Miksi Elastinen ?

johtava,

Ei Elastinen ole muusikko, ainoastaan räppäri. Miksi Elastinen oli tuomariston pääkoutsi? Mies joka ei ole laulaja, vain räppäri ja nykyään enemmän vain tuottaja. Mitä räppärillä on antaa laulajalle? Tähkä ja Paula ovat ammattilaulajia ja Michael Suomen tunnetuin rokkari myös maailmalla tunnettu.

Tässä kisassa kaikki hyvät laulajat valitsevat Elastisen. Miksi? Koska hän omistaa firman. Elastisella on rahaa, toisin kuin Tähkä ja Paula jotka ovat tavallisia suomalaisia laulajia ja eihän sillä tienaa.

6

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos muistan oikein

      Muistaakseni domareista ylivoimaisesti parhaimmat tulot on Paula Koivuniemellä, näin oli lehdissä pari viikkoa sitten.
      Elastisen sakkiin halutaan sen takia, koska Elan laulaja voitti viime vuonna. Vaikkei kukaan enää muista mikä sen voittajan nimi olikaan. Naisten ei kannata Elan porukkaan mennä, sillä hän pyrkii tiputtamaan naiset mahdollisimman äkkiä pois.

    • VAIKKU VAIKUTTAA

      Ela ja Monroe eivät tykkää naisista! Kumpikin haaveilee oman poikabändin perustamisesta. Siksi naislaulajat tippuu heidän joukkueistaan. Kumpikaan ei oikeasti tykkää rockareista. Se on nyt nähty. Mike on pudottanut parhaat laulajansa. Suvi putoaa ens kerralla jos Mike voi asiaan vaikuttaa. Ja Mike VAIKUTTAA VAIKKUKORVILLAAN, niin, että kisan paskimmat laulajat ovat hänen rakkaat Gary ja Christian, voi kauhistus kun Miken joukkueesta putos se Fagerlundin iso ihastus Luca.

    • formista hyötyykin

      Ela tuntuu tietävän kovastikin musiikista ja tulee mieleen etsisikö omaan levy yhtiöön uusia laulajia ??

    • ihme homma

      Joo ja Ikellä on TOSI mahtava ääni, anna mun kaikki kestää....

    • Elan mies!

      Ela haluaa valkoisen miehen jälkeen mustaa miestä. Hän teki Ikelle rakkauslaulunkin aiheesta nimellä: jos sä oisit mun mies.
      Epävireys kaikissa biiseissä ei räppihemmoa haittaa. Eihän hiphoppiin mitään musikaalisuutta tarvita. Ike laulaa epävireisemmin kuin kaimansa Kanerva, mutta Elalla on hampaat valkaistuna ja esillä kun Ike tulee takaapäin ja teeskentelee laulua: jos sä oisit mun mies!
      Mitä Iken nainen sanoo asiaan?
      Ihan sama silti kenen kanssa Ela kuksii. Miehen tai naisen , mustan tai valkoisen. Mutta älkää nyt kuitenkaa erehtykö pitämään Ikeä laulajana.

      • 4+18

        Vaikka toi yllä oleva nyt oli vähän kärjekästä, otan tosta kopin ja kommentoin Ikeä.
        Tosi sööttihän se kaverin on, vilpittömän oloinen, kommenteissaan rakentava ja miellyttävä. Mutta en kerta kaikkiaan saa mitään tatsia siihen lauluun. Joka biisissä sitä vaan odottaa, että koska volyymi nousee ja tapahtuu jokin irtiotto, mutta ei, sitä samaa hissuttelua se oli koko ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe