. Näyttelijä sopisi johonkin toimintaleffaan, kovapintaiseksi venäläiseksi naisagentiksi."
        Deborahin roolihahmoon kuuluu olla vakava. Näyttelijä näyttelee roolia, ei itseään.

        Roolihahmokin olisi kauniimpi, jos hymyilisi, tai nauraisi joskus. Mutta on aina kuin puujumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roolihahmokin olisi kauniimpi, jos hymyilisi, tai nauraisi joskus. Mutta on aina kuin puujumala.

        Kun roolihahmo on vakava, niin ei siinä näyttelijä ala hymyilemään ja naureskelemaan kesken näyttelemisen. Sellaiset pätkät leikataan pois.


    • Anonyymi

      Charity ja Cain ovat jotenkin samanlaisia. Joskus on toiveita paremmasta, mutta ennemmin tai myöhemmin paheet tulevat ajoittain esille.

    • Anonyymi

      Sarjan naisnäyttelijät ovat suht lyhyttä porukkaa.
      Chas näyttää pitkältä, mutta näyttelijä on korkokengissä n 170cm, Vanessa varmaan jotain 155 cm vaikka netissä lukee 160cm.
      Charity ehkä alle 165cm.
      Debbie 163cm? Belle ehkä lyhyempi.
      Miehetkin melko lyhyitä paitsi Marlon ja Liam, Cain ehkä 172cm.

      • Anonyymi

        Vois aloittaa uuden ketjun uudesta aiheesta.


      • Anonyymi

        Jos nämä naiset ovat kaikki tollasia tumppeja, niin siks varmaan Bernice vaikuttaa hyvinkin kookkaalta. Ärsyttävä Laurelkin on sitte varmaan alle 160 cm?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Millä taloudellisella logiikalla se autokorjaamo pärjää? Samoin Brendan kahvila?

      • Anonyymi

        Tähän samaan vois lisätä ainakin Bernicen kauneushoitolan. Vaikka täytyyhän sarjassa silti olla jotakin muutakin rekvisiittaa kuin tää Villapakka.


    • Anonyymi

      Oon miettiny usein kylän statisteja ulkona, kahvilassa ja pubissa. Ovatko he amatöötinäyttelijöitä vai jotain lähialueen asujia, jotka tulevat kuvauksiin "hengailemaan"?

      • Anonyymi

        Extroja. Osa kaiketi aloittelevia tai amatöörinäyttelijöitä. Opiskelijoita? Sivutienestia vähän tienaavat. Ja onhan se jännittävää nähdä miten tv-tuotantoa tehdään. Nyt korona-aikana heitä on kyllä vähennetty huomattavasti eli kylä näyttää autiolta tulevissa jaksoissa. Ne vähät mitä jäljellä ovat ovat tuotannon työtekijöiden tai näyttelijöiden perheenjäseniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Extroja. Osa kaiketi aloittelevia tai amatöörinäyttelijöitä. Opiskelijoita? Sivutienestia vähän tienaavat. Ja onhan se jännittävää nähdä miten tv-tuotantoa tehdään. Nyt korona-aikana heitä on kyllä vähennetty huomattavasti eli kylä näyttää autiolta tulevissa jaksoissa. Ne vähät mitä jäljellä ovat ovat tuotannon työtekijöiden tai näyttelijöiden perheenjäseniä.

        Joitain vakkarinaamoja muistaa noista statisteista. Varmaan aluksi on kiva nähdä, miten TV-sarjaa tehdään, mutta eiköhän se glamour katoa ajan kuluessa. Luulen niin.


    • Anonyymi

      Itsevarma ja rääväsuinenkin Charity on muuttunut ruikuttavaksi ja Vanessalta ymmärtämystä ja rakkautta vikiseväksi surkimukseksi. Ei yhtään uskottavaa Charityltä, muille kyllä ärhentelee ja ilkeilee vanhaan malliin.
      Hyvä silti olisi jos sopisivat Vanessan kanssa, niin ei tulis niitä lapsosia sitte enempää äitien elämää häiritsemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe