Miten syvälle...

Minna

Kuinka syvälle poika yleensä menee?! En oo koskaan harrastanut seksiä. Hieromasauvasta menee sisälle ihan hyvin n.10cm mut sit se "ottaa kiinni". Eli onko se kalvo vasta siellä vai jo aikasemmin...? Ku tuntuu ettei siit pitemmälle vois enää paljoo mennä..

11

9875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ope

Jos immenkalvosta olet huolissasi niin turhaan taidat olla, jos kerran sauvakin menee kevyesti sisään. Nimittäin immenkalvo sijaitsee siinä ihan emättimen suuaukolla, melkeinpä voisi sanoa että kehon ulkopuolella. Se on vähän niin kuin ulko-ovi, jos emätin on eteinen...

Poika menee niin syvälle kuin pystyy. Syvyys riippuu sekä naisen että miehen omista ulottuvuuksista. Kiihottuneena muuten emätin laajenee ja penis mahtuu sinne huomattavasti paremmin kuin dildo kiihottumattomaan emättimeen...

• Perse Arska

asti vaan,kyllä kyrpä ne kalvot tieltään kyntää.Älä likka turhia murehdi,anna vaan kaikille jotka nussia haluaa,kyrpä se on pillun herkku ja sitä rataa.

• mies

Naisen emättimen pituus on 10-15cm eli ei se sen enempää mene pohjakun tulee vastaan. Kovasti kiihottuneeessa tilassa oleva emätin kyllä joustaa , joten tod.näk. miehen kalu työntyy sisääsi hieman enemmän hieromasauvasi.

• Marianne

mulla se on n.18cm, ainaki mieheni muna menee kokonaa sisään..

• jaa
        Marianne kirjoitti:

mulla se on n.18cm, ainaki mieheni muna menee kokonaa sisään..

Mahtaakos miehes kalu olla 18cm? Onkos se ite ilmoittanut tuon mitan?
        Mulla on 18cm ja ei kyllä mene koko varsi sisään.
        Onhan niitä pillujakin tietysti eri kokoisia.

• super seksi

jooo se kalvo on siinä edessä ja se ei oo mennyt sulla piellä puhik....jos haluut sen puhki niin mä voin tulla teille ja puhkasta sen...oon 17vuotias...

• don

riippuu naisesta,ittellä 24 cm pitkä,ei koskaan ole mennyt kokonaan,joskus vain reilu puolet...

• Anonyymi

milloin on aika imeä tissejä

• Anonyymi

Ei vielä, vasta reilut 20 vuotta vierähtänyt ketjun aloituksesta niin malta nyt mielesi!

Ap:n pilluunkin varmaan jo mahtuu enemmän tavaraa kuin silloin....

• Anonyymi

Näin tuossa yhden videon jossa muna oli pillussa vain sekunnin kerralla ja tuli heti ulos. Toistoja varmaan kymmenen ja sitä rataa. Tuskin sillä koolla oli mitään väliä. Munan mittaajat on outoja.

• Anonyymi

Ota mustan puolmetrinen.. tuntuu suussakin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      446
      3839
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1652
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1444
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1378
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1336
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1049
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe