varsinkin Helsingissä ovat järjestään sivareita tai totaaleja.Maailmanparannusaate ja heikko psyyke tekee sen että inttiin ei mennä.
Olenko väärässä - no en.
Vihreät ja Vasemmistoliiton kannattajat
7
147
Vastaukset
- Sivari=paskakasa
He ovatkin hyödytöntä roskaväkeä. Sivarius on siinä kannabishuuruisten anarkomarkojen loisjoukossa pienimpiä valuvikoja.
- Juntit hautaan
Pysykää juntit siellä kehä 3:sen ulkopuolella.
Rahahanat kiinni junttikaupunkien asukkailta. Pääkaupunkiseutu voi ostaa ruokansa Lidl:istä. Onko mitään niin säälittävää kuin tuollaiset harmaantuneet vanhat paskamahat....No ei ole.
Tehkää kuten kohtalonne on määrännyt: Juokaa pää täyteen ja hirttäkää itsenne ladon oveen. - Cityvihreä. res.
Olet väärässä.
11 kk isänmaalle. Olen tämän päälle ns. "cityvihreä".
Ehkä armeijan käyminen olikin kohdallani virhe? Kas kun en älynnyt kieltäytyä? Kas kun ei minua raakattu pois jo kutsunnoissa?
Millaisen puoluekannan omaavilla on mielestäsi oikeus käydä armeija?
Olet ehkä tietämättäsi ratkaissut ylisuuren reservin ja armeijan määrärahojen riittämättömyyden ongelman! - Asdertson
Olen samaa mieltä, että meidät helsinkiläiset, mutta puolihelsinkiläisinä myös vantaalaiset ja espoolaiset pitäisi tästä syystä vapauttaa asevelvollisuudesta.
- SA-INT (kok)
Varusmiespalveluksen tulisi koskea vain kokoomuksen äänestäjiä.
Siis 19.8% suomalaisnuorista:
http://yle.fi/uutiset/kokoomuksen_kannatus_alle_20_prosentin_keskusta_ja_perussuomalaiset_sdpn_ohi/6560240- Anonyymi
Vihreät ovat parhaimmillaan kompostissa
- Anonyymi
Jos vihreät saisivat yksin päättää niin Suomessa ei olisi ydinvoimaa, hiilivoimaa, turvevoimaa, ei poltettaisi öljyä, puukiukaat ja takat olivat jo kiellettyjä, Suomen rajat olisivat auki ja maahan haalittaisiin estoitta päivärahoilla elätettäviä, metsä- ym. teollisuus olisi ajettu alas, kaivosteollisuutta ei olisi, ei olisi tyttöjä eikä poikia, ei miehiä eikä naisia jne. jne.
Mitä meillä sitten olisi? Olisi vapaus valita sukupuolensa, oikeus leikkauttaa itsensä valtion piikkiin illoin aamuin naisesta mieheksi ja takaisin kulloisenkin fiiliksen mukaan, olisi vapaus käyttää huumeita jne.
Vihreys on kuin mikä tahansa sekopäiden perustama uskonlahko jossa johtajat pyrkivät saamaan itselleen aina vain lisää valtaa kunnes ovat jumalan asemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982