3. Moos. 20:18
"Jos mies makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja yhtyy häneen, he ovat molemmat paljastaneet naisen veren lähteen. Heidät on poistettava kansansa keskuudesta.
3. Moos. 20:13
"Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."
Lähde: http://www.evl.fi/raamattu/1992/3Moos.20.html
3. Moos. 20:16
"Jos nainen parittelee eläimen kanssa, surmattakoon sekä nainen että eläin. Molemmat on surmattava, sillä kumpikin on ansainnut kuolemansa."
3. Moos. 20:27
"Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa."
Kuukautiset ja Uskonto
2
363
Vastaukset 2
- Mc Murpatti
Nämä onvat VANHAVtestamentin asioita, ne eivät ole enää voimassa Uudessatestamentissa. Testamentti tarkoittaa liittoa.
Eli lue uuttatestamenttia, koska se liitto (testamentti) on voimassa eikä ole vanhentunut.
Vanhastaliitosta ei ole voimassa kuin 10-käskyä sekä ne asiat, jotka on vahvistettu Uudessatestamentissa voimassa oleviksi. Nämä puhtauslait eivät ole vahvistettu uudessatestamentissa eikä ne siis ole voimassa monen muun vt:n lain ja opetuksen kanssa.
Siunausta päivääsi! - sekaan vaan
Onneksi Mooses on kuollut,eikä ole syyllistämässä kirkkojen johtohenkilöitä tekemistään "tempuista," lasten ja ymmärtämättömien höynäytettyjen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597