Diilin jaksosta

Handsfreet itelläni

Jos kuvataan TosiTV sarjaa niin ei tarvi handsfreetä näköjään käyttää autolla ajaessa. Ainakin tää Sedun tiimissä oleva mies puhu reippaasti tossa äskettäisessä jaksossa.

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjä arpa, ei voitt

Täyttä kuraa koko diili, kuten Harkimokin.

Mitä hemmettiä se sedu Koskinen vieläkin tekee siinä ohjelmassa, se olisi pitänyt lempata ulos aikaa sitten. Harkimolla ei ole palleja vaan pelle kohtelee Kokoomus kavereitaa ja hallituksen tukijoita silkkihansikkain.

Miten kauan Suomen pelle vasurit meinaa tukea Kokoomusta ja euvostoliittoa. Suomi ei tarvitse vasemmistoa yhtään mihinkään, onneksi on perusS.

• hirvee tyyppi

Sedu Koskinen on antanut rehellisen kuvan koko kansalle! Aivan käsittämättömän itserakas ja itsekäs ihminen. Minä minä minä... ja kaukana muut... miten ko tyyppi on saanut ketään työntekijää ? Ei taida olla vaimoa, kukaan voi elää moisen kanssa.

• tiedetään
        hirvee tyyppi kirjoitti:

Sedu Koskinen on antanut rehellisen kuvan koko kansalle! Aivan käsittämättömän itserakas ja itsekäs ihminen. Minä minä minä... ja kaukana muut... miten ko tyyppi on saanut ketään työntekijää ? Ei taida olla vaimoa, kukaan voi elää moisen kanssa.

Luulen et se on kaappihomo siksi naistenvihaaja. sedun mielestä naiset kelpaa vain ravintoloihin persettä heiluttamaan ja ukoilta juomia pummaamaan että kauppa käy.

sedu on sovinistisika!

• no respect
        tiedetään kirjoitti:

Luulen et se on kaappihomo siksi naistenvihaaja. sedun mielestä naiset kelpaa vain ravintoloihin persettä heiluttamaan ja ukoilta juomia pummaamaan että kauppa käy.

sedu on sovinistisika!

No näin miehenä en usko että se on naisvihaaja, mutta täys pönttö-örvelö se kyllä muuten on. Sedun ulosanti on SURKEAA.

Oma arvostukseni Harkinoon on tippunut nollaan. Harkimo pitää Sedusta vain sedun rahojen takia, nää kokoomuslaiset on oikesti täysin pimeetä porukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      107
      2381
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1862
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1784
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      98
      1427
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      188
      1376
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1255
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      936
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      926
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      124
      923
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      900
    Aihe