porilaista ihmissyöntiä

porilaista hulluutta

"JYPin puolustaja Henri Auvinen koki SM-liigan neljännessä välieräottelussa kovia. Porien Ässien pelaaja puri häntä sormesta kesken laitakahinan.
"Siinä oli kulmavääntöä, ihan perustouhua. Sitten yhtäkkiä kaveri otti peukalon suuhun ja puri", Auvinen kertoi tilanteesta ja näytti veristä sormeaan, johon oli ommeltu pari tikkiä.
Kuka se kaveri oli?
"Mun mielestä se oli numero 71 (Ässien Michael Ryan )."
.

http://www.hs.fi/urheilu/Porissa kiihkeä tunnelma JYPin pelaajan peukaloa purtiin/a1365214050419

7

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tappara fani

      Se on sitä porilaista hulluutta kun aletaan ihmisiäkin syömään. :D

    • V-Fe

      Jyppiläistä hulluutta mielestäni, miten kummassa se peukku eksyi sinne suuhun?

    • porilaista hulluutta

      kannibaaleja

      • Paikan Päältä

        Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä


      • Ässäfani
        Paikan Päältä kirjoitti:

        Ei voi muutakuin nauraa itse olin paikan päällä katsomassa ja "kusettaja" auvisen sormi osui ryanin mailaan onkohan nyt otettu liian nuori pelaaja sm liigaan kun ei koppa kestä

        Jyp fanina keskittyisin enemmän Jonne Virtasen naurettavaan pelleilyyn jolla ei saa mitään aikaan ja pronssiottelun


    • PataRules2013

      Jyppiläisen pelaajan 'märkiä unia', kuka nyt tyytyisi sormesta imemään kun nenäkin Auvisen pojulla on sellainen että kintaalla niistää?
      Tosiasia on että JYP putoaa kanveesiin onnettomien hyökkääjiensä esitysten takia. Hubacek ja Nenonen ovat kavereita joita valmentaja ei tohdi kentälle enää päästää, Porilaisista kun Pihlman hiukan parantaa ja Heska kääntää 'vauhkot' lättynsä Jypin mualille päin - niin Porin Torilla ruvetaan järjestelemään Juhlia !!!

    • Lahen Rami

      On se nyt jumalauta että tätä ei tutkita, vakava syytös ja vielä vajavampi teko jo s se on tapahtunut. Tilanteesta on videonauhaa kyllä. Autappa armias jos kohteena olisi ollut vaikka pikkusikaa pelaava Armia niin hoh hoh... Hieno pelaaja muuten mutta pelaa pikkusikaa koko ajan, ei sitten kuitenkaan uskalla vastata teoistaan vaan menee spede Honkasen taakse.
      Hieno sarja kyllä tämä Jyp - Ässät , väkevää vääntöä puolin ja toisin. Hatun nosto Ässille hienosta kaudesta ja jos menette finaaliin niin toivon teille mestaruutta.
      T: Jyp fani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe