Lähetekeskustelu valtiontaloudesta!

Eduskunnassa!

Puhemies Heinäluoma oli ahkera muistuttamaan varsinkin perusuomalaisia minuutin puheajasta koputellen vähän väliä, että minuutti on kulunut.
RKP:n Astrid Thors piti ensin esitelmän ruotsiksi joka jo sekin ylitti minuutin rajan ja jatkoi sitten hoonolla soomella reilun minuutin lisää. Eikö eduskunnassa ole samat säännöt kaikilla?
RKP:n lisäksi KD:ien edustaja piti puheensa kahdella kielellä. Kysymys onkin, että mikä puolue seuraavaksi alkaa kommunikoida eduskunnassa kahdella kielellä? Kokoomus, SDP, Vihreät tai taistolaiset kommunistit?

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti1

Pakkoruotsin sivuvaikutus myös eduskunnassa. Eivät muut puolueet siihen
      sorru. Tietysti lukuunottamatta kokoomusta, joka pitää apupuolueenaan RKP:tä
      ja ylläpitää Suomessa pakkoruotsia.

• Pentti1

Pekka Himasen sekavasta "sepustuksesta"ilmeni, että Suomea vaivaa työmo-
      raalin ja työn arvostuksen puute, viimeisen 20 vuoden ajalta. Ajankohta on se, jol-
      loin CIA:n agentiksi epäilty Lipponen haki vallassa ollessaan "kvrttaalitalous" mal-
      lin samasta maasta jossa Himasen tutkimus on sepustettu. Tässä samassa tu-
      li Suomeen HYVÄVELI mafia malli. Tämä hyväveli mafia on se, joka on heikentä-
      nyt uskoa työntekoon, josta Himanen raportoi. Yhtenä pienenä esimerkkinä Ben
      Zyskovitsin esilleottama esimerkki,jossa työeläkeyhtiön johtajan palkka on 500
      kertainen pääministerin palkkaan. Tämä rahasta, joka on kansalaisten rahaa
      eläkettään varten. Tämä hyväveli kerho, joka on ottanut itselleen arvonimen
      HUIPPUJOHTAJT koostuu valtion ,joko kokonaan , tai osittain omistamien yhti-
      öiden johtajista. Erikoisesti yksityisistä yhtiöistä, joita on pääomitettu valtavasta
      eläkerahastosta. Näissä yhtiöissä toimii sulle-mulle periaatteella hyväveli ma-
      fia, johon ilmeisesti kuuluu asioista päättävät poliitikot, koska lait säädetään
      suojaamaan tätä sulle-mulle toimintaa. Tämä,jos mikä vie ihmisiltä uskon työn-
      tekoon- sen moraaliin.Päättävät poliitikot kainosti toivovat näistä yhteiskunnan
      varoista toisilleen palkkoja nostelevien hyväveli mafiisojen käyttävän hieman
      malttia rahanjaossa työehtosopimusten neuvottelujen aikana, jotta työmoraali
      säilyisi.Tämän mätäpaiseen puhkaisun estää lait. Kukahan nämä lait on laati-
      nut. Miksi ne ovat tabuja ?. Eikö eduskunnan tehtäviin kuulu juuri lakien laadinta.
      vai laatiiko ne mafioosojen lopparit?. Mikä suhde on näillä päätösvaltaa omaa-
      villa poliitikoilla tähän hyväveli kerhoon?

• tero keränen

Heinäluomalle vakava varoitus, jos toistuu -virka menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2043
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe