kommentteja, kretut?

24

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepä Se

      Ei mitenkään yllätä- Raamatussakin, mutta myös muualla historiassa mainitaan nimeltä näitä "Jumalien poikia:" On Krishnaa, on Melkisedekkiä, järvi Titicacan perimätiedossa kiistattomasti säilyneitä mainintoja "avaruusveljeksistä:"1. Moos on maininta jumalien pojista, ja niin edelleen.

      On siis kiistatonta, etteikö maan ulkopuolista elämää olisi vierailleet planeetallamme ennen, aivan kuten Raamattu meille ilmoittaa.

      http://www.youtube.com/watch?v=iSMSyiGFh4Y

      1. Moos. 6:2

      jumalien pojat huomasivat, että ihmisten tyttäret olivat kauniita, ja he ottivat näistä vaimoikseen keitä halusivat.

      1. Moos. 6:4

      Siihen aikaan ja myöhemminkin oli maan päällä jättiläisiä, kun jumalien pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia. Juuri näitä olivat muinaisajan kuuluisat sankarit.

      • mdma

        "On siis kiistatonta, etteikö maan ulkopuolista elämää olisi vierailleet planeetallamme ennen"

        Ennen kuin voit väittää sitä kiistattomasti sinun on määriteltävä keinot joilla nuo vierailijat olisivat tänne päässeet, ottaen huomioon lyhyen ajan ja huikeat etäisyydet.


      • Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos raamattu mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.


      • notta
        ravenlored kirjoitti:

        Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos raamattu mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.

        Maailma ennen evokkeja oli parempi.
        Täältä voitte nähdä, että maamme on sitä sairaampi, mitä enemmän alueella asuu evokkeja.
        Ja kuvannot kertovat sekä alueellisen pahenemisen että ajallisen pahenemisen kohti nykyaikaa.

        http://astra.cancer.fi/cancermaps/suomi5308/fi/index.html


      • notta kirjoitti:

        Maailma ennen evokkeja oli parempi.
        Täältä voitte nähdä, että maamme on sitä sairaampi, mitä enemmän alueella asuu evokkeja.
        Ja kuvannot kertovat sekä alueellisen pahenemisen että ajallisen pahenemisen kohti nykyaikaa.

        http://astra.cancer.fi/cancermaps/suomi5308/fi/index.html

        Ahaa, olisiko mahdollisesti mitään todellista syytä tähän asiaan? Olisiko esimerkiksi ulkoisilla tekiöillä vaikutusta?


      • notta kirjoitti:

        Maailma ennen evokkeja oli parempi.
        Täältä voitte nähdä, että maamme on sitä sairaampi, mitä enemmän alueella asuu evokkeja.
        Ja kuvannot kertovat sekä alueellisen pahenemisen että ajallisen pahenemisen kohti nykyaikaa.

        http://astra.cancer.fi/cancermaps/suomi5308/fi/index.html

        http://www.cancer.fi/syoparekisteri/en/

        Katsoin tuolta huvin vuoksi leukemian kohdalta. Tilastojen mukaan ainakin leukemia on harvinaistunut viimeisen kymmenen-parinkymmenen vuoden aikana.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        http://www.cancer.fi/syoparekisteri/en/

        Katsoin tuolta huvin vuoksi leukemian kohdalta. Tilastojen mukaan ainakin leukemia on harvinaistunut viimeisen kymmenen-parinkymmenen vuoden aikana.

        Ja mahasyöpien (listassa 'stomach') määrä on suorastaan romahtanut...

        Että se siitä enenemisestä.


      • tieteenharrastaja
        notta kirjoitti:

        Maailma ennen evokkeja oli parempi.
        Täältä voitte nähdä, että maamme on sitä sairaampi, mitä enemmän alueella asuu evokkeja.
        Ja kuvannot kertovat sekä alueellisen pahenemisen että ajallisen pahenemisen kohti nykyaikaa.

        http://astra.cancer.fi/cancermaps/suomi5308/fi/index.html

        Kumma, että ajassa taaksepäin mennessä taudit näyttävät

        "..ajallisen pahenemisen kohti nykyaikaa."

        Syöpiäkään ei 150 vuotta sitten ollut ollenkaan (tautia ei tunnettu).


      • miunki
        ravenlored kirjoitti:

        Ahaa, olisiko mahdollisesti mitään todellista syytä tähän asiaan? Olisiko esimerkiksi ulkoisilla tekiöillä vaikutusta?

        Kuten alueen tyhjentymisellä viimeisen mohikaanin kuoltua vanhuuteenko?
        Kerro miksi kaikki sairaat on siirretty pääkaupunkiseutua kohti?
        Olisiko ulkoisilla eli aluepoliittisilla syillä tähän jotain tekoa?


      • siinäpä se
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ja mahasyöpien (listassa 'stomach') määrä on suorastaan romahtanut...

        Että se siitä enenemisestä.

        Et näköjään ymmärtänyt lainkaan mitä animaatio kuvasi.


      • höhh???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Kumma, että ajassa taaksepäin mennessä taudit näyttävät

        "..ajallisen pahenemisen kohti nykyaikaa."

        Syöpiäkään ei 150 vuotta sitten ollut ollenkaan (tautia ei tunnettu).

        Eihän tuo kuvannut muuta kuin kehitystä viimeisten 60 vuoden ajalta!!!!!
        Mistäs sen 90 vuotta lunttasit??


      • miunki kirjoitti:

        Kuten alueen tyhjentymisellä viimeisen mohikaanin kuoltua vanhuuteenko?
        Kerro miksi kaikki sairaat on siirretty pääkaupunkiseutua kohti?
        Olisiko ulkoisilla eli aluepoliittisilla syillä tähän jotain tekoa?

        >Kerro miksi kaikki sairaat on siirretty pääkaupunkiseutua kohti?

        Ei kaikkia. Olethan sinäkin siellä.


      • siinäpä se kirjoitti:

        Et näköjään ymmärtänyt lainkaan mitä animaatio kuvasi.

        En katsonutkaan noita animaatioita (kun en niitä heti huomannut) vaan syöpäkohtaisia käppyröitä linkin
        http://www.cancer.fi/syoparekisteri/en/
        PDF-tiedostoista.

        Mutta ainakin mahasyöpä-animaatiossa näkyy sama väheneminen selvästi kuin käppyrässäkin (tietenkin).

        Äitini muuten joskus mainitsi, että hänen nuoruudessaan (1950-l.) kuoltiin yleisesti "sisusvikaan". Eli ei juuri kuolinsyitä vielä edes 1950-l. tutkittu.


      • höhh??? kirjoitti:

        Eihän tuo kuvannut muuta kuin kehitystä viimeisten 60 vuoden ajalta!!!!!
        Mistäs sen 90 vuotta lunttasit??

        Paljonko ihmisten elinkä on kasvanut 60 vuodessa? Ja miten paljon diagnostiikka on parantunut tässä ajassa? Karsinogeensiet aineet aiheuttavat syöpää. Ei se että ei sekoita mielikuvistusolentoja tähän maailmaan...

        ja ansiokkaasti olet johdatellut kiusallisesta avauksesta keskustelun tyhjäpäisen meuhkaamiseen.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        En katsonutkaan noita animaatioita (kun en niitä heti huomannut) vaan syöpäkohtaisia käppyröitä linkin
        http://www.cancer.fi/syoparekisteri/en/
        PDF-tiedostoista.

        Mutta ainakin mahasyöpä-animaatiossa näkyy sama väheneminen selvästi kuin käppyrässäkin (tietenkin).

        Äitini muuten joskus mainitsi, että hänen nuoruudessaan (1950-l.) kuoltiin yleisesti "sisusvikaan". Eli ei juuri kuolinsyitä vielä edes 1950-l. tutkittu.

        Ja tilastojen mukaan Suomessa oli lääkäreitäkin v. 1950 vain parituhatta eli kymmenesosa nykyisestä määrästä.


      • höhh??? kirjoitti:

        Eihän tuo kuvannut muuta kuin kehitystä viimeisten 60 vuoden ajalta!!!!!
        Mistäs sen 90 vuotta lunttasit??

        Kun ihmiset elää pitempään, ja kun syövät on etupäässä vanhusten tauteja, niin ihmiset jotka ennen olisi ehtineet kuolla muihin tauteihin, kerkiää vielä sairastumaan syöpiin vähän ennen kupsahtamistaan.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        En katsonutkaan noita animaatioita (kun en niitä heti huomannut) vaan syöpäkohtaisia käppyröitä linkin
        http://www.cancer.fi/syoparekisteri/en/
        PDF-tiedostoista.

        Mutta ainakin mahasyöpä-animaatiossa näkyy sama väheneminen selvästi kuin käppyrässäkin (tietenkin).

        Äitini muuten joskus mainitsi, että hänen nuoruudessaan (1950-l.) kuoltiin yleisesti "sisusvikaan". Eli ei juuri kuolinsyitä vielä edes 1950-l. tutkittu.

        Aloin tässä muistella, mihin lapsuudessani kerrottiin ihmisten kuolleen:

        – Vanhuudenheikkous
        – Veritulppa sydämen läpi
        – Kasvi päässä
        – Verisuoni poikki päässä

        Nämä Tampereen seudulla melko tavallisia syitä lähteä.

        Epäilemättä kuolinsyyt riippuivat myös murrealueista.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Ja tilastojen mukaan Suomessa oli lääkäreitäkin v. 1950 vain parituhatta eli kymmenesosa nykyisestä määrästä.

        Talvisodan aikaan vuonna 1939 lääkäreitä oli muistaakseni noin 2500, joka tapauksessa yli 2000. Toki lääkäreitä myös kaatui ja varmaan ihan mainittava määräkin.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Kun ihmiset elää pitempään, ja kun syövät on etupäässä vanhusten tauteja, niin ihmiset jotka ennen olisi ehtineet kuolla muihin tauteihin, kerkiää vielä sairastumaan syöpiin vähän ennen kupsahtamistaan.

        Perusteellisen totta yhä, mutta koska tämä tosiasia ei sovi rappeutumisteoriaan, kreationistit kieltäytyvät sitä hyväksymästä.

        Kirjoitettu on, että ihmisen pitää vain elää riittävän vanhaksi, niin kyllä se syöpä sieltä ilmestyy. Miten vanhaksi, se on yksilöllistä.


      • miunki kirjoitti:

        Kuten alueen tyhjentymisellä viimeisen mohikaanin kuoltua vanhuuteenko?
        Kerro miksi kaikki sairaat on siirretty pääkaupunkiseutua kohti?
        Olisiko ulkoisilla eli aluepoliittisilla syillä tähän jotain tekoa?

        Sinä et siis tiedä mistä syövät johtuvat`?



      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Perusteellisen totta yhä, mutta koska tämä tosiasia ei sovi rappeutumisteoriaan, kreationistit kieltäytyvät sitä hyväksymästä.

        Kirjoitettu on, että ihmisen pitää vain elää riittävän vanhaksi, niin kyllä se syöpä sieltä ilmestyy. Miten vanhaksi, se on yksilöllistä.

        Siskoni kertoi jo kauan sitten luennolla yliopistolla kuulleensa että kun vanhuksille tehdään ruumiinavauksia, niissä löytyy usein syöpiä joita ei vielä vainajan eläessä mitenkään havaittu.


      • tieteenharrastaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Siskoni kertoi jo kauan sitten luennolla yliopistolla kuulleensa että kun vanhuksille tehdään ruumiinavauksia, niissä löytyy usein syöpiä joita ei vielä vainajan eläessä mitenkään havaittu.

        Esimerkiksi useammin mies muuhun kuolemalla tappaa eturauhassyövän kuin päinvastoin.



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe