Uutta tietoa. Oikein uutta

tosi uutta

Profetioita 3 -osioon Piian uni 4.4.2013
Haluan kirjoittaa unesta jonka näin viime yönä. Uni oli todella voimakas ja painostava. Herättyäni en saanut pitkään aikaa enää nukuttuakaan, kun ajattelin vain unta ja sitä valtavaa painostusta mitä koin unessa.

Näin unessa Saatanan ja Obaman, jotka riitelivät hyvin voimakkaasti keskenään. Yhtäkkiä Saatana sanoi Obamalle: "Minä tuhoan sinut ydinpommilla." Sitten näin valtavan pommin vaakatasossa, minkä tiedostin olevan ydinpommi. Saatana alkoi nostaa pommia ylöspäin laukaisuvalmiuteen valtavalla voimalla ja kiireellä. Obama oli hädissään, koska hänellä ei ollut voimaa vastustaa Saatanaa. Sitten minä olin unessa mukana ja Obama odotti minulta 4-numeroista koodia, jonka avulla hän pystyisi iskemään ja puolustautumaan Saatanaa vastaan ja pelastamaan itsensä ja maansa. Tässä vaiheessa heräsin valtavaan painostukseen, että uskovien on nyt erityisesti rukoiltava Obaman ja USAn puolesta!

Tiesin herättyäni että tämä ei ollut oma ns. tavanomainen uneni, vaan Jumalan antama kehotus uskoville.

- - - - - - -

Jouko Pihon kommentti 5.4.2013

Tuo Piian unessa näkemä Saatanan uhoama ydinpommi USAn tuhoamiseksi voi olla Pohjois-Korean ydinpommi. Pohjois-Korea on uhannut viime päivinä toistuvasti iskevänsä USAn kimppuun ydinaseilla.

13

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei eksytä

      Väärä uni. Eksytystä. Varokaa.

      • 234trgf

        Kyllä uni voi olla ihan oikea. Ei kai vääriä unia ole olemassakaan? On vain hörhöjä, jotka ottavat tavallisia unia "profetioina" ja hörhöjä, jotka keksivät tarinoita ja väittävät niitä unikseen. Moisia ei tarvitse sen kummemmin varoa, jos päänupista löytyy järkeä edes sen verran että osaa kävellä ja syödä purukumia yhtä aikaa.


    • Helluntailais-karismaattisuudesta ovat lähtöisin nämä kaiken maailman profeetat Jouko Pihon ja Leo Mellerin johdolla.

    • >>Sitten minä olin unessa mukana ja Obama odotti minulta 4-numeroista koodia...

    • Pin.1234

      Meinaatekos että, täällä on sopivaa kirjoitella satuja ja fantasioita ja väliin kirjoittaa Paavalia ja loadikeaa ja penseyttä. Piho ja Mellerikös ne niin tekevät, vai ihan omat eksyttäjät.

      • Siis..

        ..eihän tälle palstalla kovin mainittavasti muuta kirjoitellakaan kuin uskovaisten viiraavista päistä lähtöisin olevaa huuhaata. Ovat jääneet henkiseltä kehitykseltään siihen lapselliseen vaiheeseen jossa oman sisäisen maailman täyttää mielikuvitus ja sen tarjoamat huimat seikkailut erilaisine fantasioineen. Lisämausteita sitten haetaan kaikkien aikojen satukirjasta eli raamatusta.


    • yksin armosta

      Olenkin ihmetellyt, että noinkos sopuisasti sujuu yhteiselo...

    • Niinpä niin....

      Ihan kuin et olisi huomannut ja saanut omaa osaasi itsekin.

      • yksin armosta

        Tarkoitin kyllä pimeyden suunnitelmia, jos tuli väärintulkinta.


    • Örengör1
    • Nokkonen..

      Mita vihulaisesta? Nama uutinen vanha. Nama ninu ustava. Tama P-Korea juva.
      Ustava maa.

    • Ehkäpä tämä

      Eikös kaikki unet olekaan totta?

    • hkhk

      unia nyt näkee kaikenlaisia! itse olen nähnyt sellaisia unia jossa venäjä ja usa käyttää ydinasetta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe