Häät

Nyt riitti taas

Missähän oli Ridgen ja Brooken yhteinen lapsi R.J kun ei ollut häissä? Eikös niillä pitäis olla sellainenkin ja eikös sen pitäisi olla jo aika iso, ehkä pian jo 10v.
Eipä ollut Thorne velipuolensa häissä vai oliko alussa kun tiesi kuitenkin kertoa Taylorille niistä?
Ja kuinka Katie on raskaana? Eikös se ollut joskus Nickille raskaana joka päättyi huonosti eikä hänen pitänyt enää saada lapsia. Muistanko väärin?
Ja onko Donnaa näyttelevä nainen taas oikeasti raskaana kun näkyi sellainen isompi maha vai onks se vaan taas lihonnut?
En ole katsonut aikoihin niin on vähän aukkoja.

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AntiLogan

Katie on ollut sarjassa jo hyvän aikaa raskaana. Riskiraskaus joo, kun on aikoinaan saanut veljensä sydämen. Kuitenkin tällä haavaa raskaus sujuu hyvin.

Ja kyllä, Donnan näyttelijä on oikeasti raskaana ja senpä tähden häntä kuvataan aina joko vain keskikropasta ylöspäin tai näyttelijä joko istuu tyyny/valtava laukku mahan peittona.

Kaunareiden lapset nyt ei koskaan kasva samaan tahtiin niin kuin oikeassa elämässä (ei mikään yllätys). Huvittavaa on mielestäni ollut myös se, että Hope välillä jutellut Steffylle tyyliin "muistatko kun pieninä olimme hyviä kavereita, leikimme yhdessä blaa blaa". Steffyn hahmohan on huomattavasti vanhempi kuin mitä Hopen hahmo niin ei tuokaan oikein natsaa. Ellei sitten Steffy ole leikittänyt Hopea kun tämä oli vielä pieni vauva... :D

• katon ja katon

Miten tuo Donna muka voi oikesti olla viel raskaana ? Vai oottaako se jo toista ?
      Tuota R.J ei ole näkynyt aikoihin sarjassa. Ei edes ollut siellä Italiassa mukana. Kumma, ettei sitä ole edes mainittu enään. :))))

• AntiLogan

Jennifer Gareis (Donna) odottaa meillä nähtävissä jaksoissa toista lastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe