"JYPin puolustaja Henri Auvinen koki SM-liigan neljännessä välieräottelussa kovia. Porien Ässien pelaaja puri häntä sormesta kesken laitakahinan.
"Siinä oli kulmavääntöä, ihan perustouhua. Sitten yhtäkkiä kaveri otti peukalon suuhun ja puri", Auvinen kertoi tilanteesta ja näytti veristä sormeaan, johon oli ommeltu pari tikkiä.
Kuka se kaveri oli?
"Mun mielestä se oli numero 71 (Ässien Michael Ryan )."
.
http://www.hs.fi/urheilu/Porissa kiihkeä tunnelma JYPin pelaajan peukaloa purtiin/a1365214050419
porilaista ihmissyöntiä
7
131
Vastaukset
- Tappara fani
Se on sitä porilaista hulluutta kun aletaan ihmisiäkin syömään. :D
- V-Fe
Jyppiläistä hulluutta mielestäni, miten kummassa se peukku eksyi sinne suuhun?
- porilaista hulluutta
kannibaaleja
- Paikan Päältä
Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä
- Ässäfani
Paikan Päältä kirjoitti:
Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä
Jyp fanina keskittyisin enemmän Jonne Virtasen naurettavaan pelleilyyn jolla ei saa mitään aikaan ja pronssiottelun
- PataRules2013
Jyppiläisen pelaajan 'märkiä unia', kuka nyt tyytyisi sormesta imemään kun nenäkin Auvisen pojulla on sellainen että kintaalla niistää?
Tosiasia on että JYP putoaa kanveesiin onnettomien hyökkääjiensä esitysten takia. Hubacek ja Nenonen ovat kavereita joita valmentaja ei tohdi kentälle enää päästää, Porilaisista kun Pihlman hiukan parantaa ja Heska kääntää 'vauhkot' lättynsä Jypin mualille päin - niin Porin Torilla ruvetaan järjestelemään Juhlia !!! - Lahen Rami
On se nyt jumalauta että tätä ei tutkita, vakava syytös ja vielä vajavampi teko jo s se on tapahtunut. Tilanteesta on videonauhaa kyllä. Autappa armias jos kohteena olisi ollut vaikka pikkusikaa pelaava Armia niin hoh hoh... Hieno pelaaja muuten mutta pelaa pikkusikaa koko ajan, ei sitten kuitenkaan uskalla vastata teoistaan vaan menee spede Honkasen taakse.
Hieno sarja kyllä tämä Jyp - Ässät , väkevää vääntöä puolin ja toisin. Hatun nosto Ässille hienosta kaudesta ja jos menette finaaliin niin toivon teille mestaruutta.
T: Jyp fani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293265- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101245- 581021
- 711018
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu186994olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78845