Best Cars for Families Awards 2013

GM News

6

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+2

Cruze on tasaisen hyvä mutta eniten pistää loistavat turvallisuuspisteet.

• Ei samaa tasoa

Ihan tämän päivän normitasoa, minkä likimain kaikki uudet keskiluokan autot saavuttavat. Jos puhutaan Euroncap:sta, minkä autot suorittavat täällä Euroopassa, Cruzea uudemmat autot käyvät läpi 2010 aikana uudistetun tiukemman testin, joten Cruzen suorittama arvostelultaan löysempi testi vuonna 2009 ei ole täysin vertailukelpoinen tämän uudemman testin kanssa. Tämän päivän testitähdet, sekä kokonaispisteet määräytyvät hiukan vaativammasta testikokonaisuudesta ESP- sekä väistökokeineen, kuin Cruzen aikaisemmin suorittama vanhempi testikokonaisuus. Cruze ei varmaankaan 2009 vuoden 5 tähdellä ja pisteillä pärjäisi enää tämän päivän uudemmille tulokkaille, jotka saavat vaativammasta kokonaisuudesta paremmat pisteet ja samat turvallisuustähdet.
        Jotkut automallit tuolta ajankohdalta ovat halunneet testata suosikkimallinsa molemmissa testeissä. Mm. turvallisuudella markkinoiva Peugeot testasi 308 mallinsa kummassakin testissä.

Cruzen vahvuus on ollut etumatkustajien suoja etutörmäyksessä, muutoin pisteet ovat aika tavanomaista tai jopa keskimääräistä tasoa.

• ihan hyvä

Turvallisuuspisteet Cruze 9.8, Focus 9.4, Corolla 9.4, Kia Forte 9.2, Hyundai Accent 9.0. Kaikki 2013-malleja.

• ;) hehehhe

HEH!
      Hauskaa kun Cruzeilijat laskevat yhteen aina kaikki GM:n merkit ja mallit...nehän ovat kaikki samaa tuubaa!!

"Rinnakkaismalli Buick Verano oli oman luokkansa ykkönen. Muut GM-voittajat olivat Buick LaCrosse, Chevrolet Traverse, Chevrolet Suburban ja Cadillac Escalade"

Jee Chevy on ylivoimainen voittaja!!

• 16+2

Chevrolet oli ylivoimaisesti paras merkkinä. Muut eivät saaneet kolmea luokkavoittoa. GM oli konsernina täysin ylivoimainen kuudella luokkavoitollaan.

Olit siis kerrankin oikeassa. Olikohan ihan ensimmäinen kerta sinulle.

• 15-6
        16+2 kirjoitti:

Chevrolet oli ylivoimaisesti paras merkkinä. Muut eivät saaneet kolmea luokkavoittoa. GM oli konsernina täysin ylivoimainen kuudella luokkavoitollaan.

Olit siis kerrankin oikeassa. Olikohan ihan ensimmäinen kerta sinulle.

Joo...eipä taida muilla valmistajilla olla edes noin paljoa merkkejä usassa! Pärjäähän se perheille tarkoitetuissa autoissa, mutta katso kaikki parhaat luokat!

Cruze esim.omassaan vasta 5.
        http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/rankings/Affordable-Small-Cars/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe