http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288554532522.html
150 000 - 200 000/v, olis ollut ihan kelpo tienestiä eläkepäiville, harmi vaan, kun ei ehtinyt itse niistä nauttimaan.
Juice tienaa edelleen hyvin
17
103
Vastaukset
- eikä oo pilveepilvee
Juice olisi yhä elossa jos ei olisi alkanut leikkimään alkoholi Huumeen kanssa.
Verbaali akrobaatti todellakin ja loistava biisi on tietenkin;Sika sen isi teurastaa,Sika se kuulan kalloon saa,Sika.
Myös Mirabilis Jalaba on mainio biisi varsinkin kohta:Ne oli likvitoineet pellen mä kysyin siltä mihin sä meet se sano taivaaseen ja ellen niin jätän nämä kivireet se seisoi käsiään levitellen ja sanoi tää on yks tapa viettää pääsiäistä!!- alkoholi tappaa
Kairakettu kirjoitti:
Voisi silti elää edelleenkin, ellei olisi lopettanut dialyysihoitoa.
Kyllä se oli elämä ohi kun dialyysihoito alkoi,siellähän pitää käydä 2kertaa viikossa ja et voi matkustaa et mitään olet sen koneen armoilla.
Olisi vaan jättänyt alkoholi huumeen vetämisen väliin ja polttanut sitä pilveä niin olisi vielläkin elossa ja menossa. alkoholi tappaa kirjoitti:
Kyllä se oli elämä ohi kun dialyysihoito alkoi,siellähän pitää käydä 2kertaa viikossa ja et voi matkustaa et mitään olet sen koneen armoilla.
Olisi vaan jättänyt alkoholi huumeen vetämisen väliin ja polttanut sitä pilveä niin olisi vielläkin elossa ja menossa.No ei se nyt vielä siinä vaiheessa ohi ollut, onhan niitä vaihdettu munuaisia ja maksoja. Eikä Juice omien sanojensa mukaan liikaa juonut, mutta hän joi jatkuvasti ja sitä ei elimistö kestänyt.
- jååpajåå..
alkoholi tappaa kirjoitti:
Olisi vaan jättänyt alkoholi huumeen vetämisen väliin ja polttanut sitä pilveä niin olisi vielläkin elossa ja menossa.Hänen tyttärensä kuoli huumeisiin. On se sentään parempi tapa kuolla kuin viinaan, vaikka itse olen niin vajavainen, etten huumeisiin koske. Harvoin juopottelen.Häneltä jäi pieni lapsi, mutta mitä niistä, elipä iloisen elämän. Ainakin luulen niin. :-(.
- ihmisluonto ikävä
Nyt Juicen perinnöstä käydään pitkää vääntöä ja on mennyt likaiseksi.
Ahneet ihmiset nokkivat toisilta silmät päästä.Juice kääntyilee haudassa. - Hauholla Jyrää
Mitä Juicelle kuuluu nykyään? Onko käynyt viime aikoina Juankosken torilla kekkuloimassa.
Taitaa kuulua samaa kuin Kekkoselle, "Kekkonen hiihti, Kekkonen kalasti, nyt se on Kekkonen riisuttu alasti" http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34
- ex-vaimon ansiot
Juisen olisi pitänyt hoitaa se ensimmäinen avioeronsa loppuun jakamalla silloinen omaisuutensa lainmukaisesti. Ex-vaimo ei vaatinut osuuttaan, vaikka olisi hänkin voinut sen tehdä. Omaisuus kasvoi huimasti vuosien myötä, ja luultavasti elatusmaksut samaa vauhtia.
Ehkä ensimmäinen ex-vaimo tiesi sen, että ei kannata vaatia omaisuuden jakoa. - Enpä itse ikävöi
ex-vaimon ansiot kirjoitti:
Juisen olisi pitänyt hoitaa se ensimmäinen avioeronsa loppuun jakamalla silloinen omaisuutensa lainmukaisesti. Ex-vaimo ei vaatinut osuuttaan, vaikka olisi hänkin voinut sen tehdä. Omaisuus kasvoi huimasti vuosien myötä, ja luultavasti elatusmaksut samaa vauhtia.
Ehkä ensimmäinen ex-vaimo tiesi sen, että ei kannata vaatia omaisuuden jakoa.Juice oli pelkkä reppana. HYvä laulujen sanoittaja KYLLÄ, mutta eipä muuta. Ei osannut lainkaan pidempää muotoa. Oli tuskaista lukea hänen lyhyitä kolumnejaan lehdestä. No eipä niitä kauaa julkaistukaan.
Ilmeisen hankala ja itseään täynnä oleva tyyppi, muuten. - Jabelize
Enpä itse ikävöi kirjoitti:
Juice oli pelkkä reppana. HYvä laulujen sanoittaja KYLLÄ, mutta eipä muuta. Ei osannut lainkaan pidempää muotoa. Oli tuskaista lukea hänen lyhyitä kolumnejaan lehdestä. No eipä niitä kauaa julkaistukaan.
Ilmeisen hankala ja itseään täynnä oleva tyyppi, muuten.Jos Juice saa noin jumalattomasti Teostoilta korvauksia, voitte kuvitella kuinka huikean paljon vaatimattomammatkin muusikot teostoilta rahaa saavat, kuitenkin niitä korvausmaksuja piti juuri laajentaa kiintolevyihin, taulutietokoneisiin ja muistitikkuihin kun "köyhät muusikot" tienasivat niin kovin heikosti. Valtio sallii kusetuksen koska saa hyvin verotuloja Teosto- ja Kopiostomaksuista.
Ja me maksamme.
- Late Lapista.
Vainaja tienaa! ja perikunta tappelee tuloista !
Late Lapista. SSSS Ry! - ................
Pitäisi olla laki, että perikunta ei voi hyötyä tienaavasta vainajasta, vaan rahat menisivät valtion kassaan.
- Late Lapista.
Tuo nyt oli taasen sitä tenavatähti kataloisen, tutti jurppilaisen ja älyvapaavuoren järjenjuoksua ja ehdotuksia ! valtio on kyllä osansa jo saanut Juicenkin tienasteista, ja saa edelleen !
Late Lapista. SSSS Ry! - .................
Late Lapista. kirjoitti:
Tuo nyt oli taasen sitä tenavatähti kataloisen, tutti jurppilaisen ja älyvapaavuoren järjenjuoksua ja ehdotuksia ! valtio on kyllä osansa jo saanut Juicenkin tienasteista, ja saa edelleen !
Late Lapista. SSSS Ry!Mutta sepä ei riitä! Pitää saada kaikki. Ja tässä tapauksessa ohjata suoraan terveydenhuoltoon.
- täydellinen vääryys
järjetön,väärä,rosvoava ja epärehellinen järjestelmä on nykyinen maksutapa
kuolleelle henkilölle. sukua ja jälkikasvua ei kuulu muiden elättää ja rikastuttaa.
tulon pitää loppua kuoltuaan,mutta nyt sitä maksettneen 70v,joka on uskomattoman suurta vääryyttä. jos olisi vaikka 1-2v,sen jotenkin käsittää,mutta kymmenien vuosien maksu on todella sairas vääryys.
missä muussa ammateissa kuoltuaan alkaa todellinen tilinteko? ei missään.
mitä erikoista taiteilijoilla nykyiseen kuoleman jälkeiseen tilintekoon?- kuumaa tuhkaa
Juice tienaa kuolleenakin paremmin, kuin kaikki tänne viisastelevat elävät yhteensä. Itseni mukaanlukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232