Mutta ongelmana on kokoni. En ole mikään laiha nainen.
Olen 20 vuotias ja kehoni on lähes samanlainen kuin hänellä, mutta rintani ovat paljon suuremmat.
v
http://1.bp.blogspot.com/-7bGSKEeuAW4/USOxuupy1KI/AAAAAAAAB58/AEnbZsPCSZw/s640/curvy ladies.jpg 2.png
En siis ole mikään muodoton läskipallero. Olen lihava mutta muodokas. En mikään omenavartaloinen. Läskiä on siis sopivasti kaikkialla suumiinosissani.
Näin talent-ohjelmassa lihavan tankotanssijan. Siis se nainen oli oikeasti todella lihava, mutta hän oli silti tankotanssija! Olin niin hämmästynyt ja todellakin arvostin häntä.
Itse haluaisin harrastaa tankotanssia ja miksen siitä vaikka jaktaisi stripparina. Mutta pelkään että ihmiset nauraisivat minulle... Pitäisivätkö edes miehet minua kiihottavana ja seksikkäänä kun olen sellaista XL-kokoinen tankotanssija?
Tahtoisin tankotanssia.
embarrassing
1
219
Vastaukset
- veni, vidi, abeo
tyttö hyvä, et voi kuvitella kuinka paljon on Suomessa miehiä, jotka tykkävät pyöreistä mimmeistä. Lihavuus ei todellakaan ole mikään este tankotanssille/strippaukselle.
Strippaamista en kuitenkaan suosittele. Lähes 15 v. kokemuksella alalla voin sanoa, että työ ja rahaa eivät kohtaa. Mielummin tee jotain hyödyllisempä elämällesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849