porilaista ihmissyöntiä

porilaista hulluutta

"JYPin puolustaja Henri Auvinen koki SM-liigan neljännessä välieräottelussa kovia. Porien Ässien pelaaja puri häntä sormesta kesken laitakahinan.
"Siinä oli kulmavääntöä, ihan perustouhua. Sitten yhtäkkiä kaveri otti peukalon suuhun ja puri", Auvinen kertoi tilanteesta ja näytti veristä sormeaan, johon oli ommeltu pari tikkiä.
Kuka se kaveri oli?
"Mun mielestä se oli numero 71 (Ässien Michael Ryan )."
.

http://www.hs.fi/urheilu/Porissa kiihkeä tunnelma JYPin pelaajan peukaloa purtiin/a1365214050419

7

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tappara fani

Se on sitä porilaista hulluutta kun aletaan ihmisiäkin syömään. :D

• V-Fe

Jyppiläistä hulluutta mielestäni, miten kummassa se peukku eksyi sinne suuhun?

• porilaista hulluutta

kannibaaleja

• Paikan Päältä

Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä

• Ässäfani
        Paikan Päältä kirjoitti:

Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä

Jyp fanina keskittyisin enemmän Jonne Virtasen naurettavaan pelleilyyn jolla ei saa mitään aikaan ja pronssiottelun

• PataRules2013

Jyppiläisen pelaajan 'märkiä unia', kuka nyt tyytyisi sormesta imemään kun nenäkin Auvisen pojulla on sellainen että kintaalla niistää?
      Tosiasia on että JYP putoaa kanveesiin onnettomien hyökkääjiensä esitysten takia. Hubacek ja Nenonen ovat kavereita joita valmentaja ei tohdi kentälle enää päästää, Porilaisista kun Pihlman hiukan parantaa ja Heska kääntää 'vauhkot' lättynsä Jypin mualille päin - niin Porin Torilla ruvetaan järjestelemään Juhlia !!!

• Lahen Rami

On se nyt jumalauta että tätä ei tutkita, vakava syytös ja vielä vajavampi teko jo s se on tapahtunut. Tilanteesta on videonauhaa kyllä. Autappa armias jos kohteena olisi ollut vaikka pikkusikaa pelaava Armia niin hoh hoh... Hieno pelaaja muuten mutta pelaa pikkusikaa koko ajan, ei sitten kuitenkaan uskalla vastata teoistaan vaan menee spede Honkasen taakse.
      Hieno sarja kyllä tämä Jyp - Ässät , väkevää vääntöä puolin ja toisin. Hatun nosto Ässille hienosta kaudesta ja jos menette finaaliin niin toivon teille mestaruutta.
      T: Jyp fani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe