Onko täällä koskissa...

40v.

Kunnollisia miehiä ollenkaan? Ja jos on, niin missä te luuraatte.
Baareissa en juokse enkä sen tähden mitään kaljasieppoa tahdokkaan......en tosin ole mikään absolutisti mutta joka viikkoinen juominen on no,no,no,no,no!!
Olen pitkä,hoikka ja kuuleman mukaan hyvännäköinenkin mutta onko miehet nykyään niin ujoja etteivät uskalla tulla juttelemaan selvinpäin?

8

418

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvältä vaikuta

Mene itse juttelemaan, äläkä muita syytä, taidat itse olla ujo ja itsekäskin vielä.

• Yeeeeaaahhhh..

Kelpaako tuollaiselle nirppanokalle mikään.??
      Siinäpä se on, ei kukaan selvinpäin kestä palvoa pikku prinsessoja.
      Kaikki pitää saada, mitään ei saa tehdä, vali, vali...sitä tätä.

Pahimman luokan narsisteja suuri osa näistä "hyvän näköisistä"
      Itse juon silloin kun janottaa, ja käyn vaikka maksullisissa kun haluan helppoa.

Siinä se elämän eliksiiri. Harrastan vapaalla, enkä käytä aikaani oikuttelijoiden palvomiseen.

• Juon vain piimää

Tu mulle heti vaimoksi! T: Ujo peräkamarinpoika Sääksmäen Lahisista. En juo enkä polta ja olen kova saunomaan.

• 40v.

Minä nirppanokka :D no tietenkin olen nirppanokka heti jos en huoli itselleni juoppoa miestä :D ja olen kyllä itsekäs....haluan itselleni kunnon elämän ja kunnollisen miehen, en viinaamenevää miestä joka notkuu baarissa ja tulee kotiin räkä poskella nyrkit pystyssä..
      Toisekseen en ole mikään prinsessa, osaan tehdä ihan omat päätökseni , vasarat, porat ja muut työkalut pysyy hyvin kädessä....2 kämppää rempannut itse.. Mutta niinhän se menee että miehet eivät kestä naista jolla on oma tahto,rahaa ja terveellinen elämä :D pärjään vallan hyvin ilman tuollaisia.......... :D

• Yeeeaaaahhhhh...

Siinähän se syy tulikin selville, miksi asiat on sinulla näin.
        Ehkä sinun on parempi ollakin omissa oloissasi.
        Kyllä katkeria sinkkuja maailmaan mahtuu.

• 40v.

En ole katkera, vaan iloinen ,elämänhaluinen ,omillaan tuleva sinkku. .. Ihmettelen vain tätä koskilaisten miesten juomista ja sitä missä kaikki fiksut miehet ovat...täällä ei ainakaan kuten edellisistä kommenteista huomaa :D

• non holic..

Tairat olla kuitenkin selvästi puutteessa, kun noin miehet kiinnostaa.
        elä välitä, se on luonnon laki, tuo parittelu.
        Nähdäänkö joskus?

• 40v.

En ole puutteessa :D olen vain näin yleisesti ottaen ihmetellyt asiaa, viikonloppuisin näkee kuinka miehet konttaa baarissa räkä poskella, kesällä yrjötään sillalla...nämä on siis olleet 40-50 vuotiaita miehiä....
      Eivät näköjään osaa lopettaa ajoissa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      152
      1313
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      120
      1069
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      832
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      808
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      141
      734
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      46
      674
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      61
      581
    Aihe