Pari Raamatun lukuasennetta.

Pakstori

Tavallinen ja paljon kopioitu slogani ihmisille, jotka jaksoivat pari sivua Raamattua lukea, oli että kokivat itsensä SYNTIKSI kun sitä lukivat.
Jos se lukeminen siihen päättyi, niin silloinpa olivatkin. Mutta ei yleenä mitään tärkeää krija sovi jättää kokonaankin lukematta, ja vaikka sanotaan, että Raamatussa olisi olleellsta jotenkin se, että se olisi "Jumalan sanaa", niin itse koen että olellista Raamatussa on se, että "se on lain kirouksen vankila", mistä Paavali mainitsi. Sellaiset, jotka eivät Raamattua pääsee lukemaan, joutuvat maailmassamme jossain vaiheesa, jonkin rötöksen vuoksi maksamaan vähintään sakkkoja, tai suorastaan "linnaan". Ja vankilan ovet avautuisivat, jos ymmäräisivät Raamattua lukemalla syyn, miksi sinne joutuivat.... Jos uskovainenkaan ei tiedä, miksi on itse vankilassa, kyllä senkin selitys Raamattua lukemalla saisi selville. Se vaan kannttaisi kaikkien Raamattulahkojennekin ymmärtää, että ei Raamattu ole enää kovin taivaallinen viesti, se on muuttunut jo maailmaksi, monessa paikassa maailmaa, siellä missä Raamattu ja sen päämäärä on muuttunut MAAILMAKSI Taivaan SIJAAN, on Jumalan Valtakunta tullut heidän keskuutensa... Mutta se on ihan kestämätöm HARHAOPPI kristinukossa että tehdään LAHKOON liittyminen oleelliseksi, mutta jos se on ISO lahko se hyväksyy kaikki muut kaltaisensa lahkot, mutta tavallisesti sitten katsoo kieroon "Porttokirkon, eli maailmankirkkojen" jäseniä. Kuitenkin: Jeesus sanoi: että portot ja publikaanitkin pääsevät enemmin Taivaaseen, kuin kirjaoppinut, joka lukee Raamattuaan kuin se kuuluisa Piru, joka käänteessä, jo syntinsä anteeksi saaneiden, ja sovituksen saaneiden elämästä VIELÄKIn virheitä ja syntejä kytäten... EI ihmistä luotu sitä tehtävää varten, että se löytäisi ihmisistä ja luoduista virheet, se on paholaisen puuhia, ja teko joka on Jumalankin silmissä virheellinen, sen paholainen kykenee jo kohtakin jollakin taistelullaan tappamaan. En tarkoita lihallista kuolemaa, edes Jumala ei ole keksinyt vielä parannuskeinoa ihmisen massakehon kuolemaan, koska ei maapallomme massa eli materia ole se nopea tapa etsiä terveitä uusia muotoja jatkuvasti takaisin kehoonsa uudelleen ja uudelleen, vaan se on se näky-astraaliruuminsa, johon jokaisen suotaisiin kuoleassa HETI pääsevän, eikä siihen juuri kuollessa rikkimenneensä kehoon, kannata jättää kuolleiden olemassaoloassaan yhtään maleksimaan.... Jos Kuolema olisi Jeesuksen mielestä ollut oikea ja hyvä asia, niin ei hän olisi noussut ylös kuolleista....

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukino

      Tästä omasta elämästäni ja teksteistäni kyllä näkee, että elän melko suuren kielitulen ja (tupakkitulenkin) vallassa, ja Jaakob ja Salomo herjasi tai vain "MOITTI" paljojen sanojen olevan vain Hellvetin tulta, vaikka itse kyllä sitten heti perään sanoi, ettei sitäkään silti itse vannonut kuitenkaan, että se sitä olisi, koska kirjoittihan hän itsekin, todella mieleenpainuvan kirjan Jaakobin kirja, ja muutamia Jeesuksen lapsuutta koskevia apokryfejä, oli Jaakob, Jeesuksen veli, oikeasti kirjoittanut, minä olin niin onnetar, että olin ne joskus saanut lukea, vaikka linkkiä en nyt yx kax turhaan ruepa netistä teille etsimään, englanninkielisenä se löytyy ihan ilmaislukuna varmasti helposti(mm. Jaakob's protoevangelium). Ortokirja, on joksus puolivuosisataa sitten, tehnyt siitä suomennoksen, ja sekin kirja oli hetken omaisuuttani, kunnes päätyi muihin käsiin....
      Jeesus sanoi tulesta, että minä toin maailmaan tulen, ja katso, minä varjelen kunnes se palaa ja palaa kunnolla loppuun.... siinä missä Lucifer valon hieman aiemmin , "vaikka meitä molempia kaikesta paljon syytetään.".
      Tuli on silti noista oikeasti aina se pahemmaksi koettu asia, tulen tuojat, elävät kyllä itse aina pitkän elämän, sillä he pääsevät armosta ja kunniasta, ja ikävästään(miesten tapauksessa) selvyyteen, ja se ei ole lyhyt elämä, jos tietää, mitä tuli on, ihmisen informaationkin tapauksessa, vaikka ei se nuorempi kivikortti, laskennallinen ikä matemaattisesti syntymävuosista laskettuna ole koskaan oikea ikä kenellekään, joka on ymmärtänyt mitä epäily on. Koska tulentuojat uskovat aina tai epäilynsä on hyväksynyt jonkinlaisessa muodossaan sielunvaelluksen ja inkarnaatioopin..... Se on hyvin helppoa perustella, miksi inkarnaatiota on, mutta sitä on vaikeampi perustella, miksi sitä ei olsi, vaikka ateistit pyrkivät hylkäämään tavallisesti myös jälleen- ja uudestisyntymäopit, mistä tahansa uskonnosta ne olisivatkin sillä kertaa peräisin.....
      Se on harhaluulo epäilijöistä, että he pyrkisivät valehtelemaan, ongelma vain on, että ainoa varma asia, mitä epäilyssä ei koskaan ole, on yleensä vain matemaattiset asiat, ja esim. kielioppisäännöt, ja todet historiikkit, ja jotkut muut todet ilmaisut, ja tavallisesti epäilyjen tuleen jääminen, ei ole hyvä kohtalo, vaain tulee joskus lopetttaa tulensa, vain tokaisemalla epäilylleen EI tai ON..... Jos voitte todistaa, jonkun valehtelijaksi, niin kyllä siitä voi saada Jumalatakin palkinnon, jos senkin syntisen johdatette totuuuteen(Jaakobin kirjeestä).... Kielteiseksi asiaksi eli esim. kaasuksi tuli sitten lopuksi silti mieluummin jää, kuin nesteeksi tai kiveksi, koska tuli on - jos se pysyy palavana - pariton määrä luonnon elementtejä kuten kaasu eli ilmakin....

      • Olipas hassua:-)

        onnetar => Onnekas....


      • Hullu mies.
        Olipas hassua:-) kirjoitti:

        onnetar => Onnekas....

        Ei Jumalalla olisi mitään kunniaa ja kunnioitusta paholaisen suuntaan ja suunnalta, jos kuvansa ihminen ei paholaiseenkin olisi kyennyt rakastumaan.... Tavallisesti siinä tilanteessa vaan ei tiedä, kumpi siinä kumman pomo enää on, jos ihminen antaa pettää Jumalakseen Paholaisen, koska se ei ole looginen ajatus, koska ne ovat vastakohtia... Jos ei olisi ihmisiä, jotka ei välittäisi mahdollisesta hellvettiin joutumisistaan, vaan haluavat osoittaa, vaikka tiedostamattaan, Jumalan Kuvan voimaa siinäkin, että uskaltavat mennä rakastamansa paholaisensa mukaan vaikka hellvettiin, ei Jumalalla siinäkään tapauksessa olisi ollut koskaan yhtään voittoa koskaan pahoistaan.... Hellvettiin on pakko pistää Jumalankin omia, omasta valinnnastaan, mutta he ovet niitä, jokta opettelivat kaikki saattanan murhaamiset ja huoraamiset, eivätkä nähneet mitään rakastamisen arvoista, Jumalan laeissa, jotka Moosekselle annettiin, koska niissä ei ollut tarpeeksi lihallisesti mielekästä toimintaa ja jänntiystä, mielestään....
        Järki ei hyväksy ratkaisua, että Jumalan oma joutuisi paholaisen luo asumaan joksikin ja pitkäksikin ajakseen, mutta sydän sen voi hyväksyä, kumpi tahansa niistä sitten olisikin oikeassa ja kumpi oikeammassa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe