Tarvitsisin sivuilleni skriptin joka näyttää ulkoisen sivun omassa framessa sivullani ainoastaan mikäli kyseinen sivu on oikeasti olemassa. Näin välttyisin ikävältä "Page not found" viestiltä sivuillani, tapauksessa jossa sivu johon linkitän on väliaikaisesti kaatunut tai mystisesti kadonnut tms. PHP:llä varmaan hoituisi helposti, mutta palveluntarjoajani ei tue sitä. Älkää ihmetelkö miksi tarvitsen juuri tällaista skriptiä, kunhan tarvitsen. Joo, en löytänyt googlella, joten arvostaisin jos joku guru voisi edes vähän avittaa oikeaan suuntaan.
Vastaukset 1
- Piru
toinen selainikkuna, joka ei ole visible. Sitten avaat tähän piiloikkunaan sen www.jotain.jotain/sivu.html
Sitten omalla sivullasi otat piiloikkunasta vaikka dicument.elements ja jos se on 0, niin sivua ei ole. Jos se on suurempi, niin näytät sen omassa visiblessä ikkunassasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei137579- 30576
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547