Mitä vanhoista heinäkoneen renkaista?

the Real Mummo

Nyt olis vihdoin ja viimein saatu dyykattua 2kpl vanhoja heinäkoneen metallirengasta. Ideana olis laittaa yksi rengas keskelle kukkapenkkiä jollekkin köynnöskasville tueksi. Onko jollakin jotain muita ideoita vaikka kuvan kera

17

1982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hips

mikä on heinäkoneen metallirengas ?

• Toinen mummo

Tee yrttipenkki. Laitat sen pitkälleen maahan ja jokaiseen välikköön erilaista yrttiä kasvamaan. Se on muuten haravakone.

• pyörät

Se on haravakone ja sen pyörät.....ei renkaat.

Hitsauta noihin putket ,joilla ne saat maahan pystyy , sitten köynnös putkien ympärille ja siitä se kohoaa noihin pyöriin ja valuu pyörästä kauniisti alaspäin

• poltinkarva

Heinäharava siis.

• Anonyymi
        poltinkarva kirjoitti:

Heinäharava siis.

Ei vaan hevosvetoinen harava. Nykyäänkin on käytössä haravia: käsikäyttöisiä lehtiharavia ja rautaharavia.

• naurussa pitelemistä

Kaikkea hemmetin kamalannäköistä romua ihmiset "keksii" kukkapenkkiensä/puutarhansa rumistukseksi !

• High noon

Kasvattakaa korkeat pensasaidat ettei hökötyksiänne tartte nähdä !

• knowlian's black

Kun juntii tekee pihan niin se just sen näköinen et juntti on tehnyt pihan.

• purpurvindel

Pitäkää ympäristörikoksenne takapihalla, siellä kaatiksella, minne ne kuulukin. Vain te itse rakastatte niitä mauttomuuksianne.
      Antakaa kukkien loistaa etupihalla !

• Kauheatkapineet pois

Jos tulis mieleen tehdä puutarhaan jotain vanhoista kamalista heinäkoneen renkaista tai mistä ikinä yhtä kauheista kapineista, niin toivon, että joku paremman maun edustaja tekis kaikkensa, etten vaan ikinä koskaan toteuttaisi ajatustani !

• Anonyymi

Upeita renkaita, arvokas pala historiaa!

Oikeassa paikassa myytyinä tuo on vähintään satojen eurojen arvoinen pyörä, ellei arvokkaampikin.

Käyttökohteille on vain mielikuvitus rajana. Kelpaa huippusisustajille jne, ei minkään laatikkovalmistalon peltotontin puolen neliön rikkaruohopenkin somisteeksi.

Pyörä on kaunista ja aikaa vaativaa käsityötä, jonka valmistamista ei nykyisin enää osattaisi. Kun nykyisin kaikki pitää saada helpolla ja heti, siksi tavarat myös hajoavat helposti ja heti.

Tuo pyörä on varmaan vähintään 100-vuotias ja sen arvo sen kuin nousee. Ostaisin, jos jostain löytyisi. Samoin muita vanhoja suomalaisia metalliaarteita.

• Anonyymi

Vai että vähintään 100 vuotta vanha, heh heh. Sotien jälkeen tehtiin hevosharavia vielä pitkään. Niissä ei ollut renkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että vähintään 100 vuotta vanha, heh heh. Sotien jälkeen tehtiin hevosharavia vielä pitkään. Niissä ei ollut renkaita.

Voi se olla niittokonekin, ei näistä uusavuttomien puheista aina tiedä.

• Anonyymi

"Heinäkone" :D :D :D

• Anonyymi

"Heinäkoneen rengas" on hevosvetoisen haravan pyörä.

• Anonyymi

Kahdesta saa tehtyä portin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      187
      8579
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4708
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4218
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3762
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2970
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2147
    Aihe