Jos kuvataan TosiTV sarjaa niin ei tarvi handsfreetä näköjään käyttää autolla ajaessa. Ainakin tää Sedun tiimissä oleva mies puhu reippaasti tossa äskettäisessä jaksossa.
Diilin jaksosta
4
91
Vastaukset
- tyhjä arpa, ei voitt
Täyttä kuraa koko diili, kuten Harkimokin.
Mitä hemmettiä se sedu Koskinen vieläkin tekee siinä ohjelmassa, se olisi pitänyt lempata ulos aikaa sitten. Harkimolla ei ole palleja vaan pelle kohtelee Kokoomus kavereitaa ja hallituksen tukijoita silkkihansikkain.
Miten kauan Suomen pelle vasurit meinaa tukea Kokoomusta ja euvostoliittoa. Suomi ei tarvitse vasemmistoa yhtään mihinkään, onneksi on perusS.- hirvee tyyppi
Sedu Koskinen on antanut rehellisen kuvan koko kansalle! Aivan käsittämättömän itserakas ja itsekäs ihminen. Minä minä minä... ja kaukana muut... miten ko tyyppi on saanut ketään työntekijää ? Ei taida olla vaimoa, kukaan voi elää moisen kanssa.
- tiedetään
hirvee tyyppi kirjoitti:
Sedu Koskinen on antanut rehellisen kuvan koko kansalle! Aivan käsittämättömän itserakas ja itsekäs ihminen. Minä minä minä... ja kaukana muut... miten ko tyyppi on saanut ketään työntekijää ? Ei taida olla vaimoa, kukaan voi elää moisen kanssa.
Luulen et se on kaappihomo siksi naistenvihaaja. sedun mielestä naiset kelpaa vain ravintoloihin persettä heiluttamaan ja ukoilta juomia pummaamaan että kauppa käy.
sedu on sovinistisika! - no respect
tiedetään kirjoitti:
Luulen et se on kaappihomo siksi naistenvihaaja. sedun mielestä naiset kelpaa vain ravintoloihin persettä heiluttamaan ja ukoilta juomia pummaamaan että kauppa käy.
sedu on sovinistisika!No näin miehenä en usko että se on naisvihaaja, mutta täys pönttö-örvelö se kyllä muuten on. Sedun ulosanti on SURKEAA.
Oma arvostukseni Harkinoon on tippunut nollaan. Harkimo pitää Sedusta vain sedun rahojen takia, nää kokoomuslaiset on oikesti täysin pimeetä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900