"JYPin puolustaja Henri Auvinen koki SM-liigan neljännessä välieräottelussa kovia. Porien Ässien pelaaja puri häntä sormesta kesken laitakahinan.
"Siinä oli kulmavääntöä, ihan perustouhua. Sitten yhtäkkiä kaveri otti peukalon suuhun ja puri", Auvinen kertoi tilanteesta ja näytti veristä sormeaan, johon oli ommeltu pari tikkiä.
Kuka se kaveri oli?
"Mun mielestä se oli numero 71 (Ässien Michael Ryan )."
.
http://www.hs.fi/urheilu/Porissa kiihkeä tunnelma JYPin pelaajan peukaloa purtiin/a1365214050419
porilaista ihmissyöntiä
7
125
Vastaukset
- Tappara fani
Se on sitä porilaista hulluutta kun aletaan ihmisiäkin syömään. :D
- V-Fe
Jyppiläistä hulluutta mielestäni, miten kummassa se peukku eksyi sinne suuhun?
- porilaista hulluutta
kannibaaleja
- Paikan Päältä
Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä
- Ässäfani
Paikan Päältä kirjoitti:
Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä
Jyp fanina keskittyisin enemmän Jonne Virtasen naurettavaan pelleilyyn jolla ei saa mitään aikaan ja pronssiottelun
- PataRules2013
Jyppiläisen pelaajan 'märkiä unia', kuka nyt tyytyisi sormesta imemään kun nenäkin Auvisen pojulla on sellainen että kintaalla niistää?
Tosiasia on että JYP putoaa kanveesiin onnettomien hyökkääjiensä esitysten takia. Hubacek ja Nenonen ovat kavereita joita valmentaja ei tohdi kentälle enää päästää, Porilaisista kun Pihlman hiukan parantaa ja Heska kääntää 'vauhkot' lättynsä Jypin mualille päin - niin Porin Torilla ruvetaan järjestelemään Juhlia !!! - Lahen Rami
On se nyt jumalauta että tätä ei tutkita, vakava syytös ja vielä vajavampi teko jo s se on tapahtunut. Tilanteesta on videonauhaa kyllä. Autappa armias jos kohteena olisi ollut vaikka pikkusikaa pelaava Armia niin hoh hoh... Hieno pelaaja muuten mutta pelaa pikkusikaa koko ajan, ei sitten kuitenkaan uskalla vastata teoistaan vaan menee spede Honkasen taakse.
Hieno sarja kyllä tämä Jyp - Ässät , väkevää vääntöä puolin ja toisin. Hatun nosto Ässille hienosta kaudesta ja jos menette finaaliin niin toivon teille mestaruutta.
T: Jyp fani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!881978- 821790
- 521422
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481395- 1461338
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481262Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1431216Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261064- 39965
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25962