Kitaristi ja soitteli Irwinin &monen muun pändissä.
Onko haudattu Karkkilaan? Muutti aikoinaan Lahesta sinne...
Kimmo Frid
7
284
Vastaukset
- Kebaali
Ei kuullosta tutulta, mutta selvitellään. Onko vuosilukuja?
- Antinhaka
Hän muutti takaisin Lahteen ja on myös haudattu Lahteen.
- Antinhaka
Ja soitti pääasiassa rumpuja
- Leevi_Helander
Sen niminen kaveri tuli vastaan 90-luvulla. Pitkä mies, ja hiukan - tai hiukan enemmänkin aggressiivinen jätkä. Sai kerran turpaansakin sen minkä siihen tehosi, ja kerran tuli kovistelemaan naapurin miestä, jota kun koetin puolustaa, Frid otti kaksi puukkoa ja rupesi hinkkaamaan niitä hurjasti yhteen.
En usko, että Irwin Goodman tai hänen bändinsä olisi huolinut tällaista jäppistä edes keikalleen kuuntelemaan. Kyllä soitti Irwinin bändissä ja rumpalihan se pääasiassa olikin vuosia! Viina maistui ja sen vuoksi ennenaikaiseen hautaan!? Lahteen, missä nuoruutensa vietti, niin Levon hautausmaalla lepää....
- TUO.YOUTUBEEN
Jösse Järvenpää.
- Leevi_Helander
Jösse on OK, mutta kuka tuo dorka häirikkö Kimmo Frid oli, onko tietoa? Pitkä jätkä, ja väkivaltainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499