Vaikuttaa siltä että 'hyvän tahdon'-pelipaikassa tekniikka mahdollistaa pelaajakohtaiset asetukset voittojen suhteen tai sitten manuaalisen pelien näpelöinnin. Kaikkien kokeiltujen pelien kohdalla voi todeta että mitään suurempaa voittoa ei tipu vaan ainoastaan pieniä ja useimmiten ei niitäkään. Ei tuollainen pelitoiminta perustu satunnaisarvontageneraattoriin vaan silkkaan huijaukseen, röyhkeyteen, kieroiluun ja rosvoukseen.
Todella suuret voitot 'suosivat' useimmiten samoja tahoja. Vai että 'sattumaa' hahahahaaaa?
Saatko vain pieniä voittoja?
6
313
Vastaukset
No siis ne voitot ovat todennäköisyyteen lian pieniä ja palautusprosenttikin vain 90%. Siksi häviää pidemmän päälle(Laskemalla yhteen kaikki pelikerrat ja pelipäivät) varmasti ihan satunnaisella arvonnalla.
Suuremmat voitot ovat taas hyvin epätodennäköisiä siksi ne osuvat harvoin, mutta kuitenkin on mahdollista, että suuri voitto osuu lyhyen ajan sisään samalle henkilölle, mutta jos sama henkilö jatkaa pelaamista tulee hänelle väistämättä vastaan jossain vaiheessa myös tappioputki ja myös hänkin häviää pidemmänpäälle varamasto kun hän pelaa alle 100% palauttavaa peliä. Varainssi on suurta!- No se on voi, voi
Aloita sinäkin hauska ja hyödyllinen ZUMBAAMINEN !
- missäsatunnaisuus
Pelasin nettikasinolla pienellä panoksella; sain kerättyä 150e kasaan pienehköillä voitoilla. Nostin panoksen 2.5e. Vei 150e antamatta kuin kerran 11e. Satunnaisuuttako(kö)?? Miten se satunnaisuus muuttuu kun nostaa panosta, eikös sen pitäisi olla ihan sama kuin pienellä panoksella. En odottanut 'jättivoittoa' mutta yksi voitto 50 kierrokseen on vähän ihme kun pienellä panoksella tuli ainakin 20 voittoa samaan kierrosmäärään...tätä vähän kyllä ihmettelen!!!???
- satua on...
tuokin on huomattu....jos aloitat pienellä panoksella ja muutat sen suuremmaksi....taatusti ei voittoja.
- juupa100
kaikenlisäksi olen huomannut että net entin pelit antaa isompia voittaja alimmalla panostusluokalla eli yleensä se on alle 50centtiä kun nostat euroon tai yli voitot joka loppuu tai ainakin menee todella kauan ennekuin antaa mitään jopa vie kaiken.
- mora-ali
ray on kaksnaamasin pulju maailmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603