Kuinka syvälle poika yleensä menee?! En oo koskaan harrastanut seksiä. Hieromasauvasta menee sisälle ihan hyvin n.10cm mut sit se "ottaa kiinni". Eli onko se kalvo vasta siellä vai jo aikasemmin...? Ku tuntuu ettei siit pitemmälle vois enää paljoo mennä..
Miten syvälle...
10
9096
Vastaukset
- ope
Jos immenkalvosta olet huolissasi niin turhaan taidat olla, jos kerran sauvakin menee kevyesti sisään. Nimittäin immenkalvo sijaitsee siinä ihan emättimen suuaukolla, melkeinpä voisi sanoa että kehon ulkopuolella. Se on vähän niin kuin ulko-ovi, jos emätin on eteinen...
Poika menee niin syvälle kuin pystyy. Syvyys riippuu sekä naisen että miehen omista ulottuvuuksista. Kiihottuneena muuten emätin laajenee ja penis mahtuu sinne huomattavasti paremmin kuin dildo kiihottumattomaan emättimeen... - Perse Arska
asti vaan,kyllä kyrpä ne kalvot tieltään kyntää.Älä likka turhia murehdi,anna vaan kaikille jotka nussia haluaa,kyrpä se on pillun herkku ja sitä rataa.
- mies
Naisen emättimen pituus on 10-15cm eli ei se sen enempää mene pohjakun tulee vastaan. Kovasti kiihottuneeessa tilassa oleva emätin kyllä joustaa , joten tod.näk. miehen kalu työntyy sisääsi hieman enemmän hieromasauvasi.
- Marianne
mulla se on n.18cm, ainaki mieheni muna menee kokonaa sisään..
- jaa
Marianne kirjoitti:
mulla se on n.18cm, ainaki mieheni muna menee kokonaa sisään..
Mahtaakos miehes kalu olla 18cm? Onkos se ite ilmoittanut tuon mitan?
Mulla on 18cm ja ei kyllä mene koko varsi sisään.
Onhan niitä pillujakin tietysti eri kokoisia.
- super seksi
jooo se kalvo on siinä edessä ja se ei oo mennyt sulla piellä puhik....jos haluut sen puhki niin mä voin tulla teille ja puhkasta sen...oon 17vuotias...
- don
riippuu naisesta,ittellä 24 cm pitkä,ei koskaan ole mennyt kokonaan,joskus vain reilu puolet...
- Anonyymi
milloin on aika imeä tissejä
- Anonyymi
Ei vielä, vasta reilut 20 vuotta vierähtänyt ketjun aloituksesta niin malta nyt mielesi!
Ap:n pilluunkin varmaan jo mahtuu enemmän tavaraa kuin silloin....
- Anonyymi
Näin tuossa yhden videon jossa muna oli pillussa vain sekunnin kerralla ja tuli heti ulos. Toistoja varmaan kymmenen ja sitä rataa. Tuskin sillä koolla oli mitään väliä. Munan mittaajat on outoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3262983Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä642721- 1231747
- 1181460
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691100
- 741089
- 701030