Onko kokemusta Mäntsälän kirpputoreista?
Mihin kannattaa pöytävarausta tehdä ja miksi?
Oletteko asioineet kummassakaan paikassa?
Kirpputorit Mäntsälä
39
5871
Vastaukset
- sisäänlämpiävä
Todettu on! Mäntsälässä ollaan ennakkoluuloisia, ja kaikkia epäillään jotka eivät aluetta tunne. 2-vuotta sitten muuttaneena, on ollut muutakin tekemistä kuin kiertää kylää.
- ....................
Aurinkoinen on paras, siellä toisessa on jotenkin tympeetä
- kaappien siivous
Kiitos vastauksesta.
Pieneksi jääneitä lastenvaatteita-, ja leluja olen poistamassa.
Täytyy mennä tutustumaan tuohon Aurinkoiseen. Toinen sijaitseekin ihan keskustassa. Mietin kummassa enempi kävijöitä, ettei joutuisi tavaroita takaisin raahaamaan : ) - viedään käsistä!
kaappien siivous kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Täytyy mennä tutustumaan tuohon Aurinkoiseen. Toinen sijaitseekin ihan keskustassa. Mietin kummassa enempi kävijöitä, ettei joutuisi tavaroita takaisin raahaamaan : )Facebookista löytyy paikallisia "rinkejä", joissa tavara liikkuu. Hinnat kun laittaa kohdalleen, syntyy hetkessä jonoa.
- ostaja-maija
kaappien siivous kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Täytyy mennä tutustumaan tuohon Aurinkoiseen. Toinen sijaitseekin ihan keskustassa. Mietin kummassa enempi kävijöitä, ettei joutuisi tavaroita takaisin raahaamaan : )Vaarin Aarteet on suht uusi kirppari ja toimii kaikinpuolin hienosti. Kauppa käy ja omistajat ovat huippukivoja. Suosittelen kaikille lämpimästi. Osoite Kivistöntie, paloasemaa vastapäätä Mäntsälässä.
- perse100
ostaja-maija kirjoitti:
Vaarin Aarteet on suht uusi kirppari ja toimii kaikinpuolin hienosti. Kauppa käy ja omistajat ovat huippukivoja. Suosittelen kaikille lämpimästi. Osoite Kivistöntie, paloasemaa vastapäätä Mäntsälässä.
taitaa omisja nyt ite kirjoittaa. Sehän on ihan kylmä kalsee perseesrtä koko mesta
- alma2
mielestäni vaarin aarteet on jotenkin karsea paikka ja tuntuu liian ahtaalta, en kyllä ostaisi sieltä mitään..
yhden kerran kävin ja tuskin menen toista kertaa..- MyydäänVolvo
Entäs ovatko jo kaikki hosujat ehtineet käydä Aarretorilla? Mikä fiilis, mitkä hinnat jne.?
- Mäny4life
Aarretori on kauhea! Yhteinen rekki kaikkien vaatteille. Talo on homeessa (Cramo lähti sieltä sen takia). Kamat alkat haista niin pahalla viikon jälkeen etten enää ikinä aio siellä vieraillla.
- altistunut
Niin on, ovesta kun sisään astuu, pistää home heti nenään ja ledjut haisee. SIlmät, nenä ja ääni pois, kun sieltä pääsee ulos. En mene toista kertaa.
- Sorry, mut haisee
altistunut kirjoitti:
Niin on, ovesta kun sisään astuu, pistää home heti nenään ja ledjut haisee. SIlmät, nenä ja ääni pois, kun sieltä pääsee ulos. En mene toista kertaa.
Valitettavasti sama kokemus hajusta :(.
- kirppu2
taitaa olla Cramon tiloissa oleva kirppis aika huonoissa kantimissa, pöydät tyhjänä ja ei mitään ostettavaa yhdessäkään, todella surkeeta tavaraa.. kauankohan selviää pystyssä se kirppis..
- nenä tukkoon kiitos
Ja höpö höpö sanon minä!!!! Aarretorilla erittäin hyvä ja asiallinen palvelu! Pöytävuokra on kohtuullinen ja tilat on siistit ja puhtaat. Eikä siellä mikään haise, paitsi erilaisten ihmisten erilaiset vaatteet! Mitä lie tyyppejä käyny vainukoiran tapaan siellä haistelemassa? Ja ihan hyviä löytöjä sieltä tekee :) Suosittelen käymään ja kokemaan itse, kaikkea hyvää ja menestystä tälle uudelle kirpputorille! Pakko vielä kommentoida näitä Puskaradion puheita cramon lähdöstä, liekö heidän nettisivuilla tällainen tiedoksianto?
- homekirppu
nenä tukkoon kiitos kirjoitti:
Ja höpö höpö sanon minä!!!! Aarretorilla erittäin hyvä ja asiallinen palvelu! Pöytävuokra on kohtuullinen ja tilat on siistit ja puhtaat. Eikä siellä mikään haise, paitsi erilaisten ihmisten erilaiset vaatteet! Mitä lie tyyppejä käyny vainukoiran tapaan siellä haistelemassa? Ja ihan hyviä löytöjä sieltä tekee :) Suosittelen käymään ja kokemaan itse, kaikkea hyvää ja menestystä tälle uudelle kirpputorille! Pakko vielä kommentoida näitä Puskaradion puheita cramon lähdöstä, liekö heidän nettisivuilla tällainen tiedoksianto?
Onhan siel asiallinen palvelu, mutta hajut erikseen. Oletko itse myyjä, kun niin puollat kyseistä paikkaa. Muillakin on nenä, ei ainoastaan sinulla ja jos on erilaisten ihmisten vaatteita, on erilaisten ihmisten neniäkin. Ihminen, joka on altistunut homevaurioille, hänellä on yleensä tarkka hajuaisti varsinkin homeelle ja valitettavasti olen yksi niistä. Joten pidä sinä vaan nenäsi tukossa.
- vaativa asiakas
nenä tukkoon kiitos kirjoitti:
Aarretori on Mäntsälän paras kirpputori! Siellä menee tavara hyvin kaupaksi. Ei ainakaan minun tavarani haisseet homeelle, se on huhua ja ennakkoluuloa! Asiakkaita on ollut hyvin ,kun olen käynyt siellä. JA HYVÄ ASIAKASPALVELU, JA ASIALLINEN . TOIVOTAN OMISTAJALLE TSEMPPIÄ !!
- nenäasiakas
vaativa asiakas kirjoitti:
Aarretori on Mäntsälän paras kirpputori! Siellä menee tavara hyvin kaupaksi. Ei ainakaan minun tavarani haisseet homeelle, se on huhua ja ennakkoluuloa! Asiakkaita on ollut hyvin ,kun olen käynyt siellä. JA HYVÄ ASIAKASPALVELU, JA ASIALLINEN . TOIVOTAN OMISTAJALLE TSEMPPIÄ !!
Tätä palstaa lukiessani ihmisillä olevan homeallergia, niin itelläkin. Ne immeiset, joilla ei oo tällaista, ei tiedäkään, mitä on homellergia, hajuaisti on niin herkkä, että nenä haistaa, missä sitä on. Joten ei ole huhua eikä ennakkoluuloa.
- Ostaja22
Haista home eli se home mikä siellä haisee.
- OKok14444
Menekki on aina myyjästä kiinni. Tämä paikka on homepaikka. Nyt avautuu kesport- talossa loistava ja dynaaminen kirppis. Varmasti kauppa käy, kun on noin loistavat pitäjät eikä kasseihin ja pöytiin tunkevat aurinkoiset ihmiset.
- Tuoksuu raikkaalta
Kirppis Aarretori.
Uutinen löytyy sivulta 18-19 / 20
http://www.lehtiluukku.fi/lue/mantsalan-uutiset-29.01.2014/43245.html
https://www.facebook.com/kirppisaarretori - mummin aarre
Vaarin Aarteet oli fiasko. Mitään ei ennyt kaupaksi ja omistajat kusettivat kaikkia. Itteään varmaan eniten. voi voi
- aarresaari1
Aarretori on tosi hyvä paikka. On siisti ja valoisa ja sieltä saa kahvia, sekä tuoretta pullaa. Kesällä voi istua terassilla ja rentoutua. Jos kauppa ei ole käynyt, niin on mautonta panna sitä kirpparin syyksi ja keksiä hajuhaittoja ym. Ystävällinen ja auttava palvelu, sekä iloinen ilmapiiri. Kaikki pöydät varattuja, joten sekin osoittaa jotain paikan tasosta. Loistavat parkkitilat ja LIDL vieressä. Voiko enempää kirpparilta toivoa.
- Kiertäjä
Kaikki menee kaupaksi missä vaan jos hinta on oikea. Jos vertaa esim Porvoon, Keravan, Lahden tai Jäken kirppiksiä niin Mäntsälässä pyydetään kaiken maailman moskasta ylihintaa. Eikö kirpparin tarkoitus ole että päästän roinasta eroon...
- Kirpputorino
Kokeileppas mennä Lappeen Rantaan. Siellä on ihan käsittömät hinnat romuilla kun Venäläiset ostaa kaiken mahdollisen. Voisi olla hyvä bisnesidea hankkia pöytä Lappeen Rannasta ja viedä täältä sinne kirppiskamaa.
- Hienoa
Käyn usein etsimässä itselle "määrättyjä tuotteitta" kirppareilta, olen tehnyt hyviä löytöjä melkein jokaisesta Kirpputorilta, arabian kuppeja (vanhoja sekä uusia)ne menee heti jos hinta kohtuullinen, netti myynti on siitä huonoja ettei näe tavaroiden kuntoa kunnolla, ja postikulut nostavat hintaa. Hyvä että Kirppareita on välillä toisen tarpeeton tavara, menee kaupaksi ettei tarvitse roskiin heittää, viekää esim, lasten suksia, luistimia, yms, talvi urheilu välineitä menevät kaupaksi heti jos ovat hyväkuntoisia, itsekin etsin näitä tuotteita.
- aavikkomurjaani
Lääkärikö nämä tuotteet sinulle määräsi?
- Kauheemurju
Aurinkoinen on karsee murju. Paska haisee ja banjo soi ku sisälle astuu.
- vainu
Sanopa muuta, ja pitäisi aurinko paistaa nimensä mukaan. Turhaa roinaa ja kostea paikka
- ahneetpaskiaiset
Tän ovh oli ihan vitusti.. mutku mutku.. eihän tätä ilmaseks voi antaa..tällä saa hyvät rahat.. tää menee kuin kuumille kiville.. pikku vikanen mutta en kyllä liian halval myy ainaskaan..
- hyiettä
Aurinkoinen karmea murju. Näyteikkuna kevytpresulla peitetty, ja toinen ikkuna lastulevyllä lyöty tukkoon. Likaista ja sotkuista. Kävin ne kuuluisat kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
- Kyllästynytkurjuuteen
Aurinkoisessa haisee pelkästään paska ja kurjuus. Lattiassa on köyhien kengistä urat!
- ani678
Jee, kiitos vinkistä. Kävin ja rakastuin.
- Hometori
Aarretorilla haisee tosi pahasti, eikä haju lähtenyt vaatteista pesemälläkään. Eihän noita vaatteita pysty edes pitämään kun haisevat homeelle, kuin olisivat maakellarista.
Useat pöydät ovat täynnä jonkun trokarin uutta kamaa ja hommassa rahastuksen maku. Varmaan koko mörskä joudutaan purkamaan homevaurioiden takia. - Musumissu
Minulla oli pöytä aarretorille 2vko eikä minun vaatteet kerkineet hajua ottaa vaan ne myytii. Nettosin 672e joten hyvä tili ja tuli siinä kaffeetkin juotua mukavan omistajan seurassa. Ei pahaa sanottavaa.
Myös aurikoinen kirpputori oli minula 2vko ja sama hyvä kokemus ei moitetta. Ehkä välillä pöydät suttuset ja sekaiset muuten ok. - hpkinnunen
Kipparissa on kaikki pöydät ale - 50 % eli kauppa ei käy. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä596209Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1304412Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182796HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki92151Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1521974Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391965- 1061913
- 921581
- 1171427
- 521182