No Aho ja Jäättenmäki petti Helsnigin vaalipiirin äänestäjät. Kumpikaan ei ollut pätkääkään kiinnostunut Helsingin asioista.
Aho lähti kesken vaalikauden eduskunnan poikkeusluvalla Amerikkaan (oli sekin farssi).
Jäättenmäki. Muistatteko mitä hän sanoi, tultuaan erotutuksi pääministerin tehtävistä, Hän keskittyy helsinkiläisten asioiden hoitoon.
Nyt hänet on "karkotettu" EU -parlamenttiin ja hän jätti vaalipiirin.
Entäs Vanhanen. Hän rikkoo aiemman käytännön, jonka mukaan pääministerit eivät ole olleet kunnallisvaaliehdokkaina. Hän ei millään voi ehtiä toimimaan oman kuntansa asioissa pääministerin tehtävien vuoksi. Vai onko tämä tulkittava, että kepun etu ajaa aina (kuten aina) maan edun edelle. Toisaalta tilanteessa syntyy varsin kiusallisia tilanteita jääviyden kannalta.
Helsingin vaalipiirin äänestäjät tulevissa kunnallisvaaleissa parin kuukauden kuluttua.
Eikö kepulaisten venkoilu ala jo riittää. Ääni kepulle Helsingissä on ääni Helsinkiä vastaan !
Aho-Jäättenmäki-Vanhanen (=mitä yhteistä)
3
154
Vastaukset
- Kepusta jysähtää
Valitettavsti Stadissa asuu naisia, jotka äänestävät naistenlehtien perusteella, eivätkä ymmärrä varmaan että itkupilli ja faksaaja ovat Stadin pahimpia vihollisia. Vain kansalaiskasvatus voisi auttaa noita onnettomia.
Itse kannatan kepun ehdokkuuskieltoa kaupungeissa.- rpu
asettaisin syömäkiellon kaupunkilaisille
kaljaa toki saisivat juoda
- rpu
saapa nähdä ilmestyykö juuri kirjoitamani
vastine tänne jostakin taivaan tuulista
ei näköjään pysty eniro estämään noita
kummallisia viestien häviämisiä - onko
tietotekniikka edelleen niin vaikeata?
mutta mutta
alustajan mukaan Kalliomäki (dem) saa mennä
Nurmijärven valtuustoon, mutta Vanhanen (kepu) EI
logiikka hoi!
Ne ministerit, jotka asuvat 500-800 km:n
päässä joutuvat menemään kunnan- tai kaupungin-
valtuustoihin lentämällä - Vananen ja Kallio-
mäki asuvat Nurmijärvellä.
kai tämäkin asia saa vaikuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203